AndroidHealthClinic

kuurtje bold en testo e

DeBlaes

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m72
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
beste ik ga maandag starten aan mijn kuur bold testo e (merk blue dragon)

graag jullie asdviezen en meningen

week 1-12 --> bold 600mg
week 1-10--> testo e 600mg
week 13-15 --> 20mg/dag nolva
2uur voor training 50mg tren a + 100mg mastron e

wat vinden jullie ???

stats 1m72 75kilo

Als je maandag gaat starten, waarom vraag je dan nog om advies?

Of wilde je je planning gaan omgooien op basis van wat posts hier?

Educate before you medicate.

week 1-12 --> bold 600mg

wat vinden jullie ???

stats 1m72 75kilo

Dafuq? Zijn dat pillen ofzo? Of bedoel je letterlijk 50mg tren a en 100mg masteron e injecteren voor elke training?

Zoja leg dat eens nader uit dan, heb hier nl nog nooit van gehoord..

week 1-12 --> bold 600mg

wat vinden jullie ???

stats 1m72 75kilo

Wacht nog wat kilo's, je kunt nog genoeg naturel aankomen, en daar zul je geen spijt van hebben. een goede basismassa is altijd gewenst, of wil je de volgende 30kg blijven kuren ?

Ik ben ook wel benieuwd naar je idee van die pre workout shots, heb er wel eens over gelezen maar hier op dbb nog niemand zien toepassen. En waarom ook mast?

Ik ben ook wel benieuwd naar je idee van die pre workout shots, heb er wel eens over gelezen maar hier op dbb nog niemand zien toepassen. En waarom ook mast?

Pre workout wordt het redelijk veel toegepast met middelen als test suspension en op amerikaanse boards soms ook met tren suspension. Het punt is alleen dat je met een acetate niet de beoogde piekwaarden krijgt door het voor je training te injecteren en met een enanthaat is het effect helemaal verwaarloosbaar.

Maar goed, misschien heeft TS wel een ander masterplan in gedachten.

Pre workout wordt het redelijk veel toegepast met middelen als test suspension en op amerikaanse boards soms ook met tren suspension. Het punt is alleen dat je met een acetate niet de beoogde piekwaarden krijgt door het voor je training te injecteren en met een enanthaat is het effect helemaal verwaarloosbaar.

Maar goed, misschien heeft TS wel een ander masterplan in gedachten.

Dus alleen orals en suspensions zijn geschikt?

• Topic Starter Topic Starter
Die tren a voor de training 2uur op voorand in het been injecteren voor de kracht in de training en mastron ook voor het drooger worden (4xper week);)
mijn maat doet dit ook en heeft er goeie ervaring mee dus ook maar eens proberen hehe

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 17:32 ----------

en nee schema niet helemaal omgooien maar mis kwame er ng goeie tips voor de hoeveelheden
en ik heb er een net voedingsschemabij voor droog te blijven maar toch massa (door de bold en test e)

Laatst bewerkt:
Die tren a voor de training 2uur op voorand in het been injecteren voor de kracht in de training en mastron ook voor het drooger worden
mijn maat doet dit ook en heeft er goeie ervaring mee dus ook maar eens proberen hehe

Hehe, droger wordt je door voeding, zoals iemand hier al gezegd heeft, met depot lukt dat hetgeen jij hebt niet, enanthaat heeft een afgifte van 2 weken, de piek is echt niet na 2 uur en acetate ja dat zou dan weer wel kunnen, maar geloof ook moeilijk dat de piek daarvan al na 2 uur is..

Trouwens boldenone is ook een vochtophoper, alleen minder dan DK dus tegenstrijdig als je droger wilt worden van mast en tren, en nogmaals droog wordt je van je voeding, als je 500 boven behoefte eet ga je echt niet droger worden van tren en mast..

Edit: wat versta je onder net voedingsschema, miss post je dat beter ook, dan kunnen we je nog beter helpen..

Ik neem altijd krachtvoer voor me training.

Dus alleen orals en suspensions zijn geschikt?

Iedere carbonatoom die vastzit aan je ester staat garant voor een theoretische halfwaardetijd van 36 uur. Een acetaat (C2H4O2) heeft dus een halfwaardetijd van 72 uur (3 dagen) en een enanthaat (C7H14O2) een halfwaardetijd van 252 uur (10.5 dagen). Het effect om PRWO te zetten is er wel alleen mag je je afvragen hoeveel nut die paar procenten vrijgekomen middel nou hebben op je workout. Ik vermoed heel weinig.

Wat dat betreft, alleen orals en suspensions ja.

Iedere carbonatoom die vastzit aan je ester staat garant voor een theoretische halfwaardetijd van 36 uur. Een acetaat (C2H4O2) heeft dus een halfwaardetijd van 72 uur (3 dagen) en een enanthaat (C7H14O2) een halfwaardetijd van 252 uur (10.5 dagen). Het effect om PRWO te zetten is er wel alleen mag je je afvragen hoeveel nut die paar procenten vrijgekomen middel nou hebben op je workout. Ik vermoed heel weinig.

Wat dat betreft, alleen orals en suspensions ja.
t*ring ik betrap jou wel vaak op dingen zeggen die gewoon niet waar zijn zeg. Dit is onzin, de halfwaardetijd van enanthaat ligt zo rond de 4,5 dagen, o.a. afhankelijk van waar het geïnjecteerd wordt en de hoeveelheid. En dat er een formule bestaat voor de halfwaardetijd per koolstofatoom is al helemaal onzin.

Propionaat = 3 koolstofatomen en ca. 0,8 dagen halfwaardetijd.
Enanthaat = 7 koolstofatomen en ca. 4,5 dagen halfwaardetijd.
Undecanoaat = 11 koolstofatomen en ca. 18-24 dagen halfwaardetijd.

Hier zit absoluut geen lineair verband tussen.

Laatst bewerkt:
Ik schud het niet uit de losse pols. Dit is ooit eens door iemand bedacht. Het chemische verval is inderdaad afhankelijk van een scala aan parameters maar de halfwaardetijden op basis het aantal carbonatomen wordt keer op keer geciteerd en als ik het zeg dan is het onzin?

Hoe kom jij eigenlijk aan je cijfers en hoe wordt dat gestaafd met publicaties? Ik zie 10.5 dagen voor enanthaat vaker voorkomen dan de 4.5 dag die jij voorstelt. Misschien in de war met active life?

Laatst bewerkt:
Ik schud het niet uit de losse pols. Dit is ooit eens door iemand bedacht. Het chemische verval is inderdaad afhankelijk van een scala aan parameters maar de halfwaardetijden op basis het aantal carbonatomen wordt keer op keer geciteerd en als ik het zeg dan is het onzin?

Hoe kom jij eigenlijk aan je cijfers en hoe wordt dat gestaafd met publicaties? Ik zie 10.5 dagen voor enanthaat vaker voorkomen dan de 4.5 dag die jij voorstelt. Misschien in de war met active life?
Het internet staat inderdaad vol met die 10,5 "halfwaardetijd" maar dat is zeker niet juist. Als dat getal al juist is, dan is het de active life. De halfwaardetijd van 4,5 dagen heb ik uit

Andrology: Male Reproductive Health and Dysfunction

(In dat boek moet je de halfwaardetijd van undecanoaat overigens niet te serieus nemen, aangezien de gebruikte waarde niet is afgeleid uit onderzoek op mensen)

Ook is de halfwaardetijd van enanthaat te vinden in de wetenschappelijke artikelen van Schulte-Beerbuhl and Nischlag, 1980; Snyder and Lawrence, 1980; Sokol et al, 1982; Behere et al, 1990, 1992a (credits naar GetXXL).

t*ring ik betrap jou wel vaak op dingen zeggen die gewoon niet waar zijn zeg. Dit is onzin, de halfwaardetijd van enanthaat ligt zo rond de 4,5 dagen, o.a. afhankelijk van waar het geïnjecteerd wordt en de hoeveelheid. En dat er een formule bestaat voor de halfwaardetijd per koolstofatoom is al helemaal onzin.

Propionaat = 3 koolstofatomen en ca. 0,8 dagen halfwaardetijd.
Enanthaat = 7 koolstofatomen en ca. 4,5 dagen halfwaardetijd.
Undecanoaat = 11 koolstofatomen en ca. 18-24 dagen halfwaardetijd.

Hier zit absoluut geen lineair verband tussen.

Waarom zeggen ze dan altijd dat je 2 weken moet wachten met nakuren als je enanthaat gebruikte?

Als het zou kloppen zou je al 4,5dagen moeten nakuren? Of versta ik halfwaardetijd verkeerd?

Ok, nu hebben we het ergens over. In mijn ervaring is enanthaat ook relatief snel uitgewerkt maar tot op heden had ik daar geen wetenschappelijk bewijs voor gezien. Dat boek ziet er verder ook interessant uit, gaat ook op de leeslijst.

Waarom zeggen ze dan altijd dat je 2 weken moet wachten met nakuren als je enanthaat gebruikte?

Als het zou kloppen zou je al 4,5dagen moeten nakuren? Of versta ik halfwaardetijd verkeerd?
Nee, de halfwaardetijd betekent de duur waarin de hoeveelheid stof gehalveerd is. Na 4,5 dag heb jij dus nog de helft van de geïnjecteerde stof in je lichaam zitten. 9 dagen na injecteren heb je nog een kwart, etc etc. Na 4,5 dagen heb je weliswaar de helft over, maar dit is nog steeds veel te veel om al met je nakuur te beginnen. Hierbij moet je je ook bedenken dat er nog een deel van de injecties van een aantal weken daarvoor nog actief is.

Die tren a voor de training 2uur op voorand in het been injecteren voor de kracht in de training en mastron ook voor het drooger worden (4xper week);)
Wat een fabeltjes man.

Ja

Please mensen, lees je wat beter in en injecteer jezelf niet zomaar zonder voldoende kennis, alleen maar omdat de rest het ook doet.

• Topic Starter Topic Starter
ik zal morgen mijn voedingsschema posten en ik denk dat mijn maat mastron a aanraden maar heb blijkbaar de e gekocht :) maar dan doe ik het als volgt

week1-12 bold 600mg
week 1-12 testo e 600mg (2weken verlegnt)
week 1-5 mastron e 400mg (omdat ik ng 10ml hebstaan)
tren A 4xperweek 50mg voor training
13-15 nolva 20mg per dag (is dit genoeg )

Terug
Naar boven