MuscleMeat

Kuurtje Eerste??

Volgens mij zit die gast te ouwehoeren. Jan en alleman zegt dat ie zn kuurschema moet posten en dan komt er als antwoord:

train al 5 jr
90 kg
Vet 9%

??? ???

Erg leuk allemaal, maar nu is er nog niemand wijzer van geworden.

goeiendag wa een k*t forum is di zeg....zulke vragen moeten ze op bb.com es plaatsen en je word gelijk gebanned

triest

kickboxtony zei:
goeiendag wa een k*t forum is di zeg....zulke vragen moeten ze op bb.com es plaatsen en je word gelijk gebanned

triest

Nee, jij bent lekker bezig. Ga lekker ergens anders het alfa-mannetje uithangen aub.

haha :p you said it axe....

Interessante topic hier ???
Deze kuur lijkt me toch wel safe aangezien ze helemaal uit niets bestaat

kickboxtony zei:

triest

huh, vaag tony, welke vragen ? :P

Als je nou eens kijkt naar de eerste post voordat je jezelf voor lul zet
met domme opmerkingen die nergens over gaan.. !

Als een gozer dit post wat antwoord jij dan ?

RAYMOND72 zei:
Volgende Week Eerste Kuur.

Opmerkingen???

Ik zou zeggen, veel plezier en kijk uit voor gyno's ! :D
Want wat de **** moet je anders zeggen ?!!??!

Hehhe omg ik dacht dat ik de titel domste vragen en threads op deze board had,maar ja zo zie je weer er is altijd iemaand dommer.. Deze slaat alles

Jay Impel zei:
huh, vaag tony, welke vragen ? :P

Als je nou eens kijkt naar de eerste post voordat je jezelf voor lul zet
met domme opmerkingen die nergens over gaan.. !

Als een gozer dit post wat antwoord jij dan ?

Ik zou zeggen, veel plezier en kijk uit voor gyno's ! :D
Want wat de **** moet je anders zeggen ?!!??!

wie is gyno? :p

jongens jongens.....

ik dacht dat dit forum was voor fanatieke bbers die elkaars vragen beantwoorden, elkaar hulp bieden en stimuleren, maar de gemiddelde chat room heeft nog een hoger niveau dan dit....

younggod zei:
jongens jongens.....

ik dacht dat dit forum was voor fanatieke bbers die elkaars vragen beantwoorden, elkaar hulp bieden en stimuleren, maar de gemiddelde chat room heeft nog een hoger niveau dan dit....

Op de vraag van OP valt geen antwoord te geven. Als je het een normale vraag vind stel je zelf waarschijnlijk ook van die onduidelijke vragen.

• Topic Starter Topic Starter
het kuurtje heet Viromone.
is Testosteronpropiate. ben nu een week bezig, maar merk nog weinig, ja ik ben 3 ons ( poeh !! ) aangekomen, da's natuurlijk veel te weinig.

ik begin s'ochtens met 150 gram brinta
dan 4 krentenbollen om 06:30
0:900 4 plakken brood+ 200 gram rijst + 40 gram eiwit
11:00 4 plakken brood+40 gram eiwit
12:30 4 plakken brood+2 bananen+40 gram eiwit
15:00 1 plak brood+ 40 gram eiwit
17:00 150 gram brinta
17:30 trainen
19:30 warm eten+ 500 gram kwark
21:00 100 gram brinta

is die 40gram eiwit die je steeds aangeeft uit poeder?

zo ja, als een gesmeerde bliksem aan vlees, gevogelte, vis, zuivel, enz... je kunt niet alleen op shakes gaan leven. Je lichaam heeft eiwitten nodug uit meerdere bronnen, niet uit 1. sommige maaltijden niet alleen cals, maar ook eiwitten eten. En waar zijn de vetten? Voedingsschema is bagger, sorry.

RAYMOND72 zei:
het kuurtje heet Viromone.
is Testosteronpropiate. ben nu een week bezig, maar merk nog weinig, ja ik ben 3 ons ( poeh !! ) aangekomen, da's natuurlijk veel te weinig.

ik begin s'ochtens met 150 gram brinta
dan 4 krentenbollen om 06:30
0:900 4 plakken brood+ 200 gram rijst + 40 gram eiwit
11:00 4 plakken brood+40 gram eiwit
12:30 4 plakken brood+2 bananen+40 gram eiwit
15:00 1 plak brood+ 40 gram eiwit
17:00 150 gram brinta
17:30 trainen
19:30 warm eten+ 500 gram kwark
21:00 100 gram brinta

Je weegt 90 kg heb je hiervoor gepost, dan is de 160 gr eiwit die je neemt veel te weinig, daarbij tel ik de 44 gr eiwit uit de brinta op. Al met al kom ik rond de 200 gr eiwit. Dat mag je met jouw gewicht zeker wel verhogen tot rond de 250gr. Verder, als het idd alleen om whey gaat wordt t tijd dat je aan de kip en biefstukken en vis gaat.

Verder heb je geen kuurschema gepost dus niemand kan je vertellen of je te weinig neemt of dat het gewoon geen goed schema is. Hoe vaak spuit je de test?? Hoeveel test spuit je per keer???

Ik denk dat hij 75mg Test prop om de week zet...

Terug
Naar boven