Fitness Seller

Endomorph wil een nieuwe kuur

Bezoekers in dit topic

Post anders je voedingsschema eens want lijkt me sterk dat je niet lager dan 20-30% kan komen
Sure!
Hierbij 2 screens van myfitnesspal van vandaag.
Avond eten zat vandaag rond de 1000 Kcal. Was vlees met curry en wat rijst.

Vandaag is het rust dag.
Op een. Trainingsdag drink ik nog 2 eiwit shakes, voor en na.
En na de training wat snelle carbs.

Ik heb lang dit bekeken in de app en op niet trainingsdagen zit ik tegen de 2500kcal aan
Op trainingsdagen op 2750-3000kcal

Screenshot_20190904_221212_com.myfitnesspal.android.jpg


Screenshot_20190904_221523_com.myfitnesspal.android.jpg
 
Vriend, je vreet gewoon teveel. Wat minder broodjes döner, kapsalons en dat soort voer naar binnen tikken als je nog steeds in de buurt van Palestra woont.
 
Goed , 4 pagina's waarin advies gegeven wordt en dan nog betweterig reageren dat het niet klopt

Kies niet voor de easy way maar voor de steady long way , 500 kcal onder onderhoud .. dat werkt om af te vallen , ook met een VP van 30 %
 
Vriend, je vreet gewoon teveel. Wat minder broodjes döner, kapsalons en dat soort voer naar binnen tikken als je nog steeds in de buurt van Palestra woont.
:D.
Als ik iemand quote dan is 't kcal in vs out, dan kan een broodje döner prima.
Maar die heb ik al jaren niet meer gegeten. :(
 
Had meer verwacht van dit topic
 
Paar maandjes T3. Eventueel clen, eca erbij.

Test op 500mg per week.

Klaar.
 
Goed , 4 pagina's waarin advies gegeven wordt en dan nog betweterig reageren dat het niet klopt

Kies niet voor de easy way maar voor de steady long way , 500 kcal onder onderhoud .. dat werkt om af te vallen , ook met een VP van 30 %
Wat zijn Kcal? Is dat hetzelfde als Zjoels? -500 zjoels dat wil ik wel :tanden:
 
shazada gaaaast. Je verkondigt echt bullshit. Je geeft zoveel dingen aan die onjuist zijn. Yo-yoen for life etc bullshit.
 
Jij moet helemaal niet aan kuren denken, want je hebt je basis niet eens in orde.

Maar knal je 3de of 4de kuur er maar lekker in joh, komt helemaal goed. Misschien kom je wel uit op 25% vet :rolleyes:
 
Paar maandjes T3. Eventueel clen, eca erbij.
Test op 500mg per week.
Klaar.

Dank voor de tip!

Jij moet helemaal niet aan kuren denken, want je hebt je basis niet eens in orde.
Maar knal je 3de of 4de kuur er maar lekker in joh, komt helemaal goed. Misschien kom je wel uit op 25% vet :rolleyes:
Ik zit nu op 21%, maar kuur is enkel om geen spiermassa te verliezen en niet om nog meer aan te zetten.
 
Dank voor de tip!


Ik zit nu op 21%, maar kuur is enkel om geen spiermassa te verliezen en niet om nog meer aan te zetten.

Volg dat kuuradvies aub niet op, dat was een uitermate sarcastische reactie op jou.
 
Back
Naar boven