XXL Nutrition

Kuurdoseringen

Rouan

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een algemene vraag overal krijg je namelijk ander advies over kuurdoseringen. Enerzijds lees je pak test op 500mg en tren op 400 mg en anderzijds test op 250mg en tren op 200mg. Hetzelfde verhaal voor bijv test icm dianabol 250/500. Er komen zoveel verschillende adviezen voorbij en vraag
mij echt af hoe en wat

Komt omdat er geen vaste doseringen zijn die voor iedereen geldt.
Met zelf proberen bereik je het meerste zoalng het maar wel op een veilig niveau is.
Zo ben ik voor de 250-200 omdat meer niet beter hoeft te zijn en omdat het ook nog eens van je doel sterk af hangs.
Sta ik kurkdroog dan wil ik nog wel eens hoger doseren anders niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
Doel is massa winnen test op 250 houden en tren op 200? Nakuur tren nolva of arofixen?

Laatst bewerkt:
test 250 tren 400 ? En nakuur arofixen?

kijk je kan ook kuurlogjes lezen van mensen die test en tren hebben gedaan maar hun zullen er toch weer anders op reageren.
verder lees ik hier wel veel de laatste tijd dat iedereen goed hard gaat op test 250 tren 400
en dan nakuur inderdaad arofixen

kijk je kan ook kuurlogjes lezen van mensen die test en tren hebben gedaan maar hun zullen er toch weer anders op reageren.
verder lees ik hier wel veel de laatste tijd dat iedereen goed hard gaat op test 250 tren 400
en dan nakuur inderdaad arofixen

Hey dank je voor de tips maar kon weinig logs
vindj. 2 weke na laatste inject nakuren en arofixen op welke dosering

Terug
Naar boven