MuscleMeat

kuur1 of kuur2 twijfel

Ik snap best dat hij post voor bevestiging of feedback. Je kuur ziet er opzich goed uit, maar dit zijn echt achterlijk hoge doseringen. Ik ben zelf ook een voorstander van hogere doseringen, maar dit word denk ik toch te gek. Sommige slaan al door bij 500 test/ 400 tren. Heb je misschien een heel zwaar kuurverleden? toch succes!

• Topic Starter Topic Starter
valt best mee, laatste was 750mg test en 600mg deca en 50mg oxy
ga ik goed op de bold op 800mg dan blijft het op 800, anders verhoog ik
tren kan ik eventueel wel op 500mg nemen 12 weken, test blijft zoas het is, werkte perfect bij mij

Aan de test zou ik ook niets veranderen, het is in principe een zware maar goede kuur. Houd je er wel rekening mee dat het met de enanthate-ester van tren goed fout kan gaan als het je teveel wordt? Ik ga je volgens bro, houd je een logje bij?

kan goed zijn ja, normaal gezien begin ik maandag, ik ga wel echt voor de droge massa, dus ik ga mijn voeding goed aanpassen, en ik denk door de tren dat het vet wel weg zal blijven, beetje vocht mag wel

Ik zou niet eens test-e pakken in een cutkuurtje, VEEEL liever test prop.

Doe hetzelfde als ik heb gedaan:

Test prop beginnen op 150mg/eod (kan altijd nog verhogen zoals ik heb gedaan naar 250mg eod)

Tren ace beginnen op 100mg/eod (later verhoogd naar 175mg eod)

Eerste 6 weken Winstrol tabs 50mg

^^^ Ongeveer 10/12 weken doen, test 2 weken langer doortrekken.. Letro/Femara bij de hand houden voor gyno (wat niet zo snel zal gebeuren denk ik). Veel cardio en je bent zo droog. Ik ben zelf in 10 weken tijd 9% in vet% gedaald en alle massa behouden..

In een cutkuurtje hoef je niet zo hoog te doseren. Je dosseert voldoende om geen massa te verliezen en wat extra's (tren ace ofzo) om sneller droog te worden. Daarnaast veel cardio en gezond eten.. Hiermee kom je stukken verder dan met jouw voorstel (eerste kuurtje of tweede kuurtje)!

HCG (500iu per 3 dagen) kun je er naast gebruiken en Proviron ook. En laatste weken zou je masteron prop erbij kunnen doen. Let wel op dat je redelijk droog moet zijn om veel te merken van masteron prop, anders niet doen en wachten tot de volgende cutkuurtje.

ja maar het is niet de bedoeling om een cut kuur te doen, gewoon een goede massa kuur, zo vet ben ik nu ook weer niet want ik ben al trug gezakt naar 14%, ik hoef zelfs niet aan cardio te doen om een procentje te dalen, echt goed op men eten letten en dat gaat vanzelf

ik hoop wel dat ik een paar procentjes ga zakken in vet, maar normaal gezien zal dat geen probleem zijn denk ik door de tren, goeie training en schone voeding

ik ben van dinsdag begonnen met mijn kuurtje, ik voel toch dat het al een beetje begint te werken, ben momenteel 1 cap ECAY stack s'morgens aan het nemen, ben het van plan de eerste 3 weken te doen, kan het mijn kuurtje in de weg staan?

ik heb 2 kuren in gedachten, echter weet ik niet uit welke kuur ik het beste ga uitkomen,
doel is: paar kg droge massa te pakken, en toch wat zakken in vet%

kuur 1:
week 1-16: 1000mg test e
week 1-16: 1000mg boldenone
week 4-10: 70mg anavar p/d
week 10-16: 50mg winstrol inject p/d
week 1-10: proviron 50mg p/d
nakuur nolva: 3-4 weekjes 20mg p/d
hcg week 5-16: 1000iu p/w

kuur 2:
week 1-16:1000mg test e
week 1-16: 50mg proviron p/d
week 1-16: T4 100mcg p/d
week 4-10: 70mg anavar p/d
week 10-16: 50mg winstrol inject p/d
week 1-16: 50mg proviron p/d
week 1-16: hcg 1000iu p/d
week 1-8: HGH 5iu 5on/2off
week 8-18: HGH 6iu 5on/2off

graag jullie mening

Lijkt me Test E 750mg met Primo E 600mg een leuke combi.
HCG de laatste 8 weken. en nolvadex als nakuur

ik ben al bezig met test e 750mg, tren e 600mg en bold 800mg
maar de vraag was, gaat die ecay stack men kuur in de weg staan?

zie tren niet zitten samen met bold.

Wat doet de ecay stack met je, denk je dat het aanzet tot optimale spiergroei waar je de Test voor neemt?

allebei te zware kuurtjes voor jouw stats imho.

weeral geen antwoord op mijn vraag, trouwens Interwise, ik vraag raad aan ervaren mensen

weeral geen antwoord op mijn vraag, trouwens Interwise, ik vraag raad aan ervaren mensen

Ik wil van jouw een antwoord, jij kiest en gebruikt het ik niet.

Je weet toch wel waar elk product voor dient?
of neem je zomaar wat aan van iemand die het hier post,zonder dat je wat het is en doet?

komaan, ik stel toch geen schema samen, als ik niet weet wat het is
die ecay stack neem ik om in de eerste weekjes men bf wat lager te brengen door middel van cardio en een voeding, ik wou gewoon weten of het verder mijn gains niet in de weg zal staan

komaan, ik stel toch geen schema samen, als ik niet weet wat het is
die ecay stack neem ik om in de eerste weekjes men bf wat lager te brengen door middel van cardio en een voeding, ik wou gewoon weten of het verder mijn gains niet in de weg zal staan

Wat denk je zelf.

dat is wat ik niet weet,

Het staat je gains in de weg. Zolang je bezig bent met afvallen/droger worden eet je niet overmaats en dat is de basis van groei. De eerste 4 weken van je kuur zijn het effectiefst kwa spiergroei, dus je kunt de eca-stack het beste pakken zodra je merkt dat je groei aan het stagneren is. zo pak je de eerste weken massa en onvermijdelijk natuurlijk ook weer een beetje vet, en de laatste 6? weken van je kuur kun je gebruiken om droger te worden. succes..

Mijn tip:

Starten met: - 250mg/Test E EW.
- 25mg proviron ed
- 8iu HGH eod (voor het slapen)
- 100-200mcg T4 ed
- Optioneel: Eca(y)stack

Daarmee lekker beginnen te cutten en tegelijk primen (voeding)
Na 10weken kan je overschakelen op hogere doseringen Test/varianten

Om te cutten heb je echt geen hoge doseringen nodig!

Je zal fitter en zero bloat hebben, wat ideaal uit komt om te cutten, happy feeling.

Zou eerst naturel wat gaan cutten en dan een test tren kuurtje gaan doen..

Terug
Naar boven