Fitness Seller

kuurlog primo en sustanon

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben nu 3 kilo bij op 18 dagen , en 1 cm aan me armen(als ik me armen train wel 2cm) , bench 5 kilo meer in dezelfde rep range. pak eigenlijk al in alles meer als tevoren maar hoop dat dit nog echt gaan bijkomen!
heb nu 5 x 250 sustanon en 5 x 100 primo gezet. maar normaal moet de sus nu pas inkicken hebben ze me gezegd ??? ??? ???
ik ben tans al stikgeil van de 2de dag en zit met erectiestoornissen teveel van het goede soms op slechte momenten

hoop dat de gains goed gaan zijn en ik een kilo of 6 a 8 win, eet als nooit tevoren, maar moet me vetten beetje opschroeven, want ik word precies al droger. zit nu rond de 4500kcals per dag en 230gr eiwit.

ik ga nog door met sustanon om de 4 dagen en primo 300 elke week tot 20 december en dan nog 3 weken aan 250mg test enanthaat en 200mg primo.

en dan ongeveer rond 20 januari beginnen met de nakuur.

een ding zit ik wel mee, als ik me opjaag voel ik me eigenlijk overdreven opgejaagd, soms denk ik dat ik niet meer te houden ben, en ik voel zo een abnormaal agressief gevoel vanbinnen, maar ja zal wel normaal zijn door al die test, en ja nu weer een week verder is men nek nogal dikker aan het worden.

ik heb precies wel het gevoel dat men rechtertepel een beetje jeukt, maar dat is pas sinds ik op dit forum over gyno heb zitten lezen, ik voel niks ongewoons onder men tepel en ik weet nu niet of het maar een gedacht is want ik zit er de hele tijd aan te voelen en dan gaat het vanzelf wel jeuken, ben gisteren men proviron beginnen nemen en als ik woensdag nog iets voel begin ik met 20 mg nolva.

• Topic Starter Topic Starter

ik weet niet wat het is, ik voel toch soms wel jeuk hoor, ik heb me vandaag nolva gehaald, ik neem nu elke dag 25mg proviron en voor de zekerheid als ik volgende week nog iets voel neem ik er 20 nolva bij dagelijks

het trainen gaat echt wel lekker, ik weeg nu een dikke 3.5 kilo meer als wanneer ik begon, maar men weegschaal is beetje naar de klote, ik vind wel dat men kracht niet echt dramatisch toeneemt, maar ik voel de sustanon wel werken hoor. ik heb zo een doorzettingskracht die ik niet echt kan omschrijven, soms kan ik zo hard blijven gaan dat ik even duizelig word wanneer ik men setje afmaak.

morgen opnieuw een sus zetten samen met 300mg primobolan.

greetzzz bro's

Jeuk/overgevoeligheid aan de tepels hoort bij een hormonenkuur. Accepteer dat.
Doe je dat, zoals je al schrijft, en dus gaat rammen met Provi EN Nolvadex erbovenop, dan mep je je hele kuur aan gort, temeer je ook een minimale hoeveelheid neemt.

Enne, die dikke nek is van het vocht dat je vasthoudt door Susta, dont worry :D

ik neem nu gewoon elke dag een 25mg tab proviron om het niet erger te maken, en ja dat kan ik geloven dat ik van die hormonen een dikke nek krijg , dikke armen ook ;) ;)

ik ga nu nog doorgaan met primo en sustanon tot half december en ga dan nog 3 weken over op test enanthaat met primo. we zullen wel zien wat het geeft.

bencher zei:
ik neem nu gewoon elke dag een 25mg tab proviron om het niet erger te maken, en ja dat kan ik geloven dat ik van die hormonen een dikke nek krijg , dikke armen ook ;) ;)

ik ga nu nog doorgaan met primo en sustanon tot half december en ga dan nog 3 weken over op test enanthaat met primo. we zullen wel zien wat het geeft.
Ik zou daar 50mg van maken een in de morgen en een in de avond!

hello dudes :D :D :D (dag 21 en gisteren nogmaals sustanon en primo gezet)

Nu is de sus wel helemaal daar hoor , nu kan ik oefeningen doen met gewichten waarvan ik eerder niet kon dromen. vandaag was het shoulder day: eerst (voor de kuur) deed ik arnold press 8x20kg per hand, en nu vandaag zaten we al aan de 26kg dumbbells voor 6 herhalingen in pefecte houding! ! !
men 1 rm bench press is met 10 kilo gestegen op 3weken en dumbbells lukt me nu wel 38 flat bench! ! !
Alleen vind ik persoonlijk dat me armen echt niet veel dikker worden,de eerste week was er een al een mooi pomp in, maar nu zijn ze in omvang 1 cm toegenomen sinds het begin van de kuur(10 nov) ik maak ze tans elke training letterlijk af ik doe nu preacher curls (curl baar ) geen losse halter, zo een machine zijn we nog niet gewoon rechtstaand met 42.5 kilo en en op het bankje met 45° leuning zijn het er 45 en laat ze mooi zes dage rusten. ik had gehoopt, en hoop nogaltijd om toch een 4 cm te winnen in me armen, maar tenslotte zitten we nog maar juist op dag 21 van de kuur en nu zou pas alles moeten beginnen met groeien! ! !

hoeveel winnen jullie meestal in cm aan je armen tijdens een kuur ??? ???

Men kop is nu echt wel dik geworden, ik hoop dat de proviron het toenemend vocht een beetje gaat remmen want anders gaat men mooie koppie er toch wel op achteruit ;) ;) ;)

van primo weet ik het niet, en heb ik nog niet zo veel gelezen , maar volgens mij moet die toch de komende dagen ook ergens beginnen werken, ik hoop echte solid gains te maken en ga er natuurlijk al het mogelijke aan doen om alles vast te houden.

zo hoop wat reacties te krijgen en kpost men vorderingen zodra er zijn :D

GREETZ :p

Ik weet niet precies hoeveel mg Primo jij in de week zet maar volgens mij is het bij lange na niet genoeg om een anabolisch/androgeen effect te bereiken. Je zit net iets boven de therpeutische toedieningswaarden van Primobolan en zo werken anabole steroiden niet.

DBC01 zei:
Ik weet niet precies hoeveel mg Primo jij in de week zet maar volgens mij is het bij lange na niet genoeg om een anabolisch/androgeen effect te bereiken. Je zit net iets boven de therpeutische toedieningswaarden van Primobolan en zo werken anabole steroiden niet.
idd 100mg ofzo is nog een beetje vaag in zijn post!

100mg per 2 weken is de therapeutische hoeveelheid!!
Dus 100mg per 8-9 dagen wat hij neemt is nauwelijks dik boven de waarde.

Om een anabolisch effect te creeeren ten faveure van spiergroei dien je minimaal 2 keer de waarde in de helft van de tijd tot je te nemen. Dán pas komt een anabolisch effect m.b.t. spiergroei op gang!

Ik denk dat je deze kuur, wat de Primobolan betreft, als verloren mag beschouwen.
Je dikke nek en opgeblazen armen is gelukkig tijdelijke vochtretentie, die je als bijwerking mag zien.

ik zet 200 maandag en 200 donderdag. niet genoeg? ik begin nu toch echt wel kracht te krijgen hoor! ! !

primo en sus

kan miss wel zijn dat het door de sus komt, maar dat boeit me niet! ik ben nu al tevreden over hoe het allemaal gaat, ik bench nu bijna 10 kilo meer in dezelfde rep range, elke dag sterker en sterker. binnenkort ga ik over van sus naar Enanthaat , vocht valt redelijk mee, ik zie het wel aan men kop en nek die echt wel dikker zijn geworden, maarja zo is het nu eenmaal. ik moet en zal 100 kilo benchen!!!

log

ik zit nu in het einde van de derde week en begin qwa kracht toch echt wel vooruit te gaan als een gek ;) !
ik ben nu 4.5 kilo bijgekomen, dus nog een kilo sinds vorige week, door de proviron is het vocht aan men hoofd toch wel al een beetje minder, ik had miss wel iets meer verwacht kwa afmetingen, want men armen zijn sinds de tweede week niks meer bijgekomen. wat ik echt raar vind, want normaal begint het pas te werken na een paar weken zeiden ze me en ze waren de tweede week al een volle cm gegroeid en nu komt er gewoon niets meer bij. ik eet als een gek en rust genoeg , dus ik hoop dat het de volgende weken nog komt.
van de kracht zeg ik niets , want ben echt blij met de vooruitgang,
ik denk wel niet dat met dit kuurtje 10 kilo is te pakken. miss wel door iemand die de echte perfecte genen heeft ;) ik zet nu elke 5de dag 250mg sus en 200mg primo!

Ik wil je niet dingen aan gaan praten bro maar bij mij was de combi test (of Sust! :D ), Primo en Winstrol een knaller van een kuur. Dus als je eraan denkt er na een week of 5 nog wat bij te gooien....

Trouwens, Primo/test of Primo/Winstrol/test is geen massakuur dus verwacht er geen massa aan massa mee te pakken. Ik heb er een paar kilo's en een beter gevormd lijf van gekregen. Winstrol maakt mooi!

log

ja maar ik zit al niet op een hoog bf % , ik word wel achterlijk sterk, heb het er vandaag nog met iemand over gehad, ik word niet veel groter, alleen maar ongelooflijk veel sterker. ik ben nu een dikke 4 kilo bij op 27 dagen.

Helaas is waarschijnlijk dat 2-4 KG vocht.

Zoals DBC zei het is niet echt een massa kuur!

log

man man man , nu begint het sterk te gaan mensen, ik ben nu 5.5 kilo bij , en kracht is echt perfect, we gaan zien, vandaag dag 28 dus nog ongeveer 18 dagen te gaan, dit is de eerste keer dus ga het niet te lang trekken, men kop is terug dunner, komt door de provi denk ik.

armen in gewone toestand 2 cm toegenomen :) , en echt veel vocht hou ik niet meer vast, het begint precies minder te worde nu de primo miss inkickt.

heb men kcals nog een 500 opgeschroefd, dus nu zien wat er nog bijkomt ;)

Gaat lekker bro suc6!!!

thanks man,

ik heb gelezen dat men test propionate ook aan het einde van de kuur zet? waarom is dit dan?

en is het normaal dat de verhouding kracht / massa zo sterk is bij primo en sus, ben nu sterker als ik eruit zie :) :) :)

ik ga nu beginnen met nog meer te eten, me ma en pa worden gek hier thuis, ik eet nu ongeveer:

300 gram kipfilet, dat zijn een 14-16 schijfjes
baguette met kip(droge kip)
12 sneden grijs brood
750gr kwark dus 3x 250 gr
2 shakes (pro 85)
150 gr muesli
100 gr rijst
2 bananen
avondeten: vis, kip, rijst, aardappelen en groenten
3 liter water ( ik pis me gek)
500ml fruitsap
750ml melk

kga proberen nog meer te eten, maar euhm ik zou niet weten wat allemaal, soms vind ik dit al veel, vinden jullie dit veel ;)

ik had in totaal een 18 primobolans, en die verspreid over zes weken, dat is toch genoeg denk ik, heb gelezen dat het niet zo echt een krachtige aas is, maar het zou wel kwaliteit aanzetten.

Terug
Naar boven