AndroidHealthClinic

kuurtje duursporter

@ killerbear: nee daar waren we al achter;)

Maar stel je zou propionaat nemen; hoe laag dan? wordt nu ook wel nieuwsgierig.. 50 mg EOD?? of is het dan meer weggegooid geld?

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Nee klopt:D
maar altijd interessant he;)

Nee klopt:D
maar altijd interessant he;)

Van enkel de anabole ga je je conditie niet verbeteren . Wel ga je meer arbeids intensiviteid aan kunnen .recuperatie wordt beter en spieren worden "sneller" sterker . Maar alles is afhankelijk van wat je wil bereiken en welke sport je juist doet . Zo heb je ook nog eens het probleem dat binnen in de sporten nog eens veel onderverdeling is . Bij rennen (klimmen , sprinten , tijdrijden.) Bij lopen (100meter , 5000meter , marathon ) . Zwemmen is al idem , dus elks heeft zij specefieke training en spieren nodig . Dus lange of korte + anarobe of airobe .

Het is in niets te vergelijken met bodybuilding , dit zijn korte spieren met 1 enkel doel "groeien" .

Dus om iets samen te stellen voor duursporters moet je van net iets verder komen . En ook de tijd van het jaar weten wat en hoe doen .

Of zorgen dat je bij een sportarts zit die ermee wilt helpen.

Moet je ook beetje geluk mee hebben;)

..

Laatst bewerkt:
sportartsen weten nog niet de helft van wat hier sommige weten hoor :p

Nou op het gebied van duursport denk ik zeker wel.

Maar je moet natuurlijk net geluk hebben,dat hij je ermee wilt helpen!Omdat de meeste (sport)artsen direkt aankomen zetten met het is slecht voor jou etc etc...

..

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei misschien niet de juiste sport arts tegen gekomen;)

Als je winstrol kunt gebruiken, dan kun je toch ook anavar, masteron en misschien zelfs wel turinabol gebruiken? Massa en kracht verhouding gaan hierbij toch ook op?

off topic:

Dus als ik goed lees kan je als je een massa monster bent ook een conditioneel massa monster worden zonder al teveel te verliezen want ik ga over een jaar bij de mariniers en heb al aardig wat opgebouwd en ik weet dat ze je daar helemaal slopen massa = 0 dat is wel een breekpunt voor me ik ben zo gegroeit en dan zal je in een keer naar een schrale plank worden omgetoverd met uithoudings vermogen, wat ik dus wil is massa en conditie
Iemand oplossing?

extra;
keuring is al gehaald
(age:18 1,75m 86kg 13á14%bf - natural graag zo houden totdat ik op natural top zit)

als je een betere conditie wil hebben of voor duursport moet je Boldenone gebruiken die verhogen je hct levels als je het bijvoorbeeld 3 maanden gebruik 400 mg per week kunnen je hct levels van 43 naar 49 procent gaan wielrenners hebben meestal hun hct levels rond de 53 zitten maar die gebruiken epo en dat is een stuk duurder.

Hij zegt dat ie niks wil gebruiken..

Ijzer, ik zou gewoon wat schoner gaan eten en meer cardio gaan doen. Miss ook meer reps maken.. Op deze manier zul je miss wel massa verliezen, maar je krijgt spieren meer zeer veel uithoudingsvermogen, je kunt langere afstanden maken ed....
Stel je wilt echt verre afstanden enzo lopen, is het handig meegenomen om niet te zwaar tezijn! Ik kan weten; 112 kilo... schiet niet echt op hoor;)

Hij zegt dat ie niks wil gebruiken..

Ijzer, ik zou gewoon wat schoner gaan eten en meer cardio gaan doen. Miss ook meer reps maken.. Op deze manier zul je miss wel massa verliezen, maar je krijgt spieren meer zeer veel uithoudingsvermogen, je kunt langere afstanden maken ed....
Stel je wilt echt verre afstanden enzo lopen, is het handig meegenomen om niet te zwaar tezijn! Ik kan weten; 112 kilo... schiet niet echt op hoor;)

geit post eerst maar eens een foto voordat je gaat opscheppen.

..

Laatst bewerkt:
Niet zomaar dingen roepen bravo, kan je nog wel es bedrogen uitkomen;)
Je kunt je beter afvragen: hoe lang ben je, vet%..
Maar nee, jij maakt gelijk aannamens, net als de mensen die wat bredere gasten gelijk zien als spuiters;)

Ik noemde het btw alleen als voorbeeld, neit om te laten zien hoe zwaar ik wel niet ben.. GEIT

waarom sla je niet een jaartje over en kies je de juiste middellen voor een goede kuur om volgend jaar nog beter te zijn? lijkt me beter dan het haastige werk wat je nu doet...

Terug
Naar boven