AndroidHealthClinic

kuur1 of kuur2 twijfel

Je winny inject en anavar werken beide op je lever, doe 1 van de 2.
Trek je provi door tot het eind vd kuur.
Ga voor kuur 1 :D

1000mg???:eek:

droger zul je niet worden op test enth ivm vocht...switchen naar test prop dan?
tren drnaast pakken,voor harde droge massa niks voor je?

Test 750mg 14 weken
Tren 500mg 12 weken
HGH 2x2iu 16 weken
Cardio 4x60min op lege maag met een eca stacky erin.

• Topic Starter Topic Starter
hm er zijn al heel wat verschillende meningen nu,
als ik hgh gebruik, dan wil ik het wel in eens goed doen, anders niet(zonde van het geld)
test mss op 750mg, maar boldenone klinkt echt lekker, maar als je alles moet geloven, ga je er pas hard op met een hoge dosering

mss de combi van 750mg test + 400mg tren + 800mg bold

wat ik me ook afvraag gaat kuur2 echt niets opleveren? omdat niemand hiervoor te vinden is

Met die hoge dosering van bold moet je wel opletten van de sides: bloedneus, hogebloeddruk, stroperig bloed door het epo effect.
Klaas heeft eens bold op hoge doseringen gedaan, moet je eens aan hem vragen.
Kortom tren geeft veel betere resultaten met mindere doseringen.

ok dan zal ik eens bij klaas informeren, sommige zeggen toch test,bold en tren een goeie combi is, heb deze kuren samengesteld puur uit gevoel, en mijn gevoel zegt nog steeds (pak zeker boldenone)

was mijn 2de kuur. in 1 woord geweldig!!!

Ikzelf zou ook graag eens bold doen, op papier ziet het er zo geweldig uit.
Maar in werkelijkheid heb ik er al veel negatieve dingen over gehoord.

ja dat dacht ik ook dat jij het was die ergens een bericht gepost had dat het een goeie combi is, ooit 1 keer boldenone genomen, na het trainen kreeg ik donker blauwe aders op men borst, echt vies

@ TS... Ik versta je. Al die medicaties klinken zo mooi wat ze allemaal doen met je lichaam. Ik heb zelf weken had dat ik aan het prutsen was met 3 tot 4 verschillende medicamenten. Ik las net van een reageerder "keep it simple" en dat is wat je ook moet doen. Neem wat werkt voor jou! Nu ben ik bezig met win en hGH en echt de resultaten bevallen me zeer goed. Natuurlijk ben ik van plan om lange tijd op hGH te gaan maar ik denk wel dat je toch iets moet merken na 16 wkn. Zelf neem ik 8iu ED. Ik zie er goed uit en ik voel me goed!

Doe wat je best valt

@ TS... Ik versta je. Al die medicaties klinken zo mooi wat ze allemaal doen met je lichaam. Ik heb zelf weken had dat ik aan het prutsen was met 3 tot 4 verschillende medicamenten. Ik las net van een reageerder "keep it simple" en dat is wat je ook moet doen. Neem wat werkt voor jou! Nu ben ik bezig met win en hGH en echt de resultaten bevallen me zeer goed. Natuurlijk ben ik van plan om lange tijd op hGH te gaan maar ik denk wel dat je toch iets moet merken na 16 wkn. Zelf neem ik 8iu ED. Ik zie er goed uit en ik voel me goed!

Doe wat je best valt

ok bedankt, ik zal er nog ff over nadenken dan want ben er nog steeds niet uit

hoeveelheden zijn wat veel vind ik persoonlijk!

zou combi bold/var/ test doen.

ik denk dat het zo gaat worden

week 1-10: 800mg boldenone
week 10-16: 1000mg boldenone
week 1-16: 750mg test e
week 1-10: 400mg tren e
week 4-10: 70mg anavar ed
week 10-16: 50mg winstrol ed
week 3-16: 50mg proviron

indien nodig hcg (heb ik liggen)
nakuur nolvadex

uit deze kuur ga ik zeker veel moeten kunnen uithalen

Waarom nog winny? Anavar is effectiever dan winny en minder bijwerkingen.

Ik hoop dat je niet teveel vet aankomt van die bold, anders wordt het heel veel cardio aan het eind van je kuur.

vet bij boldenone? dacht dat alleen was bij deca

Test 1-16
Bold 1-14
Anavar 1-6
Winstrol 14-18

Test e & bold zijn in ieder geval 2 verschrikkelijk lange esters, dus je moet 1 van je pillen gebruiken als kickstart imo. Ook moet de test wat langer doorlopen in verband met de lange ester van bold. Winstrol kun je mooi gebruiken voor de brigde van je laatste inject tot je nakuur.

500IU HCG volstaat wel als je nu nog geen problemen hebt met je prostaat ( misschien van een eerdere kuur).

Zou de HGH in ieder geval laten voor wat het is, best duur spul en voor echt goed resultaat zul je er toch nog 2 maanden extra aanvast moeten plakken. Dat terzijde is dit gewoon al een top kuur. Goed gekozen de bold, en inderdaad hoog doseren (al is 1gram per week wel heel veel;)). Bold is eigenlijk een mild middel, wat niet veel vet vast zou moeten houden HOWEVER, op deze dosering houdt het natuurlijk net zo goed vocht/vet vast. Gewoon lekker cardio op het einde, hoort gewoon bij een kuurtje

Succes man

Test 750mg 14 weken
Tren 500mg 12 weken
HGH 2x2iu 16 weken
Cardio 4x60min op lege maag met een eca stacky erin

ik zou dit pakken.....
denk dat dit al genoeg moet zijn, om mooi hard en droog er uit te komen

en je kan in de toekomst ALTIJD nog es een kuurtje pakken
KEEP IT SIMPLE AND SLOW

alvast bedankt voor de tips,maar ik heb men kuurtje al samen gesteld,
week 1-10: tren e 600 mg
week 1-17: test e 750mg
week 1-10: bold 800mg
week 10-16: 1000mg bold
proviron week 3-17 50mg p/d

ik ben er alleen nog niet uit wanneer ik de anavar en de winstrol ga gebruiken, maar ze komen er allebij zeker in

hcg heb ik ook liggen en natuurlijk nolva als nakuur

waarom dan vragen, als je uiteindelijk toch doet wat je al wou???

Terug
Naar boven