Fitness Seller

Kuurdagboek ja of nee....

jackboy

Cool Novice
Waardering
1
Ga in niet al te lange tijd beginnen met mijn kuurtje en vroeg me af of er mensen het intressant zouden vinden als ik een kuurdagboek bij zou houden......

Mijn kuur is als volgt:
1-12 Test E 250 mg EW
1-6 Anavar 50mg ED
6-12 Tren A 112,5 mg EOD

(en natuurlijk een nakuur!!!)

Hoor het wel van jullie....

Gewoon doen, ik volg ;)

Me 2 gewoon doen

Volg je ook;-) succes

• Topic Starter Topic Starter
Oke
Zodra ik ga beginnen hou ik er een bij!!

ja, ben zeker geinteresseerd. ik doe nu zelf ook een anavar/test cycle.

heb een paar dagen geleden de eerste injectie gezet (500mg), maar kreeg test flu en ik ga net als jij verder met 250mg per week. de anavar doe ik voorlopig op 30mg omdat ik een paar maanden geleden ook al een anavar only kuur heb gedaan en ben toch bezorgd om m'n lever.

ja, ben zeker geinteresseerd. ik doe nu zelf ook een anavar/test cycle.

heb een paar dagen geleden de eerste injectie gezet (500mg), maar kreeg test flu en ik ga net als jij verder met 250mg per week. de anavar doe ik voorlopig op 30mg omdat ik een paar maanden geleden ook al een anavar only kuur heb gedaan en ben toch bezorgd om m'n lever.

Waarom heb je dan opnieuw voor anavar gekozen?? (Buiten dat je naam anavar is natuurlijk :P)
Meestal zie je ze dan toch wisselen van orals...
Zet de Test er zelf voornamelijk bij om de onderdrukking tegen te houden....

Waarom heb je dan opnieuw voor anavar gekozen?? (Buiten dat je naam anavar is natuurlijk :P)

Om onderdrukking tegen te gaan??? Je bedoelt waarschijnlijk om libido normaal te houden;).

omdat ik tevreden was met de resultaten van de anavar only kuur, geen bijwerkingen ook behalve een wat lager libido op het einde. en vanwege een studie waarin deze stack het erg goed deed met een lagere dosering; http://www.ergogenics.org/anabolica235.html#1

het is ook een van de weinige orals die ik zou gebruiken, omdat je gains goed te houden zijn en het niet aromatiseert.

Om onderdrukking tegen te gaan??? Je bedoelt waarschijnlijk om libido normaal te houden;).
Haha
Ja bedoel ik ja! :D

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

omdat ik tevreden was met de resultaten van de anavar only kuur, geen bijwerkingen ook behalve een wat lager libido op het einde. en vanwege een studie waarin deze stack het erg goed deed met een lagere dosering; http://www.ergogenics.org/anabolica235.html#1

het is ook een van de weinige orals die ik zou gebruiken, omdat je gains goed te houden zijn en het niet aromatiseert.

Oke mee eens!
Anavar is zeker heerlijk spul! (niet voor niks gekozen om hier bij te laten lopen)
Maar aangezien je een aantal maanden geleden een anavar only kuurtje gedaan had..... dacht dat je dan toch wel minimaal half jaar er af moest blijven voor de lekkerste result....
Maar bij deze dus het tegendeel
(of waaren die aantal maanden er 6 :P)

Edit:
Mooie testgegevens trouwens!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven