MuscleMeat

Endomorph wil een nieuwe kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik lijk de melding van de potentie groepen alleen binnen te krijgen als bodybuilding.nl ze post.

OT: Neem gewoon je verantwoordelijkheid, douw je bek niet zo vol, en neem wat vaker de trap.
 
Ectomorph is een excuus voor mensen die te weinig eten.
Endomorph is een excuus voor mensen die te veel eten.
:o

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Dus genetisch natuurtalent die nu de top hebben bereikt in bodybuilding hebben dus allemaal harder gewerkt dan iedereen hierzo en hadden 0% genetisch invloed. Dus iedereen hier kan met evenveel effort een Roelly Winkelaar worden .
 
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Dus genetisch natuurtalent die nu de top hebben bereikt in bodybuilding hebben dus allemaal harder gewerkt dan iedereen hierzo en hadden 0% genetisch invloed. Dus iedereen hier kan met evenveel effort een Roelly Winkelaar worden .
Hun receptoren reageren beter op anabolen?
 
Roelly heeft gewoon zieke genen. Dat heeft niks met endo-, meso- of ectomorph te maken.
Edit: En de top van bodybuilding heeft wel doorzettingsvermogen. Kun je wat van leren.
Tuurlijk wel als genetisch is bepaald hoe snel je spiermassa aankomt dan is ook genetisch bepaald hoe snel je vetcellen vullen en de hoeveelheid die je hebt. Genoeg onderzoeken die dat aantonen.
 
Ben je dan eigenlijk trans-morf als je met behulp van een hormoonkuur van endo naar meso wilt gaan?

Galen
 
  • Like
Waarderingen: ACE
En als je lang genoeg je best doet en dus op 20-30% vet blijft hangen zelfs met personeel training en dus dan ineens ongezond is.

Post anders je voedingsschema eens want lijkt me sterk dat je niet lager dan 20-30% kan komen
 
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Dus genetisch natuurtalent die nu de top hebben bereikt in bodybuilding hebben dus allemaal harder gewerkt dan iedereen hierzo en hadden 0% genetisch invloed. Dus iedereen hier kan met evenveel effort een Roelly Winkelaar worden .
Om onder de fucking 20% te komen hoef je geen genetisch natuurtalent te zijn... Jezus christus man, haal je hoofd uit je eigen reet! Dat je hiervoor hebt moeten kuren is werkelijk ongelofelijk. Wat ik je aanraad is lekker tren te zetten dan zweet je die laatste kilo's er ook af. Het liefst die slikbare tren (mythryl), die is het fijnste voor je lichaam.
 
Is het niet mogelijk om als "endomorph" in een calorie deficit te zitten? Ik snap niet echt waar het probleem ligt.
Als je zo graag aan de AAS wilt zou ik lekker lage dosering test doen en PSMF, als je dan nog niet afvalt denk ik dat je slaapwandelt naar de maccie
 
dit onderzoek geeft alleen aan dat als je dik bent op erg jonge leeftijd, dat daarna de kans ook groot is dat je op 10 jarige leeftijd dik bent. Ik zie hier niets over het voedingspatroon/BMI van de ouders, andere randzaken, of specifieke nummers.

Mijn tip als jij vroeger ook dik was en denkt dat je het daarom nu nog bent: snap dat je volwassen bent en dat je zelf al het eten weg loopt te douwen. Je hebt zelf de verantwoordelijkheid om voor jezelf en je gezondheid te zorgen, en als je echt denkt dat het onmogelijk is zonder AAS dan stel ik voor dat je een psychiater voor je mentale gezondheid laat zorgen... Er zijn genoeg dikke mensen die veel afvallen, in veel gevallen meer dan jou en dat doen zonder AAS. Je zoekt alleen maar een makkelijkere manier om af te vallen en dat is waarom je altijd zal blijven yo-yo-en. Een lager vetpercentage wat blijft haal je niet door een spuit te zetten of een keer een dieet te volgen. Echte veranderingen in je voedselinname en eetpatroon zijn nodig.
 
Back
Naar boven