XXL Nutrition

Kuuradvies Test Mast aub

• Topic Starter Topic Starter
Bang ben ik niet , gwn een bezorgdheid ivm het werk , ik vind dat niet abnormaal.
Verder vind ik een Test 500 Mast 400 al een aardige beginnerskuur.
Tren is niet voor beginners.

Iemand lekker high tren aanpraten als eerste kuur terwijl die al zo bang is.... Doe gewoon test/mast als je dat wil. Masteron amper echt??

masteron is duur om te produceren en dus veelal meest gefakete product op de zwarte handel, vaak heb je een dosering test prop o.d. in je vial. dus zou ik kiezen voor tren

Zou er iemand mij kunnen zeggen tot hoeveel weken je de kuur kan doortrekken alvorens het aan te raden is over te stappen naar cruise / blast aub ?

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Iemand?

Hier nog eens 10 weken test bold achter is wss niet aan te raden ?

Bang ben ik niet , gwn een bezorgdheid ivm het werk , ik vind dat niet abnormaal.
Verder vind ik een Test 500 Mast 400 al een aardige beginnerskuur.
Tren is niet voor beginners.
Je hoeft toch ook nergens bang voor te zijn. Wanneer je maandag van elk 1ml zet en dat donderdag herhaald is dat prima te doen.
Gewoon maandag 2ml in je linker bil en donderdag 2ml in je rechter bil, daar ga je misschien enkel de eerste en/of tweede inject wat last van hebben. Maar dan kun je gewoon blijven lopen hoor, 2ml in je bil is gewoon te weinig om mank van te worden.

Zou er iemand mij kunnen zeggen tot hoeveel weken je de kuur kan doortrekken alvorens het aan te raden is over te stappen naar cruise / blast aub ?

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Iemand?
Cruise/Blast betekend dat je nooit meer OFF gaat. Meestal - uitgaande van lange esters - neem je een blast van 10 tot 16 weken en daarna een cruise van 6 weken. Met korte esters kun je korter blasten en korter cruise; bijv. 8 weken blast en 4 weken cruise.

Hoe langer je ON bent hoe langer je straks nodig hebt voor herstel.

Hier nog eens 10 weken test bold achter is wss niet aan te raden ?

imo is na 16 weken de meeste rek er wel uit, je kunt dan het beste OFF gaan om te herstellen of een cruise aanvangen. Wanneer alle bloedwaarden weer terug naar normaal zijn zullen ook je receptoren weer gevoeliger zijn geworden. Begin je dan weer een kuur of blast dan pak je weer je voordeel ermee.

Bedankt voor het gedetailleerd advies !

Kleine update , heb T bol toegevoegd aan de stack. 60 mg/dag 4 weken.De 500 test 400 mast verdeeld over 2 injecties per week.. gisteren eerste inject, alles ging smooth nergens last van. Doel is zoveel mogelijk kilos bij, dus vreten. En training 3 x keer push/ pull..

Kleine update , heb T bol toegevoegd aan de stack. 60 mg/dag 4 weken.De 500 test 400 mast verdeeld over 2 injecties per week.. gisteren eerste inject, alles ging smooth nergens last van. Doel is zoveel mogelijk kilos bij, dus vreten. En training 3 x keer push/ pull..

Te veel vreten = vet.

Dus let een beetje op met dat vreten.

Vreten bij mij is 2500 kcal.. ^^
En dan moet ik mezelf nog zwaar dwingen

Als je gaat kuren en dus wilt bulken, zul je jezelf nog wel wat meer moeten dwingen dan.
2500 is niks namelijk :p

Vreten bij mij is 2500 kcal.. ^^
En dan moet ik mezelf nog zwaar dwingen

Zo weinig?

Je moet het langzaam opbouwen, elke week wat meer dan kun je na verloop van tijd vanzelf meer eten.

Anders havermout - whey shakes drinken, helpt ook goed.

zou het kuren uberhaupt niet doen als je alleen in blokken kan trainen zoals je zelf zegt.. 2 maanden niet kunnen trainen, zeg maar dag tegen je gains.

Terug
Naar boven