AndroidHealthClinic

kuurlog primo en sustanon

Test proprionate aan het einde van de kuur is om de kuur te beeindigen met korte esters zodat je sneller met de nakuur kunt beginnen. Herstelt ook wat fijner :)

Je motivatie is er, je moet alleen niet in aantallen ampullen denken maat in aantallen mg'en.
300mg Primo in de week is een minimum. Eigenlijk kuren alleen vrouwen op die hoeveelheid, zo rond de 200-300mg.

Kijk uit met het fruitsap; staat stijf van de suikers.
Je kunt beter, als je aan je vitaminen wilt komen. een krachtige multivitamine kopen.
Dus niet eentje van de drogist zoals Davitamon, maar een sporters-variant.

Het zou eigenlijk een must moeten zijn, een voorwaarde, een sticky in een forum over kuren, dat je een krachtige multivitamine onderdeel moet laten zijn van een kuur.

Er is gebleken dat je weerstand enorm afneemt (die wordt 'overgenomen' door de hormonen) tijdens een kuur en die vul je goed aan met 2000-4000mg vit C per dag en 2 goed gedoseerde multi's.
Verder nog Omega 3-6-9 visolie is ook geen overbodige luxe.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter

ik neem al elke dag 2 mulitvits, en ook extra zink waarin ok nog extra vit c zit.

week 5

deze week niet echt zoveel verandering , ik pak nu ongeveer hetzelfde als vorige week, miss een paar reps meer. armen zijn nu 2 cm in omvang gegroeid(cold) ik had graag nog een beetje meer gehad, maar ik weet niet of je nog veel gaat groeien na de 5e week??? ik lees toch dat de groei er dan al uitgaat ???

ik eet nogaltijd in overvloed. neem men vits en men shakies, dus dat zit wel ok.

ik ben nu in totaal 6 kilo bijgekomen en toch wat vocht denk ik, dus ik weet niet of dit echt zo een geslaagde eerste kuur is. volgende keer miss toch voor iets anders kiezen als primo.

ik ben op zich wel blij, maar ik zit gewoon met het feit dat er toch vocht bijzit en als het vocht eenmaal weg is ga ik miss terug naar men oude stats! en dat zou ik niet zo echt apprecieren :)

Tjah...zo'n reactie had ik uiteindelijk wel voorspeld!

ja dbc? hoe komt?

ahzo, ja kweet het , maar ik zal je even zeggen waarom ik gekozen heb voor primobolan en sustanon , ik dacht dat 10 kilo bijkomen echt TE veel was, ik kon het me niet echt zo voorstellen , ik dacht dat het overdreven ging zijn. ik had gelezen en er werd me verteld dat primobolan voor een kwalitatieve gain zou zorgen. het is miss een te lichte kuur, maar heb er lang over gedacht, en nu lijkt het me ook zo geen slecht idee, want nu ben ik licht begonnen en toch een 6 kilo gepakt, en nu kan ik als volgende kuur eens een standaard beginnelingskuur doen en daar zeker harder op gaan en zo ben ik niet direct gewend aan grote hoeveelheden aas, miss is het toch beter om de volgende keer iets te doen zoals bev:

week 1-8: 200mg deca of boldenone
week 1-8: 250mg test E
week 1-4: dboll 25mg

week 11-12-13: clomid en nolva

is dit niet beter voor een beginneling?

maar ja, eerst en vooral ben ik nu nog bezig met deze kuur, nog een week te gaan. ik ga het rustig aan doen, proberen deze gains te behouden en men lichaam een beetje tijd geven om te herstellen.maar ik denk(miss ben ik fout) dat mijn lichaam van deze kuur niet echt zo zeer heeft afgezien ??? ???

in de toekomst zal ik wat beter naar jullie luisteren en jullie raad opvolgen, want eigenlijk is het idioot van jezelf vol te pompen met aas voor een kilotje of 5-6.
de volgende keer ga ik eens fatsoenlijk knallen en dan zal het resultaat wel mooi zijn.

ik moet wel zeggen , ik weet niet hoe het zit met andere en zwaardere kuren, deze kuur heeft me miss niet zoooo laten groeien , maar deze combi zorgt wel voor een mooie krachttoename hoor. na de cycle ga ik beginnen met creatine en tribilus en ga er ALLES voor doen om men stats te behouden.

greetz bro's

Een droom-post bro, er zit alles in wat je graag van een beginner hoort. :thumbs:

Keep on growing! :)

DBC01 zei:
100mg per 2 weken is de therapeutische hoeveelheid!!
Dus 100mg per 8-9 dagen wat hij neemt is nauwelijks dik boven de waarde.

Om een anabolisch effect te creeeren ten faveure van spiergroei dien je minimaal 2 keer de waarde in de helft van de tijd tot je te nemen. Dán pas komt een anabolisch effect m.b.t. spiergroei op gang!

Ik denk dat je deze kuur, wat de Primobolan betreft, als verloren mag beschouwen.
Je dikke nek en opgeblazen armen is gelukkig tijdelijke vochtretentie, die je als bijwerking mag zien.

Mee eens je armen groeien in een kuur niet zo wreed als iedereen wel denkt, ja ze zwellen een eind. Maar voor goede kwaliteit bi+triceps zul je toch wat jaren moeten trainen ( jaja je moet er wel iets voor doen :)

B.t.w dit was mijn 200 -ste post ( lekker belangrijk )

zo ja ik heb nu al 2 weken gedaan met men kuur!
ik weeg nu nog juist hetzelfde, armen meten nu exact 2 cm meer als voor de kuur.

ik heb nu nog totaal niks last van een terugval, niks noppes.

is het normaal dat ik nu 2 weken na de laatste inject nog meer kan benchen? ik bench nu nog eens 5 kg meer als 1rm als op de laatste dag van de kuur!

ik heb een totale winst van 7kg en denk dat daar een 5 kg aan word overgehouden na een tijdje. op zich geen misse kuur, heeft me echt VEEL kracht opgeleverd, dikke kop is helemaal weg omdat ik de laatste weken proviron heb genomen tijdens de kuur en vanaf de dag dat ik met provi ben begonnen is men gewicht stabiel gebleven. nog wel sterker geworden maar geen vocht of vet erbij :)

ik ga denk ik einde maart begin april (moet nog zien als ik klaar ben ervoor) een goede massa kuur doen !

Terug
Naar boven