XXL Nutrition

Kuur ?!

hmm ja dus alleen test en mast hmm.. misschien een andere manier van aanpak, heb het nog niet op die manier geprobeerd eerlijk gezegd. maar goed mijn plan was 18-20 weken te doen dat raad je bij deze af dan ? want mast kan ik krijgen in korte variant, mast e wordt volgens mij nog zelden gebruikt. en hcg de hele kuur door en wat voor dosis?
achteraf kies ik idd liever voor mast dan prov, mast heeft meer effect en wat hardere look.

Zou toch voor mast E gaan bro of ze het zelden gebruiken of niet. mast p is te hardcore voor 20weken te doen haha... test-E zou ik op 500mg beginnen 6weken lang en dan uppen naar 750mg voor nog 6weken en dan laatste 8weken knallen op 1gram test!!! Elke keer als je verhoogt ook niet vergeten je kcal's op te schroeven zo blijf je in een stijgende lijn progressie maken.
Zet je masteron altijd evenhoog als je testosteron bro of je word vochtiger als je de testo hoger zet.
hcg zou je kunnen heel de kuur mee laten lopen maar de een is de andere niet bro, ik hoef dat niet en mijn ballen krimpen maar miniem elke kuur

• Topic Starter Topic Starter
Zou toch voor mast E gaan bro of ze het zelden gebruiken of niet. mast p is te hardcore voor 20weken te doen haha... test-E zou ik op 500mg beginnen 6weken lang en dan uppen naar 750mg voor nog 6weken en dan laatste 8weken knallen op 1gram test!!! Elke keer als je verhoogt ook niet vergeten je kcal's op te schroeven zo blijf je in een stijgende lijn progressie maken.
Zet je masteron altijd evenhoog als je testosteron bro of je word vochtiger als je de testo hoger zet.
hcg zou je kunnen heel de kuur mee laten lopen maar de een is de andere niet bro, ik hoef dat niet en mijn ballen krimpen maar miniem elke kuur

hmm 1mg test en 1 mg mast ?! haha dan kan ik net zo goed test 500 met tren 200 stacken denk ik toch ? ik kan niet aan mast e komen denk ik , ik gebruik malay tiger, dat merk heeft tot nu toe volgens mij alleen nog mast p.. maar vind je 500 om 500 / 750 om 750 / en 1000 om 1000 niet overkill?

hmm 1mg test en 1 mg mast ?! haha dan kan ik net zo goed test 500 met tren 200 stacken denk ik toch ? ik kan niet aan mast e komen denk ik , ik gebruik malay tiger, dat merk heeft tot nu toe volgens mij alleen nog mast p.. maar vind je 500 om 500 / 750 om 750 / en 1000 om 1000 niet overkill?

Nope bro, is niet hetzelfde met tren want als je tren pakt is het bijna onmogelijk om je test hoog ernaast te zetten want de sides zullen je dwingen om vroegtijdig je kuur te stoppen.
Ik vind het niet overkill nee... zeker niet als je wil bulken. en 500mg test e per week vind ik basic en lager doet geen ruk ;)
verhogen doe je om steeds progressie te blijven maken. je kan onmogelijk iets op dezelfde dosis pakken 20weken lang en verwachten dat het blijft werken. Zelfde bij training dat doe je toch ook geen 20weken lang zelfde setts en reps? of zelfde met voeding ook, maanden kip eten zal ook niet blijven werken je moet altijd varieren bro of zelfde doen maar altijd opbouwen

waarom geen proteine bij ontbijt & meal 5?

Ga nou eerst is gewoon terug naar de basis, eerst dat onder de knie krijgen ipv aan nu meteen weer aan achterlijke doseringen te denken. Daar heb je veel meer aan.

Ga nou eerst is gewoon terug naar de basis, eerst dat onder de knie krijgen ipv aan nu meteen weer aan achterlijke doseringen te denken. Daar heb je veel meer aan.

wat bedoel je met de basis? kuren of? vind zelf 1000 test mast miss wel te hoog, 12 weken op 500/750 test en wat mast erbij en miss na die 12 week test p met npp om te cutten ? niet een beter plan..

Mast P kan je prima 3x pw zetten dus echt een speldenkussen word je niet gelukkig:)
Ik zet mast meestal de helft van test, evenhoog is imo niet nodig

Mast P kan je prima 3x pw zetten dus echt een speldenkussen word je niet gelukkig:)

als ik de kuur nu even zo opstel dan komt die er ongeveer zo uit te zien dus?:

test enthanaat
1-6 500
6-12 750

mast p
1-12 300 ew (3x per week 100)

is het dan handig om na die 12 week korte esthers te pakken 8 weken lang? en dat met test p /npp? iets in die richting?

Zo zou het kunnen werken idd:)
Waarom wil je korte esters pakken dan? Bulken op korte esters vind ik sowieso niet fijn.

Voeding en training

Zo zou het kunnen werken idd:)
Waarom wil je korte esters pakken dan? Bulken op korte esters vind ik sowieso niet fijn.

Nou ik wil bulken in de eerste 12 weken en cutten in de laatste 8.. Cutten gaat me sneller als bulken .. Vandaar dat ik twijfel over bulken met mast..

Als ik het op deze wijze blijf doen dan kan het baast niet misgaan, opzich ik weet overal wel redelijk veel vanaf het was echt de voeding die me dwars zat. Maar ik begin het nu steeds beter onder de knie te krijgen , moet alleen nog even uitrekenen en leren wat de beste verhouding is tov vetten kh etc, de juiste balans zeg maar

Nou ik wil bulken in de eerste 12 weken en cutten in de laatste 8.. Cutten gaat me sneller als bulken .. Vandaar dat ik twijfel over bulken met mast..
Zorg anders eens voor 12% BF als je de kuur begint, en leg de nadruk wat minder op het hele bulken en dan cutten aspect. Gewoon een clean bulk, 300kcal boven onderhoud max, zodat je spiermassa aanzet en nog het nodige vet kan verliezen, pak je een kg of 4 op de weegschaal (werkt twee kanten op dan natuurlijk), kan je vervolgens 300kcal onder onderhoud tegen die tijd gaan zitten met je 'cut' en nog een kg pakken. Lijkt mij helemaal niet onrealistisch, en dan ben je gewoon bezig met mooie massa pakken en btje vet verbranden.

bij mij is dat wel nodig want de mast overheerst de test nooit bij mij. ik word vochtiger als ik de mast lager moest zetten, maar zo zie je iedereen is anders

npp kan je elke 3de dag zetten zou voor high test gaan met 1 middel dr naast mast vind ik zelf egt lekker

high test bedoel ik booven de 1000mg

npp kan je elke 3de dag zetten zou voor high test gaan met 1 middel dr naast mast vind ik zelf egt lekker

high test bedoel ik booven de 1000mg

Ben er zo goed als bijna uit next cycle word :

500mg test e
800/1000 bold
Winstrol 50mg ed

Dit coor 15 weken en Winstrol uiteraard als kickstart, nou lees ik overal dat bold 8-12 week inkickt , geen idee of dit helemaal waar is want de meningen zijn vrij verschillend van iedereen, heb het zelf nooit gebruikt, maar doel is clean bulk.

ik heb er even een begin aan gemaakt, heb het even snel wat in elkaar gezet, er komen nog zeker aanpassingen(indien nodig)
in ieder geval, jullie mening hier over? het is uiteraard bulken in off season wat niet al te makkelijk zal worden maar om het te behouden moet het genoeg zijn icm supplementen.

ontbijt havermout 120 gr 450
banaan 2 248
totaal 698

meal 1 rijst basmati 100gr 352
kip 150 186
totaal 538

meal 2 penne 100gr 358
kip 150 186
totaal 544

meal 3 tonijn olie 100gr 228
walnoten 30 gr 197,7
totaal 425,7

meal 4 aardappel 450 405
rundergehakt 100 197
totaal 602

meal 5 havermout 100gr 375
banaan 1 124
totaal 499

meal 6 kwark 500gr 320
walnoot 20gr 131,8
totaal 451,8

totaal aantal cal : 3758.50

Alle feedback is welkom:)

Als ik jou was totale kcal met nog eens 250 kcal verhogen dus naar 4000 kcal totaal
De meeste kcal eten na je workout, dus 600 kcal meals na je workout in elk geval
Verder ziet het er redelijk uit
Ik vind wel dat je het makkelijk afschuift op dat je ecto bent terwijl je ook erg snel bent begonnen met kuren (net zoals ik)

@Patjeh @drumbell, ik ga het uitrekenen, ik moet eerlijk toegeven dat m'n wil de overhand nam, ik moet de voeding veel serieuzer nemen, eerlijk gezegd heb ik tot op heden niet uitgerekend wat ik binnen krijg op een dag , is het eerste wat ik moet gaan doen, wat moet ik opnemen in mijn voedingsschema ? Wat kan erbij en wat niet, ik heb hoop opgezogt en gelezen maar de juiste balans in cal/vetten + eiwitten heb ik nog niet kunnen maken puur door tekort aan kennis hierover, ik denk dat ik eerst moet beginnen met leren uitrekenen wat voor soorten kh erzijn en hoe en wanneer ik dje het beste kan nemen en zo een schema maken. Alle advies en hulp kan ik gebruiken.

man man man... zogezegd moeilijke gainer maar de basics van weten hoeveel je op een dag binnen krijgt totaal vergeten.. Er is een reden dat je zo makkelijk droog traint, je eet wss automatisch makkelijk onder je behoefte dit zorgt er dus ook voor dat je moeilijk gaint.

Beter even een kijkje nemen in de voeding sectie..

Tonijn in olie: beter in waterbasis en zelf olie toevoegen, dan weet je precies hoeveel je daadwerkelijk neemt aangezien het anders erg kan wisselen.

Groenten: spelen die verstoppertje? als je het lastig vind om alles op te eten snap ik enigzins de logica maar 200gram is toch het minimum als je ook een beetje gezond wil eten.

Banaan: waarom 2x het zelfde fruit en niet afwisselen?

Nogmaals, beter even de voedingssectie in kruipen.

Laatst bewerkt:
Ik ben de groente vergeten bij te vermelden ! Bij elke meal dus de 3 grote heb ik groentes erbij, hier varieer ik altijd met broccoli,sla,boontjes, komkommer etc
Ik gain idd moeilijk ik weet niet precies hoeveel kn behoefte is en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe je dat het beste kan uitrekenen, wel weet ik dat m'n metabolism ontzettend hoog is dus ik moet denk al gauw tegen 4500 cal aan gaan zitten. Verder plan ik me kuur nu ng niet in hoor het is puur een voorstel van om zo reacties erop te krijgen, plan is in maart , met bold 400/600 tren e 200/300 en test 250 of 500, daarbij Winstrol eerste weken, puur een indicatie dit hoor! Hoor graag reacties erop(allefeedback) is welkom! Wil kwalitatieve gains maken dat is de bedoeling

egt puur kwaliteits massa dan hoef je niks anders te pakken dan tren a. als je egt niet zo snel gaind zou ik niet te clean gaan kwa voeding.

Terug
Naar boven