Fitness Seller

Kuurpakket

Nou met dodelijk bedoel ik dus inderdaad niet letterlijke maar in figuurlijke zin gezien inderdaad de belasting op de lever.
Die is bij Dianabol al behoorlijk maar bij Anadrol vele malen erger.
En 6 weken Dianabol is naar mijn mening al 2-3 weken te lang maar om er ook nog 6 weken Anadrol aan vast te plakken...
Wat betreft research en waar ik me spullen koop bepaal ik zelf wel aangezien ik tot nu toe goede ervaringen heb gehad met de geleverde producten.
Wat de prijs betreft daar valt over te twisten want 30-40 euro voor een potje orals vind ik redelijk.
Ik zou me eerder zorgen maken als je goedkope muk in je handen gedrukt krijgt.
Kans dat je zoetjes slikt of gewoon sla olie in je kont spuit lijkt me dan toch wel waarschijnlijker.
Maar goed, ging mij alleen even om dit absurd zware kuurpakket en de meningen daarover.
Zelf prefereer ik 3 weken Dianabol als aanjager en dan over op de TE, afsluiten met Nolva.
Nee.

Herfst trol ??

En wat heeft dit te maken met hetgeen waarop je een reply geeft. Wat jij hier vertelt over testosteron als TRT, weet iedereen op dit forum. Iemand schrijft dat je de ballen snapt van een kuur en je begint wat te vertellen over iets wat er niets mee te maken heeft.

Snap ook niet wat TRT er mee te maken heeft.

Anadrol 100mg per dag.... Ik heb er geen ervaring mee, maar vroeger namen de hardcore bodybuilders hooguit 50mg en dat was al heftig voor bloeddruk en enorm slecht voor je eetlust. Bewijs hoe onder gedoseerd de troep is tegenwoordig.

Anadrol 100mg per dag.... Ik heb er geen ervaring mee, maar vroeger namen de hardcore bodybuilders hooguit 50mg en dat was al heftig voor bloeddruk en enorm slecht voor je eetlust. Bewijs hoe onder gedoseerd de troep is tegenwoordig.

Ach ga weg man. Allereerst, hoe weet jij nou wat bodybuilders vroeger namen. Er zijn ook zat verhalen te vinden op internet over hoe ze het potje gewoon omkieperden en een hand tabs namen 2 of 3 keer per dag, zie maar hoeveel dat is. Daarnaast is er zat HG oxy te krijgen en vallen de sides op 50 mg, en dan spreek ik uit ervaring, reuze mee. Al zal dat allemaal persoonsgebonden zijn. Dat gehuil altijd over hoe slecht alles tegenwoordig is. Zoek een fatsoenlijke bron en dan heb je prima kwaliteit.

200 - 300mg oxy zijn hele normale dosissen voor wedstrijdatleten op hoog niveau.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, of gezond is, of geen schade aan kan richten, maar qua bodybuilding dosissen is dit gewoon de realiteit.

Dit is een hele andere wereld dan mensen die toevallig op DBB lezen dat orals per definitie je lever verneuken, of op DBB lezen dat orals niet gecombineerd kunnen worden.

Ik denk toch dat je slecht geïnformeerd bent. Dokters schrijven hogere dosissen voor bij bloedarmoede en volgens pubmed vielen die bijwerkingen ook goed mee.

Ik denk toch dat je slecht geïnformeerd bent. Dokters schrijven hogere dosissen voor bij bloedarmoede en volgens pubmed vielen die bijwerkingen ook goed mee.
Dit, en begrijp goed dat hier ook KINDEREN tussen zitten die zulke doseringen toegediend krijgen. Voor maanden lang achter elkaar.

Misschien ben ik in de war met een ander middel.

200 - 300mg oxy zijn hele normale dosissen voor wedstrijdatleten op hoog niveau.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, of gezond is, of geen schade aan kan richten, maar qua bodybuilding dosissen is dit gewoon de realiteit.

Dit is een hele andere wereld dan mensen die toevallig op DBB lezen dat orals per definitie je lever verneuken, of op DBB lezen dat orals niet gecombineerd kunnen worden.
Ja. Maar. Dr zijn dr ook zat die uitvallen door complicaties van oa dit soort doseringen voordat ze het grote podium bereiken en daar hoor je niks van uiteraard.

Wees voorzichtig met conclusies over kuren bij pro's en wat " wel of geen schade veroorzaakt".

Jij snapt er ook de ballen niet van, helemaal niet zelfs.
Het wetenschappelijk en medisch niet bewezen dat een korte verantwoorde kuur schadelijk voor je lichaam en gezondheid is.
Hormonen, en dan heb ik het even met name even over testosteron, worden steeds vaker zelfs op recept ( ja ik zeg het goed , "op recept" ) voorgeschreven door artsen bij medische aandoeningen van allerlei aard en bij depressieve klachten .
Vele lichamelijke klachten waaronder gepaard gaande met lusteloosheid, gebrek aan energie en depressie, met name bij mannen in de range van 40-55 jaar zijn terug te voeren naar een hormonale disbalans .
Daarom wordt er tegenwoordig steeds makkelijker op recept Testojel en Sust voorgeschreven.
Testosteron is een lichaamseigen stof zowel bij mannen als vrouwen.
Alleen bij vrouwen spelen andere bijkomende factoren een rol.
Het is niet bewezen dat je van een verantwoorde toediening van testosteron voor kortere of langere termijn kanker of wat dan ook krijgt.
Het wordt juist steeds vaker en breder op medisch gebied toegepast.
Het is het misbruik in het extreme zoals nu in de prof body building wereldwijd wordt toegepast wat levensgevaarlijk is.
Niet dat ik het gebruik van AAS promoot, dat zeker niet.
Maar 1 of 2 keer per jaar een verantwoorde kuur is minder schadelijk dan je een paar weekenden per maand klem zuipen of dagelijks 3-6 halve liters bier naar binnen klappen.
Je kletst uit je nek.
En dat weet ik want ik heb meervoudig advies ingediend bij artsen hierover.
Zelfs Anadrol wordt nogsteeds medisch toegepast alleen niet in die krankzinnige hoeveelheden van 100mg per dag.
Men is gewoon in de sport wereld volledig doorgeslagen met het gebruik van doping om het maar zo te noemen.

Medisch gebruik AAS is heel wat anders dan het gebruik wat in BB normaal is.
Voorbeeld±

Testosteron trt is 125 mg per week of zelfs 250 mg om de 3 weken
Deca Durabolin maximaal 100 mg per week )liever 50 mg per week
Dit volgens het Farmacologisch kompas.

Hoge doseringen zijn inderdaad geen uitzondering maar ik heb enkele malen oxy verhoogd naar 150mg/dag en ik ben er toch weer vanaf gestapt. Opgeblazen gevoel in mn buik, ronde plofkop, voelde me ver van goed en alhoewel ik bloeddruk niet heb gemeten toen, ik vrees dat het de hoogte in schoot.
Ik vind persoonlijk dat 100mg zeker genoeg is. Ik ben natuurlijk wel geen pro. Kan me inbeelden dat je als pro wel meer durft te nemen maar als gewone bb beoefenaar zie ik er het nut niet van in om zo hoog te gaan.
Echte oxy levert op 100mg bij de doorsnee bber zeer goede resultaten.

Met zo'n kuur ga je vooral vocht pakken. Dianabol vind ik zelf wel leuk om te stacken met een inject, oxy zou ook geschikt zijn alleen reageer ik helaas op geen enkel merk oxy.
Als je een oral only kuurtje wil doen zou ik gewoon 50mg dianabol per dag pakken en er niet al te veel van verwachten. Als je voeding goed in check is zou je er wel een paar kilootjes op kunnen pakken en wat sterker kunnen worden.

Met zo'n kuur ga je vooral vocht pakken. Dianabol vind ik zelf wel leuk om te stacken met een inject, oxy zou ook geschikt zijn alleen reageer ik helaas op geen enkel merk oxy.
Als je een oral only kuurtje wil doen zou ik gewoon 50mg dianabol per dag pakken en er niet al te veel van verwachten. Als je voeding goed in check is zou je er wel een paar kilootjes op kunnen pakken en wat sterker kunnen worden.

Dan moet je de echte oxy's eens proberen. Daar zul je wel op reageren :-)

Terug
Naar boven