tannedbrah
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Al een tijd online op dit forum, maar nog weinig gepost helaas!
Ik zal me even voorstellen
stats: 22 jaar
Kg: 85
BF op t moment: rond de 13%
lengte: 1,89
heb zelf 3 kuurtjes gehad waarvan 2 grote en 1 kleine van 6 weken.
gek genoeg heb ik nog niet het resultaat behaald wat ik wou zien, ik denk dat het sterk met mijn eten te maken heeft en ook dat ik ecto ben.
ik heb het dom aangepakt wat me eerste kuren betreft, te hoog en te lang! dus heb daar zeker van geleerd, ik ben nu opzoek naar iets van 20 weken maar dan een betere en verstandigere kuur.
ik heb dit gepland ( nog niet vast)
1-12 deca 200/400
1-12/14 test e 500mg
1-5 winstrol 50mg
12-20 test prop 100 eod
12-20 tren a 100 eod
12-20 mast p 100 eod ( twijfel om hier winstrol van te maken of niet )
arimidex heb ik erbij, twijfel nog om caber bij te nemen voor prolactine gyno met tren a omdat ik toch aardig gevoelige tepels krijg van AAS.. helaas.
nakuur uiteraard HCG/Clomid/Nolva
kleine vraag wat hcg betreft, de één zegt het te gebruiken tijdens de kuur de ander weer 2 weken voor je laatste inject en 2 weken erna. ik heb zelf altijd 2 weken voor me laatste inject gedaan en 2 erna en daarna frontloaden met clomid en finishen met nolva.
verder kan ik eventueel nog proviron erbij doen maar denk dat arimidex al aardig wat oestrogeen blokkerd bij de deca!
alle tips en feedbacks zijn welkom!
Ik zal me even voorstellen
stats: 22 jaar
Kg: 85
BF op t moment: rond de 13%
lengte: 1,89
heb zelf 3 kuurtjes gehad waarvan 2 grote en 1 kleine van 6 weken.
gek genoeg heb ik nog niet het resultaat behaald wat ik wou zien, ik denk dat het sterk met mijn eten te maken heeft en ook dat ik ecto ben.
ik heb het dom aangepakt wat me eerste kuren betreft, te hoog en te lang! dus heb daar zeker van geleerd, ik ben nu opzoek naar iets van 20 weken maar dan een betere en verstandigere kuur.
ik heb dit gepland ( nog niet vast)
1-12 deca 200/400
1-12/14 test e 500mg
1-5 winstrol 50mg
12-20 test prop 100 eod
12-20 tren a 100 eod
12-20 mast p 100 eod ( twijfel om hier winstrol van te maken of niet )
arimidex heb ik erbij, twijfel nog om caber bij te nemen voor prolactine gyno met tren a omdat ik toch aardig gevoelige tepels krijg van AAS.. helaas.
nakuur uiteraard HCG/Clomid/Nolva
kleine vraag wat hcg betreft, de één zegt het te gebruiken tijdens de kuur de ander weer 2 weken voor je laatste inject en 2 weken erna. ik heb zelf altijd 2 weken voor me laatste inject gedaan en 2 erna en daarna frontloaden met clomid en finishen met nolva.
verder kan ik eventueel nog proviron erbij doen maar denk dat arimidex al aardig wat oestrogeen blokkerd bij de deca!
alle tips en feedbacks zijn welkom!
Laatst bewerkt door een moderator:

Je hebt het hier serieus over gains die je weer bent verloren, je gewoon heel makkelijk naturel moet kunnen maken en behouden... Wat nam je toen wel niet allemaal voor middelen toen je naar 4,3% BF cutte?