AndroidHealthClinic

kuurschema sust/deca

ik zie persoonlijk geen risico op tegenvallend resultaat.. je resultaten zullen altijd beter zijn dan nu wanneer er niet gekuurt wordt.. en je houdt er zeer zeker (ook bij lage doseringen) een mooi resultaat aan over.. zijn genoeg jongens die op een deca only van 200mg/w voor een week of 8-10 een kilo of 7-14 aankomen in hun eerste kuur.. je moet gewoon geen onrealistische doelen stellen, dan wordt je ook niet teleurgesteld

het moet niet de bedoeling zijn om bij wijze van spreken effe met een eerste dikke kuur 15 of 20 kilo harde droge spiermassa aan te komen.. ook MET aas is geduld een schone zaak.. en als je met de helft van de dosering in post 1 geen mooi resultaat behaalt doe je naar mijn mening iets goed verkeerd.. en mocht het je toch niet bevallen kun je altijd omhoog in een volgende (of zelfs in deze) kuur.. en andersom geldt dat niet, als je direct redelijk hoog begint kun je niet ineens lager gaan doseren..

reden genoeg voor mij, maargoed je bent jong en je wilt wat :P ieder voor zich natuurlijk.. ik geef alleen mijn mening ;)

• Topic Starter Topic Starter
goed jongens jullie hebben me in ieder geval aan het denken gezet moet ik bij zeggen eclipse dat ik niet de illusie heb 20 kg aan te komen denk dat ik dan van boven tot onder finaal uitscheur ik hoop toch wel een kilo of 10 bij te komen. ben het met jullie eens dat het een best zware kuur is voor een beginner maar wil inderdaat geen half werk weet dat een kuur een aanslag op je gezondheid is dus wil ook graag goed resultaat zit wel ernstig te twijfelen
om de susta niet te vervangen voor enanthate de deca en winstrol wil ik er wel graag inhouden wat ik ook mocht besluiten ga in ieder geval een kuurlog bijhouden hier thanx voor jullie op en aanmerkingen zal het zeker in overweging nemen in ogenschouw nemende dat jullie een stuk meer ervaring hebben als ik gr joery

ok kerel ik wens je alvast erg veel succes

joery22 zei:
goed jongens jullie hebben me in ieder geval aan het denken gezet moet ik bij zeggen eclipse dat ik niet de illusie heb 20 kg aan te komen denk dat ik dan van boven tot onder finaal uitscheur ik hoop toch wel een kilo of 10 bij te komen. ben het met jullie eens dat het een best zware kuur is voor een beginner maar wil inderdaat geen half werk weet dat een kuur een aanslag op je gezondheid is dus wil ook graag goed resultaat zit wel ernstig te twijfelen
om de susta niet te vervangen voor enanthate de deca en winstrol wil ik er wel graag inhouden wat ik ook mocht besluiten ga in ieder geval een kuurlog bijhouden hier thanx voor jullie op en aanmerkingen zal het zeker in overweging nemen in ogenschouw nemende dat jullie een stuk meer ervaring hebben als ik gr joery

ik zou zeker voor enthanate kiezen i.v.m stabielere bloedwaardes (of je moet 3x in de week willen prikken....) mijn volgend kuurtje wordt ook deca+enth.

hou ons ff een logje bij he, altijd leuk ;)

joery22 zei:
ik wil geen testosteron only kuur ik neem de deca erbij vanwege de gunstige invloed op mijn kalkstof wisseling ik denk dat testosteron only mischien een grote aanslag op mijn aanhechtingen is de sustanon zou ik evt kunnen vervangen voor enanthate maar daar ben ik nog niet helemaal over uit .

Ga dan voor Test 250 en deca 200. Meer dan zat voor een eerste kuur..

En waarom zou je je sust niet vervangen voor een test? Ik bedoel.. test is test toch? Alleen sustanon bestaat uit 4 verschillende test esters (namelijk propionate, phenylpropionate, isocaproate en decanoate)

Terug
Naar boven