AndroidHealthClinic

kuur1 of kuur2 twijfel

Gwillie

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
ik heb 2 kuren in gedachten, echter weet ik niet uit welke kuur ik het beste ga uitkomen,
doel is: paar kg droge massa te pakken, en toch wat zakken in vet%

kuur 1:
week 1-16: 1000mg test e
week 1-16: 1000mg boldenone
week 4-10: 70mg anavar p/d
week 10-16: 50mg winstrol inject p/d
week 1-10: proviron 50mg p/d
nakuur nolva: 3-4 weekjes 20mg p/d
hcg week 5-16: 1000iu p/w

kuur 2:
week 1-16:1000mg test e
week 1-16: 50mg proviron p/d
week 1-16: T4 100mcg p/d
week 4-10: 70mg anavar p/d
week 10-16: 50mg winstrol inject p/d
week 1-16: 50mg proviron p/d
week 1-16: hcg 1000iu p/d
week 1-8: HGH 5iu 5on/2off
week 8-18: HGH 6iu 5on/2off

graag jullie mening

om je een goed advies te geven heb ik je stats nodig... ik zie nu al diverse punten die ik anders zou doen kom ik zo op terug ;)

• Topic Starter Topic Starter
stats: 1,76m 91kg 16% vet

oo ja, kuurtje dat ik enkele maanden geleden heb gepost is niet doorgegaan,

als ik heel eerlijk ben dan vind ik dat je met deze stats niet zou moeten denken aan middelen als hgh en t4. de middelen en de daarbij genoemde hoeveelheden zoals een gram test en een gram boldenone zijn echt heel hoog voor jouw stats. hou het simpel en maak een kuurtje test gecombineerd met een 19 nor androgeen zoals deca of tren. eventueel aan het einde een dht als winnie toevoegen, vb:

wk 1 t/m 10 (of 16, dat kan ook prima): 500 mg test enantaat + 400 mg tren enantaat
laatste vier weekjes met als uitloop totaan je nakuur: 40 mg winnie tabs per dag
vervolgens 4 weken nolva 20 mg (+eventueel 50 mg clomid, maar dat is persoonlijk)

eventueel vanaf week 4 wat hcg toevoegen om je ballen op grootte te houden.

ik ben overigens wel benieuwd naar hoe je vorige kuurtjes eruit zagen kwa hoeveelheden, wellicht zal je daarom nu wat hoger moeten zitten.

EDIT: hou er rekening mee dat er tussen je injectie tren/test zo'n 2 weken moet zitten voordat je aan je nakuur begint vanwege de halfwaarde tijd van de enantaat ester. daarom is het lekker om daartussen wat winnie tabs te nemen

laatste kuur was:
week 1-8 750mg test e
week 1-8 600mg deca
week 1-6 50mg oxy

voor mij geen deca meer vind dat ik nu al een beetje te vet ben

dat zijn ook sterk aromatiserende middelen man, wat vind je van mijn voorstel dan? De tren enantaat en de winnie zullen er voor zorgen dat de aromatisatie zoveel mogelijk beperkt wordt

tren (gyno) ben er al wat gevoelig voor
trouwens ik ben zelf ook klein van gestalte, ik kom ook van 54kg
boldenone ooit 1 keer gebruikt, ging hier echt super op
enige waar ik vet heb is op men buik en in men dijen, daarom dacht ik aan hgh
ik wil gewoon super mooie kwaliteit massa

supermooie kwaliteit massa ga je ook halen met mijn voorstel man, het zal je een hoop geld en speelruimte voor je toekomst besparen ;) gyno kan je eventueel preventief gaan met arimidex die de oestrogeen receptor zal blokken. elk lichaam is anders dus als boldenone goed werkt bij jou dan moet je dat doen. dan zou ik de tren enantaat 400 mg vervangen voor 600 mg boldenone per week.

HGH gaat je trouwens niet helpen met lokaal vetverbranden als dat is wat je wilt, wel moet ik eerlijk toegeven dat tijdens mijn hgh kuren er strepen over mijn lichaam kwamen die ik niet eerder heb gezien. T4 sowieso laten staan.

daarom ik zit wat in de knoop met de 2 voorstellen, eigenlijk zouw ik gewoon willen weten welke 2 van de schema's mij het meesta ga opleveren, dosis kan nog altijd aangepast worden

als je het mij vraagt geen van beiden want ik ben totaal niet weg van de opbouw van de middelen en de hoeveelheden. ben benieuwd wat anderen er van vinden.

Ik zou K1 kiezen. Dat hele HGH van kuur 2 is te kort om er echt wat van te merken, dus verspilling van je geld.

ik zou ook voor 1 gaan..

ok dat is al een beetje duidelijker, mits jullie eventueel nog wat aanpassingen hebben mag je ze altijd geven

Beide vet overdreven kuren.

Vind ik ook, te overdreven.
Keep it simple.

kuurtjes zitten toch vrij simpel in een?

ok dat is al een beetje duidelijker, mits jullie eventueel nog wat aanpassingen hebben mag je ze altijd geven

ok dus je vind mijn 20 minuten die ik erin heb gestoken niet duidelijk? dat kan op zich of is het meer dat je een bepaald schema in je hoofd hebt en mijn mening toevallig anders is wat je eigenlijk niet wilt zien ;)

maakt niet uit verder hoor maar ik probeer je zo goed mogelijk te helpen en jouw voorstellen zijn om de door mij genoemde redenen gewoon niet goed

ok dus je vind mijn 20 minuten die ik erin heb gestoken niet duidelijk? dat kan op zich of is het meer dat je een bepaald schema in je hoofd hebt en mijn mening toevallig anders is wat je eigenlijk niet wilt zien ;)

maakt niet uit verder hoor maar ik probeer je zo goed mogelijk te helpen en jouw voorstellen zijn om de door mij genoemde redenen gewoon niet goed

ja de twijfel blijft eigenlijk liggen tussen die 2 kuren, ik zit er al een paar dagen over te piekeren, tren en deca wil ik gewoon niet
en test zeker niet onder de 750mg, en de reden dat ik langer wil kuren is omdat ik na 8-9 weken nog steeds groei en spieren worden mooier

Als het aan mij ligt, ga ik voor optie 1.

Hmm, maar ik dacht dat je geen vet kan verliezen DOOR anabolen? Dus daarvoor gewoon cardio.. (Correct me if I'm wrong)

Verder geen keuze, mag nog niet onder 21 he :p.

Terug
Naar boven