Fitness Seller

Kuurschema Dorian Yates

mijn god....... volgens mij explodeer je dan

fake. hij gebruikt echt niet zo veel orals hoor. verder mis ik insuline...grts

hmmm.... lekker zo'n onderhoudskuurtje , kan ik wel doen tussen mijn massa kuren:D :D :D

ik denk eigenlijk dat het niet ZOOO overdreven is.
ik ken namelijk een paar mensen die niet eens op dat niveau zijn en al MONSTERKUREN zetten waar Eddycamino's kuur mietig bij lijkt.

punani zei:
fake. hij gebruikt echt niet zo veel orals hoor. verder mis ik insuline...grts
Insuline wordt door de pro's zelden meer gebruikt door al de risico's die het met zich meebrengt.
Dat ze rond de 3 gr test per week zitten kan ik best inkomen, maar die orals zijn er gewoon teveel aan

BIG-G zei:
Insuline wordt door de pro's zelden meer gebruikt door al de risico's die het met zich meebrengt.
Dat ze rond de 3 gr testosteron per week zitten kan ik best inkomen, maar die orals zijn er gewoon teveel aan
euuhhhhhhhh, het gaat wel over dorian hoor bro :D
en het wordt wel degelijk nog vaak gebruikt hoor, zeker in de carbing up fase :)

Loo zei:
dit is zo fake als wat als je het mij vraagt
tuurlijk, die pro's pakken alles bruut aan, maar zo bruut....
zo herriner ik me ook een keer een intervieuw met Lee Priest, dat ie "af en toe"een licht kuurtje pakte met primo er in ofzo, dat ie gewoon supergoeie genen had.
net zulke bullshit als de kuur van Dorian (maar dan weer het anderste uiterste)

Geloof me op verschillende amerikaanse forums posten pro s hun kuren en dan kan het makkelijk wat yates gebruikte.

Meeste jongens zitten op 2 tot 3 gram boldone per week paar gram test en dan nog orals. 150 mg dbol word echt niet raar meer van opgekeken.

Zwier zei:
Geloof me op verschillende amerikaanse forums posten pro s hun kuren en dan kan het makkelijk wat yates gebruikte.
Meeste jongens zitten op 2 tot 3 gram boldone per week paar gram testosteron en dan nog orals. 150 mg dbol word echt niet raar meer van opgekeken.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Voorbeeldje buiten de insuline en gh om.

Jongen die niet eens de top 15 van de new york pro haalde ! Dus schema van yates kan prima.

2000 mg cipionate a week, 3200 mg boldenone a week, 100 mg anadrol every day.
Cynomel 25 mcg a day, and i stop the clembuterol 2 weeks a go and i will start it again the next week.
What should you recomend to get a fast change to get in shape, i am dieting since november and i never thought i get slow cahnges at this time.

is meer als 5 GRAM per week buiten de anadrol om.

En nee geen fabeltje gepost door hemzelf.

100mg anadrol is dan weer wel niet zo zwaar, sommigen hier gebruiken al 150mg :)

Zwier is een vd weinige die het wel begrijpt....

Ik ken wat kuurtjes van Nederlandse jongens en geloof mij nou....hier is niks overdreven aan!!

Big T heeft helemaal gelijk als ie zegt dat er dombo's zijn die dat gaan overnemen terwijl ze never nooit een fyiek krijgen die ook maar in de buurt komt van Yates maar ach....mijn zorg niet.

En de mensen die het niet willen geloven.....keep on dreaming dude's...steek je kop maar in het zand....ook dat maakt me niet uit.

die hoeveelheden test enzo kan ik goed geloven, maar hoe houd je in godsnaam je lever intact met zulke monsterlijke hoeveelheden orale AS?

Idd kijk nou even na dit forum. Weleens gekeken wat voor adviezen er nu worden gegeven in verhouding met paar jaar geleden ?

Er word steeds meer en zwaarder gebruikt. Insuline en gh zijn allang niet meer voor de elite.

Mischien ook wel intressant en alleen weer bevestigd dat doping effect drastisch is ! Elke naturel zou hiervan een vet varken worden. Bulk dieet van zelfde atleet waarmee hij niet boven de 15 % komt !

OFF-SEASON DIET

·30 minutes before first meal : 6000 mg. BCAA, 10 gr. glutamine, 5 gr. liquid creatine.

1.- 14 Egg whites 2 yolks, 2 cups of Oatmeal (no cooked)
1 banana, 3 toasted bread, 100 gr. of jelly,
omega–3 2000 mg., 2 gr. of C vit, 1000 iu. E vit

2.- 2 cups of Mega Mass 4000 (1.200 calories) or any other weight gainer

3.- After workout:
100 gr .maltodextrin, 2cups Whey Protein,
10 gr. Glutamine, 10 gr. liquid creatine,
2 potasium tabs, 6000 mg BCAA.

4.- 300 gr. of chicken breast, 600 gr. of rice.

5.- 125 gr. pasta (no cooked)
300 gr. of lean meat, 2 gr. vit C, 2000 mg omega-3

6.- 300 gr. of lean meat
500 gr of baked potato, 1 cap Soy Lecytine, 1000 iu E vit.

7.- 1 ½ cup of oatmeal
10 eggs whites, 1 yolk, 50 gr. of turkey ham
Calcium 1 gr., 5 mcg zinc, 6000 mg. BCAA, omega-3 2000 mg.
10 gr. of glutamine

8.- 2 cups of Mega Mass 4000

% of Calories aprox: Protein: 27% ( 500 gr.),
Carbs: 56% (850 gr.), Fats: 16% (120gr.)
Total Calories aprox: 8.600 cals. a day.

3 times a week eat 3 Big Mac, Large Pizza, Ice Cream plus the diet to get 10.000 cals. a day.

ja shit man.. wij zeuren hier al als je langer dan 4-6 weken aan de orals zit :P zo zie je maar weer dat je lever toch flink wat kan hebben ;)

lekker dieet zwier :D vooral dat laatste stukje spreekt me wel aan.. mmmmmmmm mcdonalds :D

enrico zei:
die hoeveelheden testosteron enzo kan ik goed geloven, maar hoe houd je in godsnaam je lever intact met zulke monsterlijke hoeveelheden orale AS?

Gab,dat leververhaal wordt altijd zooooooooooooo overdreven...

Kijk nou eens naar de gemiddelde alcoholist.....die gasten worden ook gewoon oud terwijl ze zich de t*fus in zuipen elke dag en dan zou onze lever al kapot gaan van bijv 100mg dbol?

Denk nou effe na....

Ik zeg niet dat het goed is voor je lever maar mensen moeten het niet zo dramatisch maken want dat is nergens voor nodig.

Ik zal over een paar weken mijn bloedresultaten wel eens posten....ik heb ook een lekka kuurtje achter de rug en ik weet nu al dat er nul komma nul mis is met mijn lever.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk is heel dat leverschade verhaal overdreven..

Dr Worf zei:
Lastly, we find a study looking at the potent oral c17aa steroid oxymetholone (anadrol). This steroid is actually thought by bodybuilders to be one of the most dangerous ones around, who as a group seem to treat it with both a lot of respect and caution. It is not extremely common to find them exceeding the doses and intake durations of this investigation, making it a very good respresentation of real-world Anadrol usage. This study involves 31 elderly men between the ages of 65-80.
The men were divided into three groups with each taking 50mg, 100mg or placebo daily for a 12 week period. (as much c17aa as 10 dianabol's a day for 12 weeks!). Changes in lean body mass and strenght were measured, as well as common markers of safety including LDL and HDL cholesterol levels, serum triglycerides, PSA (prostate specific antigen) and liver enzymes. Muscle mass and strenght gains were again relative to the dosage taken, with the end results being similair to those noted with 20 weeks of testosterone enanthate therapy at 125mg or 300mg per week (about 6.4 and 12lb of lean body mass gained for the 50 and 100mg doses respectively). There were no significant changes in PSA, total or LDL cholesterol values (reduced 19 and 23 points for the 50mg ans 100mg groups respectively). Liver enzymes (transaminases AST and ALT) increased only in the 100mg group, but the changes were not dramatic, and were not accompanied by hepatic enlargement or the development of any seriousliver condition

Ja zwier maar de drol is gewoon overdreven, die Yates is geen idioot.

Trouwens waarom zou Yates in godsnaam zijn schema ooit aan iemand gegeven hebben? Laat staan gepost.

Ze geven niet eens toe dat ze kuren. Dit is gewoon van die internet 'café praat' om interessant te zijn volgens mij.

Dr. Worf zei:
Tuurlijk is heel dat leverschade verhaal overdreven..
100 mg is wat anders dan 300-400...

Terug
Naar boven