Big_T zei:
Ik doel ook niet op die 300-400. Ik doel op het verhaal opzich. Mensen praten hier alsof je lever kapot is na 6-8 weken 50mg dboll ofzo..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:
Nog even een reactie. Pin je ook niet vast op 1 studie. Niet elke persoon is gelijk, niet elke lever reageert hetzelfde. Het zou erg gevaarlijk zijn om nu maar meteen te denken dat 100 mg drol aan 12 weken voor iedereen 100% safe is.Dr. Worf zei:Ik doel ook niet op die 300-400. Ik doel op het verhaal opzich. Mensen praten hier alsof je lever kapot is na 6-8 weken 50mg dboll ofzo..
Big_T zei:Nog even een reactie. Pin je ook niet vast op 1 studie. Niet elke persoon is gelijk, niet elke lever reageert hetzelfde. Het zou erg gevaarlijk zijn om nu maar meteen te denken dat 100 mg drol aan 12 weken voor iedereen 100% safe is.
Zwier zei:You need a testosterone base. 750mg/week is plenty.
You need an anabolic - deca or equipoise at 400mg/week is
plenty. You need for optimum growth, a good oral like
d-bol at 30mg/d or A-50 50mg/d.
You use the testosteron and the anabolic non stop. The oral
is 4 weeks on 4 weeks off. Every 6th week (the half
way point between the off oral period - so 2 weeks
after you finish the oral) you have a blood testosteron. If
the blood testosteron is OK, then you can begin your next 4
weeks on oral. There is no reason for you to come off.
The only 2 reasons are health or your receptors are
saturated. If the regular blood testosteron is OK, your
health is OK. If you are still making progress, your
receptors are OK. Coming off, will just sabotage your
gains.
Zwier zei:

willlem zei:dus eens je AR's gesatureerd zijn, verander je simpelweg je AS? of is een rusttijd hier wel toe te passen?
Testo zei:Zie je nou wel.....ik had gewoon door moeten gaan,stoppen is nergens voor nodig.![]()
![]()

als ik me niet vergis was het hele receptorenverhaal wat overdreven.. dat is al eens eerder besproken hier op het board als ik me niet vergis.. je receptoren raken niet zo gemakkelijk verzadigd, en als er STH in het spel is kweek je nieuwe spiercellen en dus nieuwe receptoren en zullen ze in theorie dus nooit verzadigen, correct?willlem zei:

... ik zal maar gelijk erbij vertellen dat het een grappje is.. anders zullen er vast weer mensen serieus op in gaan... hehe...Zwier zei:GEAR
You need a testosterone base. 750mg/week is plenty.
You need an anabolic - deca or equipoise at 400mg/week is
plenty. You need for optimum growth, a good oral like
d-bol at 30mg/d or A-50 50mg/d.
You use the testosteron and the anabolic non stop. The oral
is 4 weeks on 4 weeks off. Every 6th week (the half
way point between the off oral period - so 2 weeks
after you finish the oral) you have a blood testosteron. If
the blood testosteron is OK, then you can begin your next 4
weeks on oral. There is no reason for you to come off.
The only 2 reasons are health or your receptors are
saturated. If the regular blood testosteron is OK, your
health is OK. If you are still making progress, your
receptors are OK. Coming off, will just sabotage your
gains.
Ik zei niet 1 man, ik zei 1 studieDr. Worf zei:Het gaat hierbij niet om een man maar om 31:
Voorderest geef ik je geen ongelijk, het moet natuurlijk niet als een "vrijgeleide" worden gezien om te zeggen dat het helemaal zonder risico is..

Big_T zei:Ik zei niet 1 man, ik zei 1 studie
Maar idd, orals maken je lever niet zomaar kapot dus hoef je niemand op die manier bang te maken, tenzij je al leverproblemen van jezelf hebt of echt gaat overdrijven met de dosis en duur, of dingen als alcoholische dranken ed gaat drinken tijdens je kuur. Maar neem het van mij aan 400 mg drol /dag voor een week is een leverkiller in de letterlijke zin van het woord.