Unix7
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand lekker high tren aanpraten als eerste kuur terwijl die al zo bang is.... Doe gewoon test/mast als je dat wil. Masteron amper echt??
Je hoeft toch ook nergens bang voor te zijn. Wanneer je maandag van elk 1ml zet en dat donderdag herhaald is dat prima te doen.Bang ben ik niet , gwn een bezorgdheid ivm het werk , ik vind dat niet abnormaal.
Verder vind ik een Test 500 Mast 400 al een aardige beginnerskuur.
Tren is niet voor beginners.
Cruise/Blast betekend dat je nooit meer OFF gaat. Meestal - uitgaande van lange esters - neem je een blast van 10 tot 16 weken en daarna een cruise van 6 weken. Met korte esters kun je korter blasten en korter cruise; bijv. 8 weken blast en 4 weken cruise.Zou er iemand mij kunnen zeggen tot hoeveel weken je de kuur kan doortrekken alvorens het aan te raden is over te stappen naar cruise / blast aub ?
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
Iemand?
Hier nog eens 10 weken test bold achter is wss niet aan te raden ?
Kleine update , heb T bol toegevoegd aan de stack. 60 mg/dag 4 weken.De 500 test 400 mast verdeeld over 2 injecties per week.. gisteren eerste inject, alles ging smooth nergens last van. Doel is zoveel mogelijk kilos bij, dus vreten. En training 3 x keer push/ pull..
Vreten bij mij is 2500 kcal.. ^^
En dan moet ik mezelf nog zwaar dwingen
masteron is duur om te produceren en dus veelal meest gefakete product op de zwarte handel, vaak heb je een dosering test prop o.d. in je vial. dus zou ik kiezen voor tren