XXL Nutrition

kuurtje deca sust

Het lijkt wel of de susta in die grafiek maar 2 esters heeft.
Omdat de grafiek elke keer maar 1 keer piekt, daalt en daarna nog 1x verder minder degressief wordt.
Verder ook maar 1 piek terwijl de prop eerst zou moeten pieken daarna de pp en daarna de rest.
Ik heb alle esters meegenomen hoor :p. Er is maar 1 piek omdat deze grafiek niet per ester is, maar het totale exogene testosteron in je lichaam. Hij kan dan niet meerdere keren pieken. Verder is de release van testosteron te stabiel om goed te kunnen zien dat sommige esters al grotendeels zijn uitgewerkt.

Ok maar de verschillende halfwaardetijden van 15 dagen vs maar 2 dagen moet toch wel veel duidelijker te zien zijn in een grafiek.
Zijn immers grote release verschillen.
Dat is in deze grafiek niet het geval.

Dus gewoon 2 x per week zetten aanhouden?
Ja, en volgende keer gewoon testosteron enanthaat kopen ;). En deca wil je 2 weken eerder dan de sust stoppen, omdat deca langer doorwerkt.

Ok maar de verschillende halfwaardetijden van 15 dagen vs maar 2 dagen moet toch wel veel duidelijker te zien zijn in een grafiek.
Zijn immers grote release verschillen.
Dat is in deze grafiek niet het geval.
Je ziet toch een flinke stijging, en daarna een flinke daling. Meer ga je niet zien, het is maar ruim een derde van de hoeveelheid dat een korte halfwaardetijd heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de info. Nu heb ik nog 1 vraag. Is het erg om 1 dag in de week de rijst met kip om 17:30 te vervangen door een frietje met 1 snack bijvoorbeeld en dan nog de magere yoghurt erachterop en de rest van me schema gewoon exact hetzelfde?

Thanks voor de info. Nu heb ik nog 1 vraag. Is het erg om 1 dag in de week de rijst met kip om 17:30 te vervangen door een frietje met 1 snack bijvoorbeeld en dan nog de magere yoghurt erachterop en de rest van me schema gewoon exact hetzelfde?
Dat gaat vrij weinig uitmaken

Ik zie er geen halfwaardetijd van 15 dagen in terug.
Na de piek zou het eerste stukje release kunnen kloppen maar daarna zou de grafiek veel minder degressief moeten zijn.
Hoe kom je aan deze grafiek?

Ik zie er geen halfwaardetijd van 15 dagen in terug.
Na de piek zou het eerste stukje release kunnen kloppen maar daarna zou de grafiek veel minder degressief moeten zijn.
Hoe kom je aan deze grafiek?
Ik heb de grafiek gemaakt met een zelfgemaakt excelbestandje. Ik kan 'm wel sturen als ik morgen weer thuis ben. De halfwaardetijden die je in je hoofd hebt kloppen niet. Jammer dat ze overal op internet zijn verspreid, maar de halfwaardetijden zijn ong. 2x zo laag. Decanoaat ligt rond de 7,5 dagen. Enanthaat 4,5 dag, propionaat 0,8 dag. Als je me niet gelooft mag je het zelf opzoeken in de literatuur (www.pubmed.com) ;)

Das al minder dan 18 he.

ik zou je eetschema blijven volgen maar ik zou starten met de macaroni (volkoren!) En vanaf 16 uur enkel nog witte rijst als carbs gebruiken, niets anders. Kans is groot dat dit ook al een procent of 2 vet gaat schelen na twee weken. Eenvoudige wijziging maar het gaat werken ...

Wat zou die witte rijst in vredesnaam voor voordeel geven?

Ik heb de grafiek gemaakt met een zelfgemaakt excelbestandje. Ik kan 'm wel sturen als ik morgen weer thuis ben. De halfwaardetijden die je in je hoofd hebt kloppen niet. Jammer dat ze overal op internet zijn verspreid, maar de halfwaardetijden zijn ong. 2x zo laag. Decanoaat ligt rond de 7,5 dagen. Enanthaat 4,5 dag, propionaat 0,8 dag. Als je me niet gelooft mag je het zelf opzoeken in de literatuur (www.pubmed.com) ;)

Mooie site, kende ik nog niet, maar inderdaad was altijd in de veronderstelling dat de halfwaardetijd van decanoate 15 dagen was.
Ben eens wat verder gaan kijken en op bijna iedere andere website worden de verkeerde halfwaardetijden vermeld.
Erg jammer dit, ik zet zelfs mijn enanthaat maar eens in de week, omdat dit na mijn weten makkelijk kon met een halfwaardetijd van 10 dagen :o
Thanks bro :)

Word sneller verteerd door je lichaam dan pasta.

Je wilt toch cheaten met patat dus dan maak je je toch niet druk of jij witte rijst, zilvervliesrijst of pasta naar binnen werkt als bron van koolhydraten.
Is maar voor 1 x in de week niet regelmatig dus slaat nergens op. De vorige 2 weken heb ik me cheatmeal zelfs overgeslagen

Word sneller verteerd door je lichaam dan pasta.

Hoe snel een maaltijd verteerd is onbelangrijk, zou alleen uitmaken peri-workout. Als je aan het eind van je dag je macro's micro's en vezel hebt maakt het weinig uit of je dat met pasta, rijst of iets anders invult.

Hoe snel een maaltijd verteerd is onbelangrijk, zou alleen uitmaken peri-workout. Als je aan het eind van je dag je macro's micro's en vezel hebt maakt het weinig uit of je dat met pasta, rijst of iets anders invult.

Wat sommige hier niet begrijpen is dat je de THEORIE hebt en de PRAKTIJK. En laat nu net VOEDING het gene zijn waar iedere persoon anders op reageert, ongeacht wat er in de boeken staat geschreven.

Nu was degene die me normaal deed prikken op vakantie dus moest zelf de vials leeghalen wat niet meeviel voor mij. Er is een klein beetje uit de naald gekomen tijdens de luchtbellen eruit drukken. Hij stond een heeeeel klein beetje onder 2 ml is dat erg?

Terug
Naar boven