Fitness Seller

Kuurplanning /Cutkuur

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
y0 gasten,

Zit even met het volgende;

Ik ben nu met teste500/tren400 begonnen voor 12 weken.
Nu stopt mijn kuur rond half januari. Ik zou eigenlijk wel nog 3 maanden langer willen kuren dus switchen naar bijvoorbeeld een andere aas en andere test. Alleen ik wil eind april starten met een cutkuur.Dat zou dus betekenen dat ik 9 maanden lang ON zou zijn inclusief een cutkuur.

Vragen;

1) Is het tweede gedeelte van de bulk to much en moet ik dit uit mijn hoofd uitzetten
2) Kan het wel en zo ja waar moet ik opletten? Eerst bridgen of iets dergelijks en hoe moet je het doen.
3) Hoe zouden jullie het indelen en met welke middelen inclusief een cutkuur?

Haha. Nog maar net aan het kuren en dan al direct 9 maanden on. Goed bezig. :p

Trek je kuur een paar extra weken door als het goed gaat

STOP dan

En begin daarna pas aan die cutkuur

Ik geloof dat die jou 1ste of 2de kuur is ? een bridge is redelijk nutteloos in dat geval

Idd trek je kuur een paar weken langer door, maar ga nog niet off.

BV 1-20 Test en tren en up je tren of test wat rond week 12 gooi er dan nog wat tussen zoals winstrol / dboll rond week 15 tot 21.

Dan vanaf week 21 ga je op 250mg test en 200mg tren met 200mg masteron en begin je met de cut. Zet je kcals tegen 2000-2500 met ochtend cardio en stop pas als je tevreden bent als je droog genoeg staat. Dan up je je kcals langzaam als je off bent zodat je weinig massa verliest. Je kan er ook wat dnp tegenaangooien als je aan het cutten bent op een lage dosis voor 1 week on en 1/2 weken off dnp.

Off gaan en een hele tijd niets meer doen dan :D

gewoon doortrekken.Ikzelf zit nu week of 5 aan de test,vanmorgen naar primo geswitched...........tis allemaal geen hogere wiskunde.Ik trek hem gewoon week of 15 door

gewoon doortrekken.Ikzelf zit nu week of 5 aan de test,vanmorgen naar primo geswitched...........tis allemaal geen hogere wiskunde.Ik trek hem gewoon week of 15 door
Go kriel!

Aas werkt zo goed op je zelfvertrouwen en laat je goed voelen, zelf zou ik men bulk afmaken of mss een xtraatje erin gooien voor een 7weken en dan stoppen en na een time off pas de cutkuur doen.

Komop Xtra, hou de controle er nog even op. Zorg dat je niet de richting uit gaat als sommige hier. Kuren blijft een aanslag op je gezondheid, zolang je niet afhankelijk word en het bij gebruik(en geen misbruik) blijft is het allemaal wel te overzien. Als de kuurtjes nu al 9 maanden gaan dan ben je volgend jaar year round on en kun je niet meer zonder.

kunnen de meeste hier tg al niet zonder as

haha. Nog maar net aan het kuren en dan al direct 9 maanden on. Goed bezig. :p

komop xtra, hou de controle er nog even op. Zorg dat je niet de richting uit gaat als sommige hier. Kuren blijft een aanslag op je gezondheid, zolang je niet afhankelijk word en het bij gebruik(en geen misbruik) blijft is het allemaal wel te overzien. Als de kuurtjes nu al 9 maanden gaan dan ben je volgend jaar year round on en kun je niet meer zonder.

+1

Ik zou die kuur afmaken en dan eens kijken wat je aan kwaliteitsmassa overhoudt. Dan kun je daarna gaan cutten.
Maar waarom wil je voor het cutten ook gaan kuren? Kun je dat dan niet naturel doen of verlies je dan teveel massa?

Naturel cutten is niet echt een optie ivm verlies van spiermassa, maar een maandje of 3 off gaan na je bulkkuur en vervolgens gaan cutten met middelen die niet te zwaar op de axis drukken zoals primo, winstrol, masteron, anavar is een goede optie.

y0 gasten,

Zit even met het volgende;

Ik ben nu met teste500/tren400 begonnen voor 12 weken.
Nu stopt mijn kuur rond half januari. Ik zou eigenlijk wel nog 3 maanden langer willen kuren dus switchen naar bijvoorbeeld een andere aas en andere test. Alleen ik wil eind april starten met een cutkuur.Dat zou dus betekenen dat ik 9 maanden lang ON zou zijn inclusief een cutkuur.

Vragen;

1) Is het tweede gedeelte van de bulk to much en moet ik dit uit mijn hoofd uitzetten
2) Kan het wel en zo ja waar moet ik opletten? Eerst bridgen of iets dergelijks en hoe moet je het doen.

Mag ik vragen naar je kuur ervaringen en stats?
Heb je genoeg kuur ervaringen, dan kan je rustig doen zoals knikker zei.

Gr

Vragen;

1.wat jij wil..voel je zelf het beste.
2.zoals kriel zei een bridge met primo..op 6 a 800 pw.
3.nooit cutkuur gedaan dus dunno..zal zat over te vinden zijn hiero.

Ik zou zeggen .. Bulk gewoon ff tot je denkt dat je hoog genoeg zit.
Neem dan even pauze
En werk het dan af met 6 weekjes Tren a/Test p/mast p 200/200/200 EOD

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen voor jullie adviezen!

Dit is in principe 3e kuur (2e kuur ging niet goed en was ik meegestopt)
Status 116 kg 1,96 met een hoop vocht van de Oxy momenteel ;)

Ik overweeg trouwens om er even wat HGH bij te gooien...

Laatst bewerkt:
ik hoop dat je met even minimaal 4 maanden bedoeld..anders heb je dr niet veel aan, en kweet niet hoe oud je bent?

zelfde als ik dan..kwou 6 maanden doen maar trek het door tot een 8-10 maanden ofzo..gaat wel lekker:)

Thanks mannen voor jullie adviezen!

Dit is in principe 3e kuur (2e kuur ging niet goed en was ik meegestopt)
Status 116 kg 1,96 met een hoop vocht van de Oxy momenteel ;)

Ik overweeg trouwens om er even wat HGH bij te gooien...

Als ik een beetje kan volgen ben je nog niet zó lang bezig met aas.
Dus zou je dan niet nog 2 kuurtjes wachten met gh ?

Terug
Naar boven