JoeTat2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
1 mei is het zover; dan start ik mn uitgestelde kuur. Uitgesteld wegens polsblessure welke nu genezen is + de pols is ook al goed ingetraind.
Mijn kuur zal er als volgt uitzien:
Week 1: 1000mg omnadren
Week 1: 1000mg boldenone
Week 1: 25mg Proviron ED
Week 2-12: 250mg omna E3D
Week 2-12: 250mg bol E3D
Week 2-14: 50mg proviron ED
Week 6-12: HCG 500iu/week
Week 10-20: Vit B12 inject 1mg/week
Week 15: 25mg Proviron ED
Week 16: aanvang creatine
Week 16-20: Tribulus
Week 16: 40mg Nolvadex/dag
Week 17-20: 20mg Nolvadex/dag
Ik gebruik Omnadren 250 van Jelfa, Proviron 25mg tabs van Schering, en boldenone Androbolic (500mg/cc).
De proviron gebruik ik als oestrogeen remmer. De vitamine B12 inject gebruik ik vanaf week 10 om het hongergevoel van de boldenone wat proberen te houden eens deze zijn werking stopt.
Over het frontloaden heb ik nog twijfels. Het kan zijn dat ik dit nog vervang door 3 weken dbol (Methanabol 20mg tabs van Jelfa). Graag had ik hierover wat ideeën gehoord.
Mijn kuur zal er als volgt uitzien:
Week 1: 1000mg omnadren
Week 1: 1000mg boldenone
Week 1: 25mg Proviron ED
Week 2-12: 250mg omna E3D
Week 2-12: 250mg bol E3D
Week 2-14: 50mg proviron ED
Week 6-12: HCG 500iu/week
Week 10-20: Vit B12 inject 1mg/week
Week 15: 25mg Proviron ED
Week 16: aanvang creatine
Week 16-20: Tribulus
Week 16: 40mg Nolvadex/dag
Week 17-20: 20mg Nolvadex/dag
Ik gebruik Omnadren 250 van Jelfa, Proviron 25mg tabs van Schering, en boldenone Androbolic (500mg/cc).
De proviron gebruik ik als oestrogeen remmer. De vitamine B12 inject gebruik ik vanaf week 10 om het hongergevoel van de boldenone wat proberen te houden eens deze zijn werking stopt.
Over het frontloaden heb ik nog twijfels. Het kan zijn dat ik dit nog vervang door 3 weken dbol (Methanabol 20mg tabs van Jelfa). Graag had ik hierover wat ideeën gehoord.
Laatst bewerkt:

ik heb zelf net een frontload achter de rug, weliswaar niet met omnadren (maar met bol/test enanth) en ik ging er erg goed op, veel beter dan ik op de 4 weken dianabol ging in mijn vorige kuur
denk dat het een beetje persoonlijk ligt . heel veel succes!
Een dikke donkere vlek in mn buis!!!! Snel naald eruit en een sdiep ademhalen. 1ste keer dat ik in een ader geprikt heb. Had me er niet aan verwacht en schrok me een ongeluk. OK... Eventjes wachten. Nieuwe naald op de buis, dijbeen ontsmetten, zachtjes naar mn been *AUW* ok... dijbeen mogen we vergeten... Kan na mn "doorprik-eens-je-ader" avontuur mn been alles behalve een beetje ontspannen... Dan maar naar de bil... Weer nieuwe naald, ontsmetten, zachtjes duwen en soft and smoothly gaat ze erin. Terugzuigen: geen schrikwekkende zwarte vlek dus zachtjes duwen dan maar. That was easy.^

lichtjes trainen, cardio,......
)
er was wel niets in gevonden wat er niet in hoort te zitten. Dus vermoedelijk wordt deze vanuit de Jelfa fabriek ondergedoseerd voor de zwarte markt
heb vandaag dan maar wat extra derin geduwd maar ga zowiezo niet verder op de omna, ge het vervangen door test enanth van GS.
Maar dat stoort me zo niet daar ik nu toch flink voor de massa ga en daarna eens hardcore te gaan cutten!
, ochtend-avond is een heel groot verschil in de spiegel haha)) verder kan ik duidelijk zien dat ik droger ben geworden, vooral op mijn schouders: ipv 1 ader zichtbaar zijn het er 3 geworden! Dat is één van mn voordelen als ik bulk-kuur doe: ik verlies steeds een % vet ipv omhoog te gaan!