XXL Nutrition

kuurtje bold en testo e

ik zal morgen mijn voedingsschema posten en ik denk dat mijn maat mastron a aanraden maar heb blijkbaar de e gekocht :) maar dan doe ik het als volgt

week1-12 bold 600mg
week 1-12 testo e 600mg (2weken verlegnt)
week 1-5 mastron e 400mg (omdat ik ng 10ml hebstaan)
tren A 4xperweek 50mg voor training
13-15 nolva 20mg per dag (is dit genoeg )

Masteron gebruiken gewoon omdat je het hebt vindt ik niet zo slim, als ik jou was zou ik die mast op 200mg houden en 10 weken, mast is volgens wiki een lichte AI.
En anders sparen voor volgende kuur..

En nolva zou ik zo doen
13-14 30mg ed
14-16 20mg ed

1/3 kuur= lengte na kuur

Dus in jou geval 4 weken nakuren

• Topic Starter Topic Starter
oke tnx dan hou ik de mastron op 200mg
en nolva op 4weekjes
merci voor de tip

Maandag
:8u:V8 met 2 eieren,2 sneetjes volkoren boterhammen en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:230gr biefstuk met gebakken aardappelen,spinazie , een appel en een glas magere melk15u:proteineshake18u:4 sneetjes volkoren boterhammen met 250gr dadels22u:een proteineshake met 50gr pindanoten

Dinsdag
:8u:2 sneetjes volkoren boterhammen met acacia honing,2 gekookte eieren en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:230gr biefstuk,gebakken aardappelen en schorseneren15u:een proteineshake18u:5 sneetjes volkoren boterhammen met 150gr sardienen,tonijn,50 gr smeltkaas(light) en een appel22u:een proteineshake met 50gr pindanoten

Woensdag:8u:2 sneetjes volkoren boterhammen met dieet confituur en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:5 sneetjes volkoren boterhammen met 400gr ananas op natuurlijk sap, een V 8 en een appel15u:een proteineshake18u:spaghetti bolognaise met volkoren pasta en gehakte steak als vlees en een V 822u:een proteineshake

Donderdag:8u:2 sneetjes volkoren boterhammen met acacia honing,2 gekookte eieren,1 glas sinaasappelsap en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:250gr pladijs met aardappelpuree,appelmoes,een V8 en een appel15u:proteineshake18u:5 sneetjes volkoren boterhammen met mager beleg(kip,kalkoen,paaardefilet)22u:een proteineshake

Vrijdag:8u:2 sneetjes volkoren boterhammen met acacia honing,2 gekookte eieren en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:250gr kippeborst met frietjes,V8 en een appel15u:een proteineshake18u:4 sneetjes volkoren boterhammen met 150gr tonijn en een kopje groene thee22u:een proteineshake

Zaterdag:8u:2 volkoren boterhammen met acacia honing,2 gekookte eieren,V8 en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:een kom verse groentensoep,5 sneetjes volkoren boterhammen,mager beleg en een appel15u:een proteineshake18u:250gr rosbief,gebakken aardappelen,wortelen en erwten en 2 mandarijnen22u:een proteineshake

Zondag:8:2 sneetjes volkoren boterhammen met acacia honing,2 gekookte eieren en een kopje groene thee10u:een proteineshake12u:5 sneetjes volkoren boterhammen,250gr dadels en een kopje groene thee15u:een proteineshake18u:250gr kip,aardappelsalade met gestoomde groenten en een appel22u:een proteineshake en 50gr gebrande noten

wat vinden jullie,,,

voedings schema slaat helemaal nergens op

kan er iemand helpen met een goed voedingsschemadan die bij deze kuur tot zijn recht gaat komen

hoeveel cal per dag eten voor droog te blijven proteines ? koolydraten? vetten???

wie kan me helpen daar in

hoeveel cal per dag eten voor droog te blijven proteines ? koolydraten? vetten???

wie kan me helpen daar in

Ik wil niet je moeder uithangen, zelf heb ik ook niet graag dat mensen zouden zeggen of ik er klaar voor
Ben of niet, maar in jou geval doe ik dat toch..

Je stelt veel te veel vragen, je hebt overduidelijk niet zoveel kennis over voeding en kuren, en
Je laat je dan begeleiden door een "bodybuilder" maar komt hier met vragen..

Mijn advies: ga nog even natuurlijk door, spaar je gear en zoek info op, en natural zul je ook een paar dingen leren.

Edit: als je toch doorgaat zul je gegarandeerd al je gains verliezen als je off komt..

Ik wil niet je moeder uithangen, zelf heb ik ook niet graag dat mensen zouden zeggen of ik er klaar voor
Ben of niet, maar in jou geval doe ik dat toch..

Je stelt veel te veel vragen, je hebt overduidelijk niet zoveel kennis over voeding en kuren, en
Je laat je dan begeleiden door een "bodybuilder" maar komt hier met vragen..

Mijn advies: ga nog even natuurlijk door, spaar je gear en zoek info op, en natural zul je ook een paar dingen leren.

Edit: als je toch doorgaat zul je gegarandeerd al je gains verliezen als je off komt..

je hebt gelijk dat je zegt dat ik ng niet veel weet over voeding darom kom ik ook om vragen te stellen
en ik train al 3jaar natuurlijk ik sta goed maar kan altijd beter :)
daarom een kuurtje morge begin ik ik zal logje bij houden
strx alles wegen meten en dan kune we de vorderingen volgen :)

nu eerst kabeljouw rijst eieren brocoli koken :)

je hebt gelijk dat je zegt dat ik ng niet veel weet over voeding darom kom ik ook om vragen te stellen
en ik train al 3jaar natuurlijk ik sta goed maar kan altijd beter :)
daarom een kuurtje morge begin ik ik zal logje bij houden
strx alles wegen meten en dan kune we de vorderingen volgen :)

nu eerst kabeljouw rijst eieren brocoli koken :)

Jij doet wat je zelf wilt, ik ga je logje volgen!

Uit ervaring weet ik wel als je een voedingsschema tot op denpunt wilt volgen, dit nooit goed gaat, maar jij bent mij niet miss lukt dat jou wel.

Ik zorg dat ik altijd vlees, eieren, groenten, brood, noem maar op in huis heb, en ik eet dan een gebalanceerde maaltijd eiwitten, kh, vetten, zo eet ik waar ik op dat moment zin in heb, vindt dat persoonlijk makkelijker..

Veel succes!

Dieet slaat inderdaad echt HELEMAAL nergens op als ik het genuanceerd mag zeggen.
Kopje groene thee???
V8, brood met acacia honing, frietjes?

Hij is zeker ook degene die je heeft aangeraden 2uur voor je training MastE te zetten?

Dieet slaat inderdaad echt HELEMAAL nergens op als ik het genuanceerd mag zeggen.
Kopje groene thee???

Hij is zeker ook degene die je heeft aangeraden 2uur voor je training MastE te zetten?

dat schema ligt al in de vuilnisbak (van die bodybuilder)

hij (levrancier) bedoelde mast A
maar had de e ng liggen

ga deze mast e gwn 1-10 200mg houden

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 17:15 ----------

Jij doet wat je zelf wilt, ik ga je logje volgen!

Uit ervaring weet ik wel als je een voedingsschema tot op denpunt wilt volgen, dit nooit goed gaat, maar jij bent mij niet miss lukt dat jou wel.

Ik zorg dat ik altijd vlees, eieren, groenten, brood, noem maar op in huis heb, en ik eet dan een gebalanceerde maaltijd eiwitten, kh, vetten, zo eet ik waar ik op dat moment zin in heb, vindt dat persoonlijk makkelijker..

Veel succes!

daar heb je gelijk in aan dat strakke schema houden is soms heel moeilijk zeker tijdens de werk uren
wat jij zegt heb ik ook altijd in huis :D

Kopje groene thee???

Ik vind ook dat hij wat veranderingen moet aanbrengen, dat hij desnoods een weekje later kuurt en nog alles op orde stelt, maar gezien aan zijn laatste reactie is hij er vrij duidelijk over dat hij morgen begint..

Ach hij zal er wel snel achterkomen denk ik, ik ga zijn logje volgen uit nieuwsgierigheid..

Ach beginnende wijs een beetje aankloten hebben we allemaal wel gedaan :D

Anders check je even op simplyshredded.com,
daar staan een hoop voedingsschemas bij al die intervieuws.
Maar als je goed checked zie je dat de meeste zich aan dezelfde dingen houden.

Belangrijke dingen bij een voedingsschema(ook tijdens een kuur) zijn:
min 20% boven je normale hoeveelheid eten.
Zorg dat je bij opstaan direct aminos/eiwitten binnen krijgt
Eet het liefst minimaal keer per dag een stuk vis of vlees (blikje tonijn hoort daar ook bij)
Zorg dat je minimaal 2x je lichaams gewicht (in gram) eiwitten binnen krijgt.
Zorg dat je sowieso om de 3uur carbs en eiwitten binnen krijgt.
Voor het slapen gaan minimaal 40gr aan eiwitten.

Ach beginnende wijs een beetje aankloten hebben we allemaal wel gedaan :D

Anders check je even op simplyshredded.com,
daar staan een hoop voedingsschemas bij al die intervieuws.
Maar als je goed checked zie je dat de meeste zich aan dezelfde dingen houden.

Belangrijke dingen bij een voedingsschema(ook tijdens een kuur) zijn:
min 20% boven je normale hoeveelheid eten.
Zorg dat je bij opstaan direct aminos/eiwitten binnen krijgt
Eet het liefst minimaal keer per dag een stuk vis of vlees (blikje tonijn hoort daar ook bij)
Zorg dat je minimaal 2x je lichaams gewicht (in gram) eiwitten binnen krijgt.
Zorg dat je sowieso om de 3uur carbs en eiwitten binnen krijgt.
Voor het slapen gaan minimaal 40gr aan eiwitten.
tnx sniezle voor de nuttige tips

net gewogen start kuurtje op 75kilo :)

Open je al je logje, voer wat basis info enal in, hoe je voeding er zal uitzien, je training, kuur schema e.d. Ik ga direct abbo zetten ben benieuwd.

En als je wil/kan pictures, zou echt mooi zijn. Overigens is dit je 1ste kuur?

Voorbeeldje van Lazar Angelov zijn dieet volgens simplyshredded:

What is your diet like?
Meal 1: Oat Flakes and 6 Egg Whites
Meal 2: Whey Protein, Rice and Chicken Fillets
Meal 3: Whey Protein and Almonds
Meal 4: Rice and Chicken Fillets
Meal 5: Tuna Fish and Salad
Meal 6: Protein Shake

Heb vroeger ook ooit hele uitgebreide dieeten gehad, maar zolang in niet in wedstrijd prep zit hou ik het heel simpel en ga ik niet 5 keer per dag koken. Dit eet ik nu:

Opstaan: Direct een glas amino's met Dextrose (gebruik Magnificent van b&f)
8:00 Brinta met Whey shake ernaast
11:00 Cruesly + Whey shake
***sporten*** (Tijdens sporten drink ik aminos, na t sporten drink ik direct pepto pro op de gym)
13:00 Rijst met stuk kip of stukje rundvlees + Whey Shake
16:00 4 Broodjes pindakaas
17:30 avond eten (gewoon wat iedereen eet)
21:00 Blikje tonijn + 1 boordje (of noten)
23:30 Cassein Shake

Ik weet niet wat je normaal eet, maar ik eet van mezelf vrij weinig, dus dit is al ruim boven wat ik normaal zou eten.

De beste tip die ik ooit gehoord heb voor een eetschema in de bulk:

"Als je het niet met een lepel kan eten, moet je het niet eten."

Uiteindelijk draait het er gewoon om, om zoveel mogelijk voedingsstoffen in een korte tijd naar binnen te schuiven.

Voorbeeldje van Lazar Angelov zijn dieet volgens simplyshredded:

What is your diet like?
Meal 1: Oat Flakes and 6 Egg Whites
Meal 2: Whey Protein, Rice and Chicken Fillets
Meal 3: Whey Protein and Almonds
Meal 4: Rice and Chicken Fillets
Meal 5: Tuna Fish and Salad
Meal 6: Protein Shake

Heb vroeger ook ooit hele uitgebreide dieeten gehad, maar zolang in niet in wedstrijd prep zit hou ik het heel simpel en ga ik niet 5 keer per dag koken. Dit eet ik nu:

Opstaan: Direct een glas amino's met Dextrose (gebruik Magnificent van b&f)
8:00 Brinta met Whey shake ernaast
11:00 Cruesly + Whey shake
***sporten*** (Tijdens sporten drink ik aminos, na t sporten drink ik direct pepto pro op de gym)
13:00 Rijst met stuk kip of stukje rundvlees + Whey Shake
16:00 4 Broodjes pindakaas
17:30 avond eten (gewoon wat iedereen eet)
21:00 Blikje tonijn + 1 boordje (of noten)
23:30 Cassein Shake

Ik weet niet wat je normaal eet, maar ik eet van mezelf vrij weinig, dus dit is al ruim boven wat ik normaal zou eten.

Maken amino's smorgens zoveel uit, heb hier liquid amino acid staan, maar heb het eigenlijk nog nooit gebruikt, zag het nut er niet van in eigenlijk, ik dacht dat als je minstens 1 stuk vlees en veel groenten of fruit at dit niet nodig was.

Ga het maar eens gebruiken denk ik, staat anders toch maar te rotten :P

goeie tips echt bedankt dat er ng mensen zijn die helpen :)
euh dit is 2de kuurtje maar vorige was tren e plus testo e plus winstrol tabs
maar na 6weken een kwetsuur opgelopen dus dat was echt minder (en ook persoonlijk slechte gear)
die ik nu heb zou top moete zijn hoor ik bij veelle

net 1ste injectie 600mg testo en 100mg tren a
binne 2uurtje naar de gym en knallen :D

eerst ng wat whey naar binne sprokelen en voor na de training staat biefstuk op het menu met tomaat en komkomer

Terug
Naar boven