Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt ik weet dat het verkeers gepost is.
kijk dit bedoel ik nou we zijn een hele berg onzin verder # 17 en ik weet nog niks
ik zal de vraag nog een keertje voor jullie uit leggen
ik wil een kuurtje gaan doen wie o wie kan mij DUIDELIJK vertellen hoe en wat
dus de :wat met wat (bv deca met dianadol)
:hoeveelheid
:hoeveel x per week inname
en ga nou niet komen met #11 onzin
week 14 15 16 17 18 aap.
En nee dat verschilt per persoon als iemand liever 30-30-20 -20 doet
kan dat prima Ik zou het zelf wel doen omdat er ook nog een deca bij zit en test op 750mg
Een kuur voorstel doen aan een (volwassen ) persoon van 40 jaar, die zelf niks weet over anabolica lijkt me hier geen goed plan.
zoals eerder gepost is,lees je in over de producten.
Stel eerst eens een goed trainings en voedingsschemasamen,
en probeer dat uit voor een maand of 6.
ondertusen hebt je de tijd om na te denken en je in te lezen over evt. anabolica.
Denk niet zomaar wat te nemen(zetten) en dat je vanzelf groeit.
Het ideaal is eerst je vetp. terug te brengen naar 15%.
Regards,
PH

hahahahaha zoals ik dus al een paar keer heb gezegt er zijn van die blaaskaken die het beter weten (toch dressed black jij wist natuurlijk alles al .ik denk dat je zelf iets niet goed hebt ingespoten dat verklaard een hoop aan je karakter)
maar een mooi voorstel doen ho maar.
nou ik zoek wel verder ,er is nog niemand die me nu een goede raad heeft gegeven
vreemd iedereen heeft wel commentaar maar een goed opzetje zit er niet bij
on en ongelovelijk wat een hoop bla bla bla bla ja ja ik weet er niks van en jullie allemaal zoo goed dat jullie geen sport zaakje beginnen maar niet met jullie advies
het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een kuur te zeggen over de hoeveelheid welke kuur enz enz
maar ik denk dat ik niet meer ga kuren anders ga ik straks ook zo antwoorden als jullie
heey iedereen bedankt voor de goede adviesen en ik ben echt een eind verder gekomen
ik vraag t wel aan me dealer die verteld ook onzin maar die verteld tenminste nog wat
ten eerste is het handig om te vertellen wat je prcies hebt gebruikt. daarnaast kunnen we pas advies geven als we weten wat je wil bereiken.
en even om te k*tten, je hebt durabolin gebruikten deca
![]()