MuscleMeat

kuur

karlijn

Cool Novice
Waardering
0
he jongens ik hb even een vraag ik wil een kuur beginnen, maar ik weet niet wat k moet gebruiken opdat ik heel erg gevoelig ben voor gyno. Heb een keer een kuur diana bol gebruikt en dar heb ik gyno van over gehouden. Wat zouden jullie mij aan raden ik wil niet te zwaar kuren, zat zelf te denken aan test op 250 mg te zetten en daarbij nolva. Maar ook weer gehoord dat de nolva niet helpt bij iedereen tegen de gyno, og arimidex. Wie kan mij een goed advies geven over een kuur.

Ben 43 jaar 183, 97kg en ik denk rond de 15 procent.
46 half armen.

gr

wat heb je met die gyno gedaan ?, laten zitten ? opereren ?

een maal weg geopereerd is toch altijd weg :shrug: ?

• Topic Starter Topic Starter
het is een klein bultje onder mij tepel, hij is niet zichtbaar alleen te voelen. Dus heb het laten zitten. Het is niet zeker als je het weg laat halen dat het niet meer terug komt.

oh valt wel mee dus.
Lijkt me eigenlijk stug dat met test op 250 mg gyno kan komen.... lijkt me te weinig ..nog nooit gehoord of gelezen..

Test aromatiseerd ook vandaar het beste is de test op 500mg te zetten denk ik, met nolva of atimidex maar hoeveel nolva of arimidex dat weet ik niet. Daarom vraag ik hier om advies. gr

was een gast hier dat gyno kreeg van test op 250 mg p/w

t zou leuk zijn als die gozer zich hier meld dan ..

lijkt me toch evengoed stug, 250 mg per week is toch al bijna wat iemand met 20 jaar aan eigen testo in zijn lichaam kan hebben of niet ?
sloop me niet als ik daar helemaal verkeerd lig :knipoog:, ben geen spezi op dit gebied

Ik ben die gozer, die naam is van mijn vrouw omdat ik niet in kon melden vandaar. Vraag alleen even een kuur voorstel die niet aromaticeerd.

t zou leuk zijn als die gozer zich hier meld dan ..

lijkt me toch evengoed stug, 250 mg per week is toch al bijna wat iemand met 20 jaar aan eigen testo in zijn lichaam kan hebben of niet ?
sloop me niet als ik daar helemaal verkeerd lig :knipoog:, ben geen spezi op dit gebied

je bent helemaal verkeerd, 250 mg test???? give me a break

een normaal persoon produceert ongeveer 80 mg test elke week

Ik ben die gozer, die naam is van mijn vrouw omdat ik niet in kon melden vandaar. Vraag alleen even een kuur voorstel die niet aromaticeerd.

wat is je doel eigenlijk??? een kuur zonder test is geen kuur, en ji krijgt al gyno van 250 test tja dan weet ik het niet

mischien winny??? maar met winny schiet je ook niet veel op hoor

arimidex kan je proberen naast de test, heb goede verhale gehoord dat dat beter werkt als nolva

je bent helemaal verkeerd, 250 mg test???? give me a break

een normaal persoon produceert ongeveer 80 mg test elke week

ah ok thanks :)

Ps. heb laatst mijn vrije-test laten meten, en kwam op ongev. de helft van maximale waarde (14,2 ng/l ...het max is 27 stond op het papiertje )
weet jij wat "ng" is ? nanogram ?

ah ok thanks :)

Ps. heb laatst mijn vrije-test laten meten, en kwam op ongev. de helft van maximale waarde (14,2 ng/l ...het max is 27 stond op het papiertje )
weet jij wat "ng" is ? nanogram ?

uhm dat is jou hoeveelheid test ofzo maar weet niet wat die ng en dergelijke allemaal betekenen

ben ook wel benieuwd

iemand ??

Roberto24 waar ben je ?

boldenone, primobolan, stanazolol, trenbolone, oxandrolone

moest vandaag werkelijk werken tijdens werk-(

ng betekent nanogram idd. Is 1 miljoenste gram, dus (1/1,000,000,000) gram.

Dat van die gyno kan heel goed hoor, ken iemand die al last van zn tepels krijgt van tribulus-(
kerel kuurt nu dus maar altijd met deca en winstrol-)

moest vandaag werkelijk werken tijdens werk-(

ng betekent nanogram idd. Is 1 miljoenste gram, dus (1/1,000,000,000) gram.

Dat van die gyno kan heel goed hoor, ken iemand die al last van zn tepels krijgt van tribulus-(
kerel kuurt nu dus maar altijd met deca en winstrol-)

Proff. Roberto :D

Terug
Naar boven