XXL Nutrition

Kuurplan, toevoegingen?

MikieB

Huge Freak
Waardering
560
Lengte
1m90
Massa
113kg
Boys van het ijzer,

van plan 2 dikke kuren met een bridge ertussen te doen als ik klaar ben met klussen/verhuizen, iemand hier met een nuttige toevoeging?

1-12 Test 250 mg EW.
1-10 Tren 600 mg EW
Misschien nog Var of t3 erbij, beide nog nooit gebruikt tho, ervaringen/tips?

Dan 12-16/18 bridgen op 125 mg test ew.

18-28 Test 1000 mg e5d, eventueel HG oxy als kickstart.
Hierbij misschien Slin maar ben er voor mezelf nog niet uit of ik dat wil.
Nakuur zat ik zelf aan Power PCT te denken met eventueel HMG ernaast.

Liever een high test only met kickstart dan Test deca, voelde me niet echt fijn op deca, kan het niet goed beschrijven.

Tren wel eerder gehad, word er echt een zacht lief jochie van ( innerlijk gezien dan hehe ).
Shoot!

Laatst bewerkt:
Waarom draai het niet om? Eerst bulk dan cut. 1gr test E5D lijkt me veel, maar ken je verleden niet. Oxy als kickstart heerlijk!

Flinke kuur. Sowieso log bijhouden, ben benieuwd wat het gaat brengen.

Misschien hgh erbij? Ik hoor namelijk vaker dat mensen die hgh gebruiken de gains van een kuur makkelijker kunnen houden. Iemand die hier misschien iets meer over kan zeggen? Ik heb er zelf geen ervaring mee namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Marcky, heb ik ook aan gedacht maar ik weet van mezelf dat ik als ik nog iets droger sta ik niet veel bloat maar gewoon ontzettend vol kom te staan, vandaar oxy/test na tren. Plus dat ik zo in de zomer toch nog lekker hard/vasculair kom te staan door de tren.

Bricks, GH zou ik zeker graag willen maar dat spul is zo t*ering duur haha.

Geen enkele ervaren kuurder tips? Vooral mbt de t3/var/nakuur? Hehe..

Dat je van tren aardiger wordt klinkt mij vreemd :P ik wordt echt een naar persoon van.

Anavar kan je op 80mg per dag toevoegen en zou ik na week 3-4 doen aangezien dan de rest ook lekker ingeslagen is en dan kan je het tot het einde nemen. T3 vanaf het begint tot het eind gebruiken en als je stopt met de tren af gaan bouwen.
Ik zou opbouwen met 25mcg per dag tot max 75mcg en dan afbouwen met 12,5mcg per twee dagen

Dat je van tren aardiger wordt klinkt mij vreemd :P ik wordt echt een naar persoon van.

Anavar kan je op 80mg per dag toevoegen en zou ik na week 3-4 doen aangezien dan de rest ook lekker ingeslagen is en dan kan je het tot het einde nemen. T3 vanaf het begint tot het eind gebruiken en als je stopt met de tren af gaan bouwen.
Ik zou opbouwen met 25mcg per dag tot max 75mcg en dan afbouwen met 12,5mcg per twee dagen

Haha ja hoor het ook nooit maar ik word van low test/higher tren echt een doetje, bijna tranen in m'n ogen van wijvenfilms enzo :P

Thanks voor je input bro, zo zat ik het ook te bekijken, nog ietwat droger en harder komen te staan en dan knallen op de test met eventueel slin. Hoop toch over de 115 kg heen te gaan dan :)

Vanaf begin van je kuur hcg mee laten lopen;)

Wordt zwaar herstel;)

Hmm jij raadt dus geen Power PCT aan? Hoe zie jij de pct dan?

Ik zou wel een powerPCT doen, je bent meer dan een half jaar on tegen dan en je wil het ook niet laten aanmodderen, is ook niet goed voor je gains. Verder inderdaad hcg er naast laten lopen.

Heren, toch nog ff een vraag hehe. Ipv de test/tren op enanthaat versie te pakken zijn korte esters ook een mogelijkheid, zeg 6 weken op 100 mg test p, 150 mg tren ace en 100 mg mast p met var er bij? Voordelen lijkt mij sneller erin, eerder resultaten, kuur wordt er toch ff 6 weken korter van en de bridge is met 4 weken genoeg?

Ja dat is een prima voorstel.

Terug
Naar boven