AiR
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hitman zei:hmmm.... lekker zo'n onderhoudskuurtje , kan ik wel doen tussen mijn massa kuren![]()
![]()
![]()

Insuline wordt door de pro's zelden meer gebruikt door al de risico's die het met zich meebrengt.punani zei:fake. hij gebruikt echt niet zo veel orals hoor. verder mis ik insuline...grts
euuhhhhhhhh, het gaat wel over dorian hoor broBIG-G zei:Insuline wordt door de pro's zelden meer gebruikt door al de risico's die het met zich meebrengt.
Dat ze rond de 3 gr testosteron per week zitten kan ik best inkomen, maar die orals zijn er gewoon teveel aan

Loo zei:dit is zo fake als wat als je het mij vraagt
tuurlijk, die pro's pakken alles bruut aan, maar zo bruut....
zo herriner ik me ook een keer een intervieuw met Lee Priest, dat ie "af en toe"een licht kuurtje pakte met primo er in ofzo, dat ie gewoon supergoeie genen had.
net zulke bullshit als de kuur van Dorian (maar dan weer het anderste uiterste)
Zwier zei:Geloof me op verschillende amerikaanse forums posten pro s hun kuren en dan kan het makkelijk wat yates gebruikte.
Meeste jongens zitten op 2 tot 3 gram boldone per week paar gram testosteron en dan nog orals. 150 mg dbol word echt niet raar meer van opgekeken.

enrico zei:die hoeveelheden testosteron enzo kan ik goed geloven, maar hoe houd je in godsnaam je lever intact met zulke monsterlijke hoeveelheden orale AS?
enrico zei:die hoeveelheden testosteron enzo kan ik goed geloven, maar hoe houd je in godsnaam je lever intact met zulke monsterlijke hoeveelheden orale AS?
Dr Worf zei:Lastly, we find a study looking at the potent oral c17aa steroid oxymetholone (anadrol). This steroid is actually thought by bodybuilders to be one of the most dangerous ones around, who as a group seem to treat it with both a lot of respect and caution. It is not extremely common to find them exceeding the doses and intake durations of this investigation, making it a very good respresentation of real-world Anadrol usage. This study involves 31 elderly men between the ages of 65-80.
The men were divided into three groups with each taking 50mg, 100mg or placebo daily for a 12 week period. (as much c17aa as 10 dianabol's a day for 12 weeks!). Changes in lean body mass and strenght were measured, as well as common markers of safety including LDL and HDL cholesterol levels, serum triglycerides, PSA (prostate specific antigen) and liver enzymes. Muscle mass and strenght gains were again relative to the dosage taken, with the end results being similair to those noted with 20 weeks of testosterone enanthate therapy at 125mg or 300mg per week (about 6.4 and 12lb of lean body mass gained for the 50 and 100mg doses respectively). There were no significant changes in PSA, total or LDL cholesterol values (reduced 19 and 23 points for the 50mg ans 100mg groups respectively). Liver enzymes (transaminases AST and ALT) increased only in the 100mg group, but the changes were not dramatic, and were not accompanied by hepatic enlargement or the development of any seriousliver condition
100 mg is wat anders dan 300-400...Dr. Worf zei:Tuurlijk is heel dat leverschade verhaal overdreven..