MuscleMeat

Kuurvoorstel leanbulk na cutkuur + off

Bezoekers in dit topic

Blad

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
955
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hoi DBB vriendjes,

Ben alweer een paar weken off na een cutkuur en ben van plan om nog zeker 2 of misschien zelfs 3 maanden off te blijven, waarna ik een leanbulk kuur wil doen die ik alvast wil voorbereiden.

Verleden:
Eerste kuur : 1-5 50mg Winny only :D
Tweede kuur: 1-12 Test-E 500mg/week
Derde kuur: 1-12 Test-E 250mg/week 1-10 Tren-E 400mg/week
Vierde kuur: 1-12 Test-E 250mg/week 1-10 Tren-E 400mg/week 1-11 Mast-E 200mg/week

Ik weet het, winny only is niks maar ik ben er toch best goed op gegaan.
Ik wil het liefst geen 19nor gebruiken omdat ik dat de laatste 2 kuren al heb gedaan, dus geen Tren of Deca.
Ik sta rond de 10% nu en ben tevreden met mijn shape en zou graag een paar kg goede kwaliteitsmassa willen pakken. Wat vocht is geen probleem, als het maar niet te extreem gaat worden.

Ik dacht zelf aan high test only omdat ik dat nooit heb gedaan en er wel benieuw naar ben. Of misschien toch mast toevoegen vanwege A:E verhouding? Misschien test/bold?
Ook dacht ik weer aan een kickstart omdat ik dus eigenlijk best lekker ging op winny, of misschien toch dbol ofzo aangezien ik wil bulken?

Een hoop vragen, ik weet het :D Voorbeelden zouden kunnen zijn:

1-4 50mg Winny ed
1-10 Test-E 700mg/week
1-10 Mast-E 300mg/week
1-11 HCG 2x500iu/week
12-16 Clomid 25/25/25/25 of Nolva

of

1-4 50mg Winny ed
1-10 Test-E 900mg/week
1-11 HCG 2x500iu/week
12-16 Clomid 25/25/25/25 of Nolva

Wat denken jullie? Sta open voor alle ideeën/aanbevelingen.
 
Kuurvoorstel 1 ziet er heel goed uit. De mast zou idd voor een goeie a:e moeten zorgen, eventueel verhogen naar 400 mg :)

HCG is tot en met eerste nakuur als ik het me goed herinner.

Succes!
 
Ik snap dat iedereen helemaal hype is over de a:e ratio tegenwoordig. Maar op test only 1000mg knalde ik zwaar hard mijn tweede kuur. Zonder enige sides.
 
Ik snap dat iedereen helemaal hype is over de a:e ratio tegenwoordig. Maar op test only 1000mg knalde ik zwaar hard mijn tweede kuur. Zonder enige sides.
Ik zie er op Amerikaanse fora ook niemand over. Volgens mij heeft Cools dat hier een beetje geïntroduceerd.

Misschien dat ik dan ook gewoon 1000mg test-e ga pakken of 900 zoals in mijn voorbeeld.
 
Ik zie er op Amerikaanse fora ook niemand over. Volgens mij heeft Cools dat hier een beetje geïntroduceerd.

Misschien dat ik dan ook gewoon 1000mg test-e ga pakken of 900 zoals in mijn voorbeeld.

Op Amerikaanse fora vind je dat idd niet maar daar laten ze wel vaak AI meelopen tegen oestrogene sides ;)
 
Er zit best een gedachte achter A:E, maar het is geen noodzaak. Als jij geen negatieve effecten ondervind van kuren die daar geen rekening mee houden is er niets aan de hand. Als je wel uit de pas loopt met je oestrogeen bijvoorbeeld, dan kan het handig zijn iets sterk androgeen erbij te pakken. Ik ga ook prima op test/deca/tren zonder mast erbij. Mijn libido is wel een pak beter met mast erbij op test/deca bijvoorbeeld. Anyway, het zijn altijd afwegingen die je kunt maken en het is imo een betere manier om bij te sturen dan het grijpen naar een AI.
 
Er zit best een gedachte achter A:E, maar het is geen noodzaak. Als jij geen negatieve effecten ondervind van kuren die daar geen rekening mee houden is er niets aan de hand. Als je wel uit de pas loopt met je oestrogeen bijvoorbeeld, dan kan het handig zijn iets sterk androgeen erbij te pakken. Ik ga ook prima op test/deca/tren zonder mast erbij. Mijn libido is wel een pak beter met mast erbij op test/deca bijvoorbeeld. Anyway, het zijn altijd afwegingen die je kunt maken en het is imo een betere manier om bij te sturen dan het grijpen naar een AI.
Daar ben ik het zeker mee eens, liever geen AI als het niet nodig is.
Ik weet dat ze op Amerikaanse fora inderdaad meteen naar een AI grijpen, zelfs al preventief bij een eerste 500mg test-e cycle.

Nu twijfel ik nog. In principe nog nooit problemen ondervonden, maar ook geen hele "natte kuren" gedaan.
 
Ik ben aan het kijken om eventueel toch Bold te gaan gebruiken, echter weet ik nog niet heel gek veel over Bold.

Wat denken jullie van het volgende:

(Eventueel 1-4 50mg dbol ed)
1-12 Test-E 500mg/week
1-12 Boldenone 500mg/week

Wat zou het grootste verschil zijn ten opzichte van mijn vorige 2 voorstellen Test/Mast en high Test only?
Wat vinden jullie van de dosissen? Bold nog zelfs verhogen eventueel of test hoger?
 
Ik ben aan het kijken om eventueel toch Bold te gaan gebruiken, echter weet ik nog niet heel gek veel over Bold.

Wat denken jullie van het volgende:

(Eventueel 1-4 50mg dbol ed)
1-12 Test-E 500mg/week
1-12 Boldenone 500mg/week

Wat zou het grootste verschil zijn ten opzichte van mijn vorige 2 voorstellen Test/Mast en high Test only?
Wat vinden jullie van de dosissen? Bold nog zelfs verhogen eventueel of test hoger?

Ik heb zelf geen ervaring met bold dus ik typ deze reactie om er ook wat info over te winnen :p

Klopt het dat bold best genomen wordt voor een periode van minstens 15 weken? Ik meen me te herinneren ooit gelezen te hebben dat bold op 12 weken niet tot zijn recht komt.

Heeft er iemand ervaring mee?
 
Ik zou sws de test iets langer door laten lopen of je nakuur een stukje later ingaan. Bold heeft een langere ester.
 
Back
Naar boven