Fitness Seller

Kuur ?!

• Topic Starter Topic Starter
ontbijt havermout 120 gr 450cal
banaan 2 248cal
totaal 698cal
eiwit 15.5 /verzadigd 1 / fat 7.4 / kh 99.6

meal 1 rijst basmati 100gr 352cal
kip 150 186cal
totaal 538cal
eiwit 41.2 / verzadigd 0.4 / fat 1.95 / kh 78.5

meal 2 penne 100gr 358cal
kip 150 186cal
totaal 544cal
eiwit 47.74 / verzadigd 0.6 / fat 4.35 / kh 67

meal 3 tonijn olie 100gr 228
walnoten 30 gr 197,7
totaal 425,7
eiwit 28,8 / verzadigd 1.9 / fat 19.9 / kh 3.63

meal 4 aardappel 450gr 405cal
rundergehakt 100gr 197cal
totaal 602cal
eiwit 28.1 / verzadigd 1.9 / fat 19.9 / kh 72.8

meal 5 havermout 100gr 375cal
banaan 1 124cal
totaal 499cal
eiwit 14.3 / verzadigd 1 / fat 7.2 / kh 80

meal 6 kwark 500gr 320cal
walnoot 20gr 131,8cal
totaal 451,8cal
eiwit 41.9 / verzadigd 2.5 / fat 15 / kh 19.92

totaal aantal cal : 3758.50

totaal eiwit : 217.54
totaal verz: 17.3
totaal fat : 75.9
totaal kh: 421.45

zo is die helamaal af!

Ziet er goed uit, persoonlijk zou ik ietsje hoger in eiwitten gaan (230-250 bij jouw gewicht)
Maar zo zou het ook moeten gaan lukken ;)

Ziet er goed uit, persoonlijk zou ik ietsje hoger in eiwitten gaan (230-250 bij jouw gewicht)
Maar zo zou het ook moeten gaan lukken ;)

top dankjewel!

ik ga het even zo uitproberen, ik neem na me training ook een whey shake(isolaat)
en als sups gebruik ik megagrown/essential amino stack voor onder het trainen/ en XXL testbooster van xxlnutrition.
ik gebruikte hiervoor ook een mass gainer zoals ik al eerder noemde, maar is denk ik beter om die weg te laten neem ik aan ? en het gewoon te doen met voeding.

Wat jij wilt. Ik vind vaste voeding lekkerder dan al die shakerommel.

Wat jij wilt. Ik vind vaste voeding lekkerder dan al die shakerommel.
Nee man, shakes allday everyday :cool:

Het ziet er verder allemaal wel aardig uit in grote lijnen geloof ik, je kan inderdaad je eiwitten wat omhoog krikken en evt de kh wat minderen. Ik denk overigens dat het vooral al het nodige uit gaat maken dat je al die maltodextrines inruilt voor gewoon good ol' oats. Heb je deze macro's ook ongeveer aangehouden tijdens je kuur btw of was het toen het 6k kcal/dag verhaal...?

6k cal was me destijds te veel ik propte het naar binnen met alle moeite dus achteraf gezien kan dat meer kwaad dan slecht. eerlijk gezegd heb ik deze schema beter uitgewerkt dan in mijn kuur (wat andersom hoort te zijn) maar goed het was niet helemaal onjuist want ik groeide verder wel alleen niet optimaal dat is zeker jammer. @Patjeh wat kan ik verstaan onder maltodextrines? wat ik me kan herrineren is het een stof wat word verwerkt in zoetproducten maar dat is bij mij niet zo ten sprake lijkt me toch ? of doel je daar met name om tonijn etc (eten in blik)

Google t eens

Maltodextrine is een hoogwaardig koolhydraat. Het bestaat uit complexe glucose-polymeren en smaakt matig zoet. Een verzadigde oplossing van maltodextrine in water wordt glucosestroop genoemd.

Het is op dezelfde manier opgebouwd als zetmeel, maar bevat minder glucosedeeltjes per polymeer, waardoor maltodextrinen sneller door het lichaam opgenomen kunnen worden. Complexe koolhydraten worden langzamer en beter opgenomen in het bloed en leveren daarmee energie op langere termijn en reguleren de bloedsuikerspiegel. Maltodextrine kan gemaakt worden uit willekeurig welk zetmeel, bijvoorbeeld uit aardappelen of maïs. In Europa wordt het vaak uit graan gemaakt, en daarom kan maltodextrine soms gluten bevatten, wat ongunstig is voor mensen die lijden aan coeliakie.

Maltodextrine wordt als additief gebruikt in maïs-, aardappel- en tarwezetmeel en vooral in koffiemelkpoeders, puddingpoeders, pannenkoekenmix, koffiecreamer en sportdranken, maar ook in sommige snoepjes zoals Tic Tac en in Pringles. Maltodextrine wordt vaak toegevoegd aan de zoetstof stevia om de bittere nasmaak te maskeren.

Maltodextrine wordt gebruikt voor de bestrijding van spint, witte vlieg, wolluis en bladluizen. De maltodextrine zorgt ervoor dat de insecten niet meer kunnen bewegen en/of de ademhalingsopeningen raken verstopt door de maltodextrine. Het werkt dus niet als gif maar fysiek.[1]

Het wordt volgens mij hoofdzakelijk gebruikt in de meeste gainers van zowel A-merken (jouw Serious Mass) als de huismerken van webshops. Ik vind het een behoorlijk misbruikt ingrediënt in die zin, want het suggereert dat het een complex koolhydraat is (is het overigens ook) en dus vergelijkbaar met zaken als zilvervlies-rijst of haver (oats), maar in werkelijkheid wordt het vele malen sneller opgenomen en doet het lichaam er minder lang over (en minder moeite voor nodig) om het op te nemen. Het heeft bijv. tijdens zware trainingen als intra-workout voor mij persoonlijk een gerespecteerde plek als je niet in een cut zit ofzo, of bij 2x per dag trainen om relatief snel je spiegels weer aan te vullen, maar het is een bijzonder slecht ingrediënt in vergelijking met oats/zilvervlies-rijst als je het als ingrediënt v oor gainen (gainshake e.d.) wil gebruiken.

Laatst bewerkt:
Google t eens

Maltodextrine is een hoogwaardig koolhydraat. Het bestaat uit complexe glucose-polymeren en smaakt matig zoet. Een verzadigde oplossing van maltodextrine in water wordt glucosestroop genoemd.

Het is op dezelfde manier opgebouwd als zetmeel, maar bevat minder glucosedeeltjes per polymeer, waardoor maltodextrinen sneller door het lichaam opgenomen kunnen worden. Complexe koolhydraten worden langzamer en beter opgenomen in het bloed en leveren daarmee energie op langere termijn en reguleren de bloedsuikerspiegel. Maltodextrine kan gemaakt worden uit willekeurig welk zetmeel, bijvoorbeeld uit aardappelen of maïs. In Europa wordt het vaak uit graan gemaakt, en daarom kan maltodextrine soms gluten bevatten, wat ongunstig is voor mensen die lijden aan coeliakie.

Maltodextrine wordt als additief gebruikt in maïs-, aardappel- en tarwezetmeel en vooral in koffiemelkpoeders, puddingpoeders, pannenkoekenmix, koffiecreamer en sportdranken, maar ook in sommige snoepjes zoals Tic Tac en in Pringles. Maltodextrine wordt vaak toegevoegd aan de zoetstof stevia om de bittere nasmaak te maskeren.

Maltodextrine wordt gebruikt voor de bestrijding van spint, witte vlieg, wolluis en bladluizen. De maltodextrine zorgt ervoor dat de insecten niet meer kunnen bewegen en/of de ademhalingsopeningen raken verstopt door de maltodextrine. Het werkt dus niet als gif maar fysiek.[1]

Het wordt volgens mij hoofdzakelijk gebruikt in de meeste gainers van zowel A-merken (jouw Serious Mass) als de huismerken van webshops. Ik vind het een behoorlijk misbruikt ingrediënt in die zin, want het suggereert dat het een complex koolhydraat is (is het overigens ook) en dus vergelijkbaar met zaken als zilvervlies-rijst of haver (oats), maar in werkelijkheid wordt het vele malen sneller opgenomen en doet het lichaam er minder lang over (en minder moeite voor nodig) om het op te nemen. Het heeft bijv. tijdens zware trainingen als intra-workout voor mij persoonlijk een gerespecteerde plek als je niet in een cut zit ofzo, of bij 2x per dag trainen om relatief snel je spiegels weer aan te vullen, maar het is een bijzonder slecht ingrediënt in vergelijking met oats/zilvervlies-rijst als je het als ingrediënt v oor gainen (gainshake e.d.) wil gebruiken.

mee eens. ik train gemiddeld 4/5x per week en ik ben nooit echt voorstander geweest van mass gainers, heb ze er nu ook uit gedaan,

meeste sups die ik gebruik zijn : Agmatine/ whey isolaat, megagrow(creatine postworkout) amino's tijden de training en test booster nu voor 4/5 week icm met de creatine. eigenlijk ook geen voorstander van creatine maar ik moet gewoon massa aanzetten in welke zin dan ook, doel is nu toch wel de 90kg te halen voor de zomer..

Al een tijd online op dit forum, maar nog weinig gepost helaas!
Ik zal me even voorstellen

stats: 22 jaar
Kg: 85
BF op t moment: rond de 13%
lengte: 1,89

heb zelf 3 kuurtjes gehad waarvan 2 grote en 1 kleine van 6 weken.

gek genoeg heb ik nog niet het resultaat behaald wat ik wou zien, ik denk dat het sterk met mijn eten te maken heeft en ook dat ik ecto ben.

ik heb het dom aangepakt wat me eerste kuren betreft, te hoog en te lang! dus heb daar zeker van geleerd, ik ben nu opzoek naar iets van 20 weken maar dan een betere en verstandigere kuur.

ik heb dit gepland ( nog niet vast)

1-12 deca 200/400
1-12/14 test e 500mg
1-5 winstrol 50mg

12-20 test prop 100 eod
12-20 tren a 100 eod
12-20 mast p 100 eod ( twijfel om hier winstrol van te maken of niet )

arimidex heb ik erbij, twijfel nog om caber bij te nemen voor prolactine gyno met tren a omdat ik toch aardig gevoelige tepels krijg van AAS.. helaas.

nakuur uiteraard HCG/Clomid/Nolva

kleine vraag wat hcg betreft, de één zegt het te gebruiken tijdens de kuur de ander weer 2 weken voor je laatste inject en 2 weken erna. ik heb zelf altijd 2 weken voor me laatste inject gedaan en 2 erna en daarna frontloaden met clomid en finishen met nolva.

verder kan ik eventueel nog proviron erbij doen maar denk dat arimidex al aardig wat oestrogeen blokkerd bij de deca!

alle tips en feedbacks zijn welkom!

Zou tussen week 12 en 20 geen tren a toevoegen maar pas vanaf week 14 en vanaf week 12 tot 14 enkel mast p en test p zetten zodat je niet met 2 verschillende 19-nor varianten zou zitten en ookal lijkt het niet erg te zijn voor maar 2weken toch zou ik het risico niet nemen om gyno te krijgen

bijna 1,90 en 85 kilo is natuurlijk gewoon gruwlijk slecht zou voor high test gaan met npp 16 weeken en voor kracht .

heb ook de fout gemaakt om allemaal spanende cycles te doen in et begin
gaat je niet opleveren wat je wilt hou et simpel en ga voor massa train zwaar gecontroleerd en niet tot failure ga je de meeste massa mee pakken.

bijna 1,90 en 85 kilo is natuurlijk gewoon gruwlijk slecht zou voor high test gaan met npp 16 weeken en voor kracht .

heb ook de fout gemaakt om allemaal spanende cycles te doen in et begin
gaat je niet opleveren wat je wilt hou et simpel en ga voor massa train zwaar gecontroleerd en niet tot failure ga je de meeste massa mee pakken.

Ik heb npp geprobeerd wat wel gemixt was met test p npp en mast in ampul van 250ml. Vond die niet zo heel denderend moet ik zeggen en 16 weken lang eod prikken dat is aardig lang. Ik moet sowiso massa gainen met alleen test kom ik er niet ben ik bang.. Suggesties? Zat zelf aan bold te denken maar je kan het zelfde bereiken met deka als je schoon eet dacht ik zo..

Ik heb npp geprobeerd wat wel gemixt was met test p npp en mast in ampul van 250ml. Vond die niet zo heel denderend moet ik zeggen en 16 weken lang eod prikken dat is aardig lang. Ik moet sowiso massa gainen met alleen test kom ik er niet ben ik bang.. Suggesties? Zat zelf aan bold te denken maar je kan het zelfde bereiken met deka als je schoon eet dacht ik zo..

Testosteron enanthaat op 750mg per week bro samen met proviron 75mg per dag en je zal schone massa gainen. zou die deca niet doen bro, veel te lange herstel en vocht als een ballon in combo met test

Testosteron enanthaat op 750mg per week bro samen met proviron 75mg per dag en je zal schone massa gainen. zou die deca niet doen bro, veel te lange herstel en vocht als een ballon in combo met test

Jaa dat is zo dan stack in test nog liever met winny die remt de te hoge oestrogeen ook wel en denk dst ik proviron er gewoon bij kan runnen. Alleen betwijfel ik test en winny echt veel effect zullen hebben op me qua gains..

Mast...?

Jaa dat is zo dan stack in test nog liever met winny die remt de te hoge oestrogeen ook wel en denk dst ik proviron er gewoon bij kan runnen. Alleen betwijfel ik test en winny echt veel effect zullen hebben op me qua gains..

Op test e alleen op 750mg gain ik abnormaal bro. zet ik er deca bij dan verpest het heel mijn look.
Ik denk wat ze hierboven aanraden masteron erbij te zetten dat het een hele goeie idee is!! Of mast of provi maar niet beiden is geldverspilling ze doen beide bijna zelfde maar alleen is masteron nog iets beter

winny kan je natuurlijk ook doen maar niet zo lang... maximum 6weken en jouw kuur duurt langer dus zou ik of proviron of masteron erbij zetten. als je dan nog eens clean eet dan zou het bizzar zijn dat je teveel vocht zou vasthouden. ik zie dat in ieder geval niet snel gebeuren tenzei je uw zoutinnamen niet in de gaten houd

Op test e alleen op 750mg gain ik abnormaal bro. zet ik er deca bij dan verpest het heel mijn look.
Ik denk wat ze hierboven aanraden masteron erbij te zetten dat het een hele goeie idee is!! Of mast of provi maar niet beiden is geldverspilling ze doen beide bijna zelfde maar alleen is masteron nog iets beter

hmm ja dus alleen test en mast hmm.. misschien een andere manier van aanpak, heb het nog niet op die manier geprobeerd eerlijk gezegd. maar goed mijn plan was 18-20 weken te doen dat raad je bij deze af dan ? want mast kan ik krijgen in korte variant, mast e wordt volgens mij nog zelden gebruikt. en hcg de hele kuur door en wat voor dosis?
achteraf kies ik idd liever voor mast dan prov, mast heeft meer effect en wat hardere look.

Terug
Naar boven