MuscleMeat

kuur

Bezoekers in dit topic

ik zal dit topic sluiten
als een beetje hulp te veel gevraagd is
 
Je gaat het toch doen want je hebt het al besloten volgens mij
 
abdel zei:
ik zal dit topic sluiten
als een beetje hulp te veel gevraagd is
Hee, jongeman!

We helpen je alleen maar om je gezondheid niet te vernken. En als het antwoord je niet bevalt ga je lopen zeiken... Als je van te voren de boardregels had gelezen had je gezien dat kuren onder de 21 jaar not done was. Dus ga nou niet op ons lopen zeiken vervelend mannetje...
 
Bro een beetje hulp is niet te veel gevraagd.Not at all alleen we proberen je te behoeden voor latere gezondheidsklachten:)
 
bartp zei:
Hee, jongeman!

We helpen je alleen maar om je gezondheid niet te vernken. En als het antwoord je niet bevalt ga je lopen zeiken... Als je van te voren de boardregels had gelezen had je gezien dat kuren onder de 21 jaar not done was. Dus ga nou niet op eens lopen zeiken vervelend mannetje...

Hey lullo ik was eerst :mad: ;)
 
jonge denk gewoon ff na je bent net een maandje 17 man!!!
 
@ Abdel

Post even je stats (gewicht, lengte, vet%).

Waarom ga je niet gewoon aan de creatine?
 
Dit topic gaat als een speer :D
 
kevinlorenzin zei:
jonge denk gewoon ff na je bent net een maandje 17 man!!!

ik zal jullie raad dan maar beter opvolgen
;) ;) ;)
 
hoe moet deze topic afgesloten worden
 
Word vanzelf gedaan, let maar op ;)
 
ok ,thx
srry dat ik jullie lastig heb gevallen eh
groetjes abdel
 
goed gedaan jongen blijf hier lekker rond hangen op het forum in de voeding/suplementen sectie daar zul je veel leren post je voedingsschema eens dan helpen we je een stuk op weg!!!
 
Heren, dat we onervaren en veels te jonge mensen flamen is best, maar is het niet mogelijk dat we hen voortaan wel een schop in de goede richting geven? Tips voor dingen die ze WEL moeten doen... - Totdat de mods het topic dichtknallen.
 
abdel zei:
ok ,thx
srry dat ik jullie lastig heb gevallen eh
groetjes abdel
Het is niet lastig vallen... Het is geen probleem om je te helpen, maar ik denk dat jezelf dankbaar bent over een paar jaar dat je nog niet bent gaan kuren. ;)
 
bartp zei:
Het is niet lastig vallen... Het is geen probleem om je te helpen, maar ik denk dat jezelf dankbaar bent over een paar jaar dat je nog niet bent gaan kuren. ;)

eigelijk het probleem is ik was vroeger mollig maar van mijn 15de ben ik beginnen trainen heb spiermassa en kracht maar moet nu die vetlagen afbreken,en waar ik train heeft de eigenaar gezegd van dat ik eerst snel heel wat spiermassa moet bouwen
want dan gaat mijn vetverbranding naar boven
 
je kan nog zo veel leren qua training en voeding je zit nog in de groei en je ballen moeten nog leren om een gezonde test productie van nature te krijgen, dus ga dat niet verpesten door naar de aas te grijpen!!! leren mag altijd maar we hopen dat je voorstandig bent!!!
 
Back
Naar boven