- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
hmm ja dus alleen test en mast hmm.. misschien een andere manier van aanpak, heb het nog niet op die manier geprobeerd eerlijk gezegd. maar goed mijn plan was 18-20 weken te doen dat raad je bij deze af dan ? want mast kan ik krijgen in korte variant, mast e wordt volgens mij nog zelden gebruikt. en hcg de hele kuur door en wat voor dosis?
achteraf kies ik idd liever voor mast dan prov, mast heeft meer effect en wat hardere look.
Zou toch voor mast E gaan bro of ze het zelden gebruiken of niet. mast p is te hardcore voor 20weken te doen haha... test-E zou ik op 500mg beginnen 6weken lang en dan uppen naar 750mg voor nog 6weken en dan laatste 8weken knallen op 1gram test!!! Elke keer als je verhoogt ook niet vergeten je kcal's op te schroeven zo blijf je in een stijgende lijn progressie maken.
Zet je masteron altijd evenhoog als je testosteron bro of je word vochtiger als je de testo hoger zet.
hcg zou je kunnen heel de kuur mee laten lopen maar de een is de andere niet bro, ik hoef dat niet en mijn ballen krimpen maar miniem elke kuur