AndroidHealthClinic

Kuurtje deca met dianabol

darkblue69

Novice
Waardering
0
hey, ik heb een vraagje, heb al lange tijd geleden eens een kuurtje gedaan op deca van 14 weken lang (400 mg per week).
Heb er niks last van gehad, qua side effects. Vond het zelfs een goede beginkuur. Vele raden het af, anderen vinden het dan weer een goede keuze.

Maar nu zou ik eens een kuurtje willen doen met deca + dianabol.
Wie kan me hier een deftig kurutje neerzetten.
Ik zeg er nog eens bij, heb van de vorige doseringen met deca alleen, geen side effects gehad.

ps. wil wel nolvadex achter de hand hebben voor nieuwe kuur, voor het einde van mn kuurtje. Just in case...

tnx alvast

maar wat wil je nou van ons?

kzou de deca nog een keer pakken zelfde kuur en hier in het begin dbol piramide bij in gooien.

Beetje vaag allemaal weer....

Maar wat ik zou doen is test zetten bij je deca, 500 mg test is voldoende.
Daar heb je meer aan en is beter voor je lever.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
zou graag wel wat meer uitleg willen, inzake mg, hoeveel, ...
of eventueel eerst dianabol en dan overschakelen op deca. Ik weet niet goed....
maar ik denk dat deze twee anabolen een goeie keuze... alleen weet ik niet goed met de verhoudingen.

misschien.......een wilde gok hoor......zoekfunctie?

haaaa krieltje ook al wakker..
goeie morgen bro!! :D

maar ik denk dat deze twee anabolen een goeie keuze... alleen weet ik niet goed met de verhoudingen.

Er zijn zat van deze soort topics, zoek effe 5 min met die zoekfuntie op deze forum en je zal zeker wat mooie kuurtjes vinden met deca, test en diana.
Is gwn een standaard kuur.
1-12 500 mg test E
1-10 400 mg deca
1-4 40 mg diana
14-18 20 nolvadex

Succes ermee

Er zijn zat van deze soort topics, zoek effe 5 min met die zoekfuntie op deze forum en je zal zeker wat mooie kuurtjes vinden met deca, test en diana.
1-12 500 mg test E
1-10 400 mg deca
1-4 40 mg diana
14-18 20 nolvadex

Succes ermee

:meal:

en wij zouden graag willen dat jij die sticky's eens leest

er zijn zat van deze soort topics, zoek effe 5 min met die zoekfuntie op deze forum en je zal zeker wat mooie kuurtjes vinden met deca, test en diana.
1-12 500 mg test e
1-10 400 mg deca
1-4 40 mg diana
14-18 20 nolvadex

succes ermee

+1

1-12 500 mg test E
1-10 400 mg deca
1-4 40 mg diana
14-18 20 nolvadex

Succes ermee

-1

Als je de vorige x goed ging op 400 mg deca in de week waarom zou je er nu dan ineens 500 mg test EN 40 mg dianabol bij doen? Beetje overkill in mijn ogen. Ik weet dat dit een standaard kuur is, maar zie persoonlijk niet het nut om een 2e kuur al zo zwaar te gaan.
400 mg deca en 6-8 weken 30 mg dianabol moet voldoende zijn lijkt me.
En dat 8 weken te lang is voor je lever is b.s. zo lang je je maar gedraagd tijdens je kuur (alcohol en drugs).
De x daarna 500 mg Test en 200 mg deca en 30 mg diana, de kuur daarna bijvoorbeeld watt jij aangeeft.
Ik persoonlijk vind dat je niet zo snel zo hoog moet dosseren.

-1

Als je de vorige x goed ging op 400 mg deca in de week waarom zou je er nu dan ineens 500 mg test EN 40 mg dianabol bij doen? Beetje overkill in mijn ogen. Ik weet dat dit een standaard kuur is, maar zie persoonlijk niet het nut om een 2e kuur al zo zwaar te gaan.
400 mg deca en 6-8 weken 30 mg dianabol moet voldoende zijn lijkt me.
En dat 8 weken te lang is voor je lever is b.s. zo lang je je maar gedraagd tijdens je kuur (alcohol en drugs).
De x daarna 500 mg Test en 200 mg deca en 30 mg diana, de kuur daarna bijvoorbeeld watt jij aangeeft.
Ik persoonlijk vind dat je niet zo snel zo hoog moet dosseren.

En als je toch gif gaat gebruiken maak er dan wel een piramide van is beter voor je lever. En hou je strontkleur even in de gaten. Wordt de kleur daarvan te licht (bijna wit) voor een lange tijd ( aantal dagen) dan minderen met dat gif.

Piramide gedoe is achterhaald, gwn aan een dosering houden.

Terug
Naar boven