Fitness Seller

kuurschema sust/deca

joery22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
91kg
hier mijn kuurschema graag commentaar
week 1t/m 8 500mg sustanon 250mg elke maandag en donderdag
week 1t/m 8 200mg deca
week 1t/m 4 35mg winstrol
vanaf week 2 t/m 8 2 tabs proviron per dag
week 11 100mg clomid 40mg nolvadex per dag
week 12/13 50mg clomid 20mg nolvadex per dag
ik weet dat het mischien een beetje asso is om naar me in de zomer alleen even vluchtig voorgesteld te hebben meteen een kuurschema te posten maar toch hoop ik op wat reacties .
mijn stats zijn:
leeftijd: 22
gewicht: 96
lengte: 198cm
vet% : 13% terug gebracht van 16% mag nog wel wat zakken.

ziet er goed uit kerel, en doordacht, wat is je doel met deze kuur en wat heb je al gekuurd?

joery22 zei:
hier mijn kuurschema graag commentaar
week 1t/m 8 500mg sustanon 250mg elke maandag en donderdag
week 1t/m 8 200mg deca
week 1t/m 4 35mg winstrol
vanaf week 2 t/m 8 2 tabs proviron per dag
ik weet dat het mischien een beetje asso is om naar me in de zomer alleen even vluchtig voorgesteld te hebben meteen een kuurschema te posten maar toch hoop ik op wat reacties .
mijn stats zijn:
leeftijd: 22
gewicht: 96
lengte: 198cm
vet% : 13% terug gebracht van 16% mag nog wel wat zakken.

Hoeveelste kuur is dit ? En ik zou je winstrol niet op week 1-4 zetten maar week 4-8.Kom je wat ''harder'' uit je kuur.Dit imo beter .Correct me if i'm wrong

Idd, ik zou ook met winstrol afronden. Verder net kuurschema, should do the trick :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
dit is mijn eerste kuur hoop hiermee een goeie 10kg aantekomen en uiteraard vast te houden de winstrol gebruik ik als kickstart in plaats van d bol omdat ik zo min mogelijk vocht wil gaan vast houden vandaar ook de proviron en hoop met de proviron er ook wat harder en droger uit te komen

kleine aanpassing:

week 1t/m 8 500mg sustanon
week 1t/m 8 400mg deca
week 1t/m 4 35mg winstrol------> eigenlijk niet nodig imo
week 2 t/m 8 50mg proviron per dag

je kunt de winny eventueel eruit laten.
voor de rest heb ik er niets op aan te merken.

Succes!

Voor een eerste kuur vind ik hem vrij flink..

Ik zou de sustanon vervangen door test.enanthaat. Stabielere bloedwaardes, minder prikken en geen gezeur met 4 esthers.. Test is Test!

Maar ja als je zegt 500mg Test.Enanthaat en neem dan je winstrol erbij word het weer zo 'gewoontjes' denk ik.. Maar wel betere resultaten IMO

10 tot 12 weken lijkt me iets lekkerder voor de lange esters.
Verder is het wel lekker schema

shit ouwe.. als eerste kuur vind ik dit veelste veel.. pak gewoon een test only op 250 pw.. wedden dat je er keihard op gaat.. dan kan je rustig opbouwen man ..!

ik wil geen test only kuur ik neem de deca erbij vanwege de gunstige invloed op mijn kalkstof wisseling ik denk dat test only mischien een grote aanslag op mijn aanhechtingen is de sust zou ik evt kunnen vervangen voor enanthate maar daar ben ik nog niet helemaal over uit .

lol.. jij maakt je druk om je 'kalkstof wisseling' dus sjouw je er meteen voor je eerste kuur tweekeer zoveel middelen in, en die doseer je meteen als een gevorderde gebruiker.. oke gap.. wat jij wilt ;) ik wens je iig succes en je zult er ongetwijfeld een mooi resultaat mee verkrijgen als je het een beetje goed aanpakt

ik vind dit op zich wel een lekkere beginners kuur. Ik heb zelf ook een eerste kuurtje gedaan op 200 deca en merkte er niks van. Dat beetje wat ik had gewonnen was ook zo weer weg.

beter meteen goed doen dan gaan zitten kloten met kleine beetjes is mijn idee..

joery22 zei:
ik wil geen testosteron only kuur ik neem de deca erbij vanwege de gunstige invloed op mijn kalkstof wisseling ik denk dat testosteron only mischien een grote aanslag op mijn aanhechtingen is de sustanon zou ik evt kunnen vervangen voor enanthate maar daar ben ik nog niet helemaal over uit .

waar heb je dat vandaan dan; kalkstofwisseling?

ik dacht dat deca zorgde voor een verhoogde aanmaak van synoviale vloeistof (oftewel "gewrichtssmeer"), ik heb eigenlijk nog nooit wat gehoord over kalkstofwisseling...

uitleg svp, dan heb ik ook weer wat geleerd ;)

PS: die kuur is echt te zwaar als eerste kuurtje joh; zet gewoon 250 test enth. en 200 deca in de week, veel beter! je groeit toch wel als een beest, en zo laat je wat speling over voor later.

younggod zei:
ik vind dit op zich wel een lekkere beginners kuur. Ik heb zelf ook een eerste kuurtje gedaan op 200 deca en merkte er niks van. Dat beetje wat ik had gewonnen was ook zo weer weg.
beter meteen goed doen dan gaan zitten kloten met kleine beetjes is mijn idee..

ik heb het eerder gezegd en blijf het doen :) het liefst in zo laag mogelijke doseringen beginnen en dan rustig opbouwen.. zo blijf je met gemiddeld lage doseringen goede resultaten behalen.. als je meteen een gram per week je reet in douwt terwijl je met 250mg nette resultaten had kunnen halen wordt het in een later stadium allemaal wat moeilijker.. is voor zijn eigen bestwil bro.. en persoonlijk zie ik het nut er niet van in meteen een breed assortiment middelen in je eerste kuur te gebruiken.. houd het gewoon simpel op een test only of iets of desnoods teca+test in 250/200mg/w en zeker niet meer.. just my 2cts

Loo zei:
waar heb je dat vandaan dan; kalkstofwisseling?
ik dacht dat deca zorgde voor een verhoogde aanmaak van synoviale vloeistof (oftewel "gewrichtssmeer"), ik heb eigenlijk nog nooit wat gehoord over kalkstofwisseling...
uitleg svp, dan heb ik ook weer wat geleerd ;)
PS: die kuur is echt te zwaar als eerste kuurtje joh; zet gewoon 250 testosteron enth. en 200 deca in de week, veel beter! je groeit toch wel als een beest, en zo laat je wat speling over voor later.

Je weet inmiddels zelf dat je het beter goed kan doen in 1 keer dus imo zou ik lekker voor zijn eigen kuuroptie gaan.
Tuurlijk kan hij mischien ook wel op test 250 en deca 200 in de week goed gaan maar wat heb je er aan als de resultaten dan tog tegenvallen wat je tog nog wel eens hoort en dat ie dan voor niets zijn axis platlegt.
dus imo gewoon 500mg test en 400 deca pakken.
You know what i mean loo;)

nandrolondecanoaat heeft een gunstige invloed op de eiwitstofwisseling
en op de opbouw van bot daarom wordt deca-durabolin toegepast bij ernstige
botontkalking (osteoporose) dit komt door de wat gunstiger liggende verhouding tussen anabole en androgene werking ten opzichte van test

meer info kun je vinden bij product overzicht organon b.v.

joery22 zei:
nandrolondecanoaat heeft een gunstige invloed op de eiwitstofwisseling
en op de opbouw van bot daarom wordt deca-durabolin toegepast bij ernstige
botontkalking (osteoporose) dit komt door de wat gunstiger liggende verhouding tussen anabole en androgene werking ten opzichte van testosteron
meer info kun je vinden bij product overzicht organon b.v.

en bedankt :thumbs:

niet echt een reden om deca erbij te pakken, tenzij je broze botten hebt...maar wel leuk om te weten.

Infinity zei:
Je weet inmiddels zelf dat je het beter goed kan doen in 1 keer dus imo zou ik lekker voor zijn eigen kuuroptie gaan.
Tuurlijk kan hij mischien ook wel op testosteron 250 en deca 200 in de week goed gaan maar wat heb je er aan als de resultaten dan tog tegenvallen wat je tog nog wel eens hoort en dat ie dan voor niets zijn axis platlegt.
dus imo gewoon 500mg testosteron en 400 deca pakken.
You know what i mean loo;)
daarover zijn de meningen toch verdeeld; de een zegt doe het goed of doe het niet, de ander zegt; je gaat toch wel goed op een eerste kuur.
ik denk dat je toch wel als een speer gaat met testosteron+deca als eerste kuurtje, als je meteen met hoge doseringen begint...dan laat je geen speling over voor later, dan moet je hoog blijven doseren.
en met mij was het net ff anders ;) ; ik had eerst een licht kuurtje primo/anavar (en daarmee ging ik als een gek....), en daarna heb ik die t-bol gedaan, dus dan ga je een stapje terug, en dat viel tegen ja!
maar ik ben er echt van overtuigd dat je met je eerste kuur toch wel hard gaat, en dat je de tweede hoger moet doseren om goede gains te pakken, dus hoezo zou je hoog beginnen...

Ik ga 100% met @eclipse mee, veels te veel voor een 1e kuurtje. Je bent nog maar 22 en kan nog heel vaak kuren. Houd de dosis laag, heb je in de toekomst echt profijt van!!

Loo zei:
daarover zijn de meningen toch verdeeld; de een zegt doe het goed of doe het niet, de ander zegt; je gaat toch wel goed op een eerste kuur.
ik denk dat je toch wel als een speer gaat met testosteron+deca als eerste kuurtje, als je meteen met hoge doseringen begint...dan laat je geen speling over voor later, dan moet je hoog blijven doseren.
en met mij was het net ff anders ;) ; ik had eerst een licht kuurtje primo/anavar (en daarmee ging ik als een gek....), en daarna heb ik die t-bol gedaan, dus dan ga je een stapje terug, en dat viel tegen ja!
maar ik ben er echt van overtuigd dat je met je eerste kuur toch wel hard gaat, en dat je de tweede hoger moet doseren om goede gains te pakken, dus hoezo zou je hoog beginnen...

Ok maar waarom het risico lopen een tegebvallend resultaat te boeken.
Tuurlijk het kan altijd minder maarjah waar men de grens legt is aan hun zelf.
Dat je steeds hoger moet gaan inzetten valt imo nog wel mee aangezien ik tog genoeg mensen ken die niet abrupt omhoog gaan.
Zolang jij er genoeg tijd tussen laat tussen de kuren hoef je echt niet elke keer te verhogen

Terug
Naar boven