hier mijn kuurschema graag commentaar
week 1t/m 8 500mg sustanon 250mg elke maandag en donderdag
week 1t/m 8 200mg deca
week 1t/m 4 35mg winstrol
vanaf week 2 t/m 8 2 tabs proviron per dag
week 11 100mg clomid 40mg nolvadex per dag
week 12/13 50mg clomid 20mg nolvadex per dag
ik weet dat het mischien een beetje asso is om naar me in de zomer alleen even vluchtig voorgesteld te hebben meteen een kuurschema te posten maar toch hoop ik op wat reacties .
mijn stats zijn:
leeftijd: 22
gewicht: 96
lengte: 198cm
vet% : 13% terug gebracht van 16% mag nog wel wat zakken.
week 1t/m 8 500mg sustanon 250mg elke maandag en donderdag
week 1t/m 8 200mg deca
week 1t/m 4 35mg winstrol
vanaf week 2 t/m 8 2 tabs proviron per dag
week 11 100mg clomid 40mg nolvadex per dag
week 12/13 50mg clomid 20mg nolvadex per dag
ik weet dat het mischien een beetje asso is om naar me in de zomer alleen even vluchtig voorgesteld te hebben meteen een kuurschema te posten maar toch hoop ik op wat reacties .
mijn stats zijn:
leeftijd: 22
gewicht: 96
lengte: 198cm
vet% : 13% terug gebracht van 16% mag nog wel wat zakken.

ik wens je iig succes en je zult er ongetwijfeld een mooi resultaat mee verkrijgen als je het een beetje goed aanpakt
het liefst in zo laag mogelijke doseringen beginnen en dan rustig opbouwen.. zo blijf je met gemiddeld lage doseringen goede resultaten behalen.. als je meteen een gram per week je reet in douwt terwijl je met 250mg nette resultaten had kunnen halen wordt het in een later stadium allemaal wat moeilijker.. is voor zijn eigen bestwil bro.. en persoonlijk zie ik het nut er niet van in meteen een breed assortiment middelen in je eerste kuur te gebruiken.. houd het gewoon simpel op een test only of iets of desnoods teca+test in 250/200mg/w en zeker niet meer.. just my 2cts