AndroidHealthClinic

kuurtje duursporter

Miss dat testosteron suspension iets voor je is op lage dosering. Voorde training 75 mg, moet genoeg zijn om je toch een goede boost te geven om het zo kortzichtig maar te zeggen..
Dit is ook zo uit je systeem dacht ik, 10 dagen ofzo..

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Hij zegt dat ie niks wil gebruiken..

Ijzer, ik zou gewoon wat schoner gaan eten en meer cardio gaan doen. Miss ook meer reps maken.. Op deze manier zul je miss wel massa verliezen, maar je krijgt spieren meer zeer veel uithoudingsvermogen, je kunt langere afstanden maken ed....
Stel je wilt echt verre afstanden enzo lopen, is het handig meegenomen om niet te zwaar tezijn! Ik kan weten; 112 kilo... schiet niet echt op hoor;)

Dan zit er niks anders op.....
Maar bedankt voor je informatie logisch is het wel maar ik wil gewoon groot zijn en conditie hebben.
Ben nu al bezig vanaf me 14e en sindsdien niet meer gestopt pff wat een klote keuze

:headbang: :fire:

nozal succes met je topic im off ;)

Laatst bewerkt:
Hey Floyd, how's it going mate :p

Oxy werdt vroeger in de medische wereld gebruikt voordat EPO op de markt kwam om rode bloedcellen te verhogen, je wordt er bovendien beresterk van en het is niet lang opspoorbaar. Nadeel is wel dat je er behoorlijk wat vocht van kan vasthouden.

..

Laatst bewerkt:
Dat met elke drug die je neemt er een terugslag is, alsook met AAS. Die kracht die je opbouwt met een AAS kuur zal je grotendeels na aanzienlijke tijd verliezen bij stopzetting

Ook al ram je gewoon gestaag door in de gym?
zo denk ik nu doordat je deze reactie geeft:
Dus als je 1 kuur neemt je wint 8 kilo en je verliest daarna 2 zit je op 6
In de daaropvolgende jaren verlies je dus kilo's dus kom je op een 3tje
Zeg maar dat je in 2 jaar (natuurlijk) 3 kilo wint als je al redelijk lang bezig bent

Zeg maar 5a6 kilo groei.
Dit is allemaal maar ruig geschat zit ik goed?
zoja:
Wat is het nut dan van AAS als je toch weer alles verliest?

..

Laatst bewerkt:
verlies er idd misschien veel maar spieren kunnen nadien wel beter tegen zware inspanningen omdat ze het gewent zijn geraakt van tijdens de kuur

Dat is ook wel een domper als je een monster wilt worden zie je je kilos weer dalen op de weegschaal, maar je houd wel power over dus of heb jij het over dat epo spul:P

Ook al ram je gewoon gestaag door in de gym?
zo denk ik nu doordat je deze reactie geeft:
Dus als je 1 kuur neemt je wint 10 kilo en je verliest daarna 2 zit je op 8
In de daaropvolgende jaren verlies je dus kilo's dus kom je op een 4tje
Zeg maar dat je in 2 jaar (natuurlijk) 3 kilo wint als je al redelijk lang bezig bent

Wat is het nut dan van AAS als je toch weer alles verliest?

Dit is allemaal maar ruig geschat zit ik goed?

Bro, het is onmogelijk in te schatten hoeveel je van je kuren gaat overhouden. Daar spelen zo veel faktoren in mee. Sommigen houden een goed deel van hun kuren over en anderen verliezen gewoon alles, en ja zelfs als ze goed blijven trainen en eten

Bro, het is onmogelijk in te schatten hoeveel je van je kuren gaat overhouden. Daar spelen zo veel faktoren in mee. Sommigen houden een goed deel van hun kuren over en anderen verliezen gewoon alles, en ja zelfs als ze goed blijven trainen en eten

Ik heb zelf maar een minimaal beetje verstand van AAS (ik lees regelmatig de stickies door) conclusie hieruit is dus weer zelf proberen als ik op me natuurlijke top zit

Ik heb gehoord dat ze bij de mariniers in de opleiding ook kuren wat gebruiken ze dan dat spul waar jullie het hier over hebben? epo gerelateerd.

Anyway thanks for the info

..

Laatst bewerkt:
ik moet niet veel overhouden enkel kracht telt en de grootte van belastting dat mijn spiervezels aankunnen zonder blessure te krijgen.epo is enkel tijdens seizoen en dat veranderd niets aan je gewicht.heb het dus over aas voor in de winterperiode

Ik snap jou wel is ook logisch met wielrennen moet je geen extra gewicht meeslepen nee dat kost je tijd.
Gewicht is niet efficiënt in deze maatschappij
Als we nou in de oertijd leefden waren we allemaal ripped en nog conditioneel ook.
Nu worden we uitgezakt geboren en halen we eten uit de supermarkt en eiwitten uit een potje spieren uit een spuit :P

Maar geef toe ripped is wel hardcore :cool:
Succes met je sport carriere als je maar niet gepakt word met controle
Waarom worden die renners op de tour allemaal gepakt als ik vragen mag??

Die worden lang niet allemaal gepakt
De EPO concentratie in je bloed wordt weergegeven in procenten, en er zijn elk jaar heel wat twijfelgevallen. Bij zon geval kunnen ze niet zomaar zeggen dat ze gebruikt hebben, en daar wordt natuurlijk vol gebruik van gemaakt.. :D

..

Laatst bewerkt:
Wat voor voordelen denk je dan dat een duursporter heeft aan HGH?? Ik denk dat HGH niet echt voordelig is tijdens een wedstrijd, miss wel in trainingsseizoen.

sneller herstel, minder vet etc.

Terug
Naar boven