AndroidHealthClinic

Kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je zelfs de namen van bepaalde producten niet goed weet wat kom je dan vragen over raad voor een kuur. Een goede raad: voor je met zoiets begint ga je eerst inlezen want er is niemand met verstand van zaken die iemand gaat helpen met AS als die nog niet eens weet waarover hij bezig is.

klopt ik weet dat het verkeers gepost is.

kijk dit bedoel ik nou we zijn een hele berg onzin verder # 17 en ik weet nog niks
ik zal de vraag nog een keertje voor jullie uit leggen

ik wil een kuurtje gaan doen wie o wie kan mij DUIDELIJK vertellen hoe en wat
dus de :wat met wat (bv deca met dianadol)
:hoeveelheid
:hoeveel x per week inname

en ga nou niet komen met #11 onzin

Sommigen roepen hier maar wat.

• Topic Starter Topic Starter
hahahahaha zoals ik dus al een paar keer heb gezegt er zijn van die blaaskaken die het beter weten (toch dressed black jij wist natuurlijk alles al .ik denk dat je zelf iets niet goed hebt ingespoten dat verklaard een hoop aan je karakter)
maar een mooi voorstel doen ho maar.

nou ik zoek wel verder ,er is nog niemand die me nu een goede raad heeft gegeven
vreemd iedereen heeft wel commentaar maar een goed opzetje zit er niet bij

Een kuur voorstel doen aan een (volwassen ) persoon van 40 jaar, die zelf niks weet over anabolica lijkt me hier geen goed plan.

zoals eerder gepost is,lees je in over de producten.

Stel eerst eens een goed trainings en voedingsschemasamen,
en probeer dat uit voor een maand of 6.

ondertusen hebt je de tijd om na te denken en je in te lezen over evt. anabolica.

Denk niet zomaar wat te nemen(zetten) en dat je vanzelf groeit.
Het ideaal is eerst je vetp. terug te brengen naar 15%.

Regards,

PH

Een kuur voorstel doen aan een (volwassen ) persoon van 40 jaar, die zelf niks weet over anabolica lijkt me hier geen goed plan.

zoals eerder gepost is,lees je in over de producten.

Stel eerst eens een goed trainings en voedingsschemasamen,
en probeer dat uit voor een maand of 6.

ondertusen hebt je de tijd om na te denken en je in te lezen over evt. anabolica.

Denk niet zomaar wat te nemen(zetten) en dat je vanzelf groeit.
Het ideaal is eerst je vetp. terug te brengen naar 15%.

Regards,

PH

mag je wel afraden ?
ik zou de deca sowieso laten staan :p

hahahahaha zoals ik dus al een paar keer heb gezegt er zijn van die blaaskaken die het beter weten (toch dressed black jij wist natuurlijk alles al .ik denk dat je zelf iets niet goed hebt ingespoten dat verklaard een hoop aan je karakter)
maar een mooi voorstel doen ho maar.

nou ik zoek wel verder ,er is nog niemand die me nu een goede raad heeft gegeven
vreemd iedereen heeft wel commentaar maar een goed opzetje zit er niet bij

kerel, dressed heeft je t beste advies gegeven wat er is te geven wat dit onderwerp betreft.

t lijkt me eerder een verklaring over jouw karakter dat je zo kinderachtig erop reageerd, wellicht ook over de leeftijd.

• Topic Starter Topic Starter
on en ongelovelijk wat een hoop bla bla bla bla ja ja ik weet er niks van en jullie allemaal zoo goed dat jullie geen sport zaakje beginnen maar niet met jullie advies

het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een kuur te zeggen over de hoeveelheid welke kuur enz enz
maar ik denk dat ik niet meer ga kuren anders ga ik straks ook zo antwoorden als jullie

heey iedereen bedankt voor de goede adviesen en ik ben echt een eind verder gekomen
ik vraag t wel aan me dealer die verteld ook onzin maar die verteld tenminste nog wat

on en ongelovelijk wat een hoop bla bla bla bla ja ja ik weet er niks van en jullie allemaal zoo goed dat jullie geen sport zaakje beginnen maar niet met jullie advies

het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een kuur te zeggen over de hoeveelheid welke kuur enz enz
maar ik denk dat ik niet meer ga kuren anders ga ik straks ook zo antwoorden als jullie

heey iedereen bedankt voor de goede adviesen en ik ben echt een eind verder gekomen
ik vraag t wel aan me dealer die verteld ook onzin maar die verteld tenminste nog wat

is dit een grapje ?
er zitten hier mensen met echt ongelooflijk veel kennis
je begrijpt blijkbaar niet dat deze mensen jou willen helpen juist door het af te raden.
je reageert ongelooflijk kinderachtig en denigrerend tegenover de mensen hier
en toch proberen de mensen je hier te helpen en te behoeden dat jij een fout maakt.

je gaat niet instant dood van aas maar het kan wel degelijk problemen met zich meebrengen.
je bent de jongste al niet meer wil je straks rondlopen met impotentie omdat je zo nodig deca wilt gebruiken terwijl je er niks vannaf weet ?
luister nou is gewoon naar deze mensen man. doe niet zo eigenwijs

Moved.

Gezellig hier.

ten eerste is het handig om te vertellen wat je prcies hebt gebruikt. daarnaast kunnen we pas advies geven als we weten wat je wil bereiken.

en even om te k*tten, je hebt durabolin gebruikt:P en deca:P

ten eerste is het handig om te vertellen wat je prcies hebt gebruikt. daarnaast kunnen we pas advies geven als we weten wat je wil bereiken.

en even om te k*tten, je hebt durabolin gebruikt:P en deca:P

Ik heb een beter idee.
Ts opent hier een nieuw topic in het kader van de ''schone lei'':D

Dan kan er beter en vriendelijker worden gereageerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven