XXL Nutrition

kuurtje bold en testo e

bro zorg eerst voor een goed voedings schema.
als alles oke is, knallen met die juicy!!!!
dan haal je alles uit je kuur snapje?

gewoon test op 2ml en bold op 2ml zetten
is je eerst kuur tog?? daar ga je hard op geloof me.. no joke
tren is heftige shit en mast kan je ****ing bijwerkingen geven..
veel mensen zijn gevoelig voor DHT..
pas al je wat meer ervaring hebt,, kan je pas denken aan zware middelen zoals tren mast etc etc..

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 18:19 ----------

bro zorg eerst voor een goed voedings schema.
als alles oke is, knallen met die juicy!!!!
dan haal je alles uit je kuur snapje?

gewoon test op 2ml en bold op 2ml zetten
is je eerst kuur tog?? daar ga je hard op geloof me.. no joke
tren is heftige shit en mast kan je ****ing bijwerkingen geven..
veel mensen zijn gevoelig voor DHT..
pas al je wat meer ervaring hebt,, kan je pas denken aan zware middelen zoals tren mast etc etc..

van boldenone ga je echt honger krijgen

daarom zet ik bij bulk zoizo test bold als bassis

Maken amino's smorgens zoveel uit, heb hier liquid amino acid staan, maar heb het eigenlijk nog nooit gebruikt, zag het nut er niet van in eigenlijk, ik dacht dat als je minstens 1 stuk vlees en veel groenten of fruit at dit niet nodig was.

Ga het maar eens gebruiken denk ik, staat anders toch maar te rotten :P

Nou, je aminozuren zijn sochtends op in je lichaam.
Dus zit je al snel in catabole toestand. Daarom neem ik direct opneembare voeding zodra ik op sta.
Snelle carbs en snelle eiwitten (aminos)

om het maar heel simpel uit te leggen; Eiwitten worden in je darm ontleed in aminozuren zodat je lichaam het op kan nemen.
Aminozuren zijn dus al een fase verder en worden direct opgenomen.

Echte losse amino's vind je niet in supps zo ver ik weet. Alleen hoe korter de ketens des te sneller het maagzuur de ketens opsplitst tot losse aminozuren (hydrolyse). Daarom ook een lekkere isolaatshake om de dag mee te beginnen. :D

• Topic Starter Topic Starter
dus jullie voorkeur testo 2ml bold 2ml

dus jullie voorkeur testo 2ml bold 2ml

Zoals trenmasttest zegt, het is een leerproces, als je voor je eerste kuur direct al die middelen gebruikt, en je hebt sides dan weet je niet van welk middel dit is..

Mijn advies, test only op 500, als je echt zwaarder wilt 750mg/week..

En spaar je bold, mast, tren, is zoiezo lange tijd na expiration date goed, en het geld dat je dan uitspaart bij je vogende kuurtjes is ook mooi meegenomen.

Ben je al begonnen overigens?

beste ik ga maandag starten aan mijn kuur bold testo e (merk blue dragon)

graag jullie asdviezen en meningen

week 1-12 --> bold 600mg
week 1-10--> testo e 600mg
week 13-15 --> 20mg/dag nolva
2uur voor training 50mg tren a + 100mg mastron e

wat vinden jullie ???

stats 1m72 75kilo

Wacht nog wat kilo's, je kunt nog genoeg naturel aankomen, en daar zul je geen spijt van hebben. een goede basismassa is altijd gewenst, of wil je de volgende 30kg blijven kuren ?

;)

Echte losse amino's vind je niet in supps zo ver ik weet. Alleen hoe korter de ketens des te sneller het maagzuur de ketens opsplitst tot losse aminozuren (hydrolyse). Daarom ook een lekkere isolaatshake om de dag mee te beginnen. :D

Ga je nou ook beweren dat het voor opname tijd niet uit maakt of je Whey Isolaat neemt of Amino's en/of Di-tri peptides?

Voor je info:

Bloedwaarden met hydrolisaat pieken op ca 80minuten
(Calbet JA, MacLean DA. Plasma glucagon and insulin responses depend on the rate of appearance of amino acids after ingestion of different protein solutions in humans)

Voor aminozuren geld ca 60minuten (Tipton KD, Borsheim E, Wolf SE, Sanford AP, Wolfe RR)

Isolaat piekt pas na 2uur (Dangin et al)

En dan niet eens gesproken over opname snelheden.

Terug
Naar boven