MuscleMeat

kuurtje en voeding

Exvivo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Hey,
Ik ben eind aug met een voedingsschema begonnen om vetpercentage naar benden te krijgen zonder spiermassa te verliezen heb elke dag even gefietst en 2 maal spinning per week boven op mijn normaal trainingsschema , met volgende resultaten.
Van 75 kilo naar ongv 72 kilo en vetpercentage van 15% naar 9.5%
Voeding is als volgt :
· 7u : 80 gr musli magere melk + schep shake pure whey
· 9u : 5 rijstwafels met jam
· 12 u : 4 sneden 12 granenbrood met mager beleg (kip zalm tonijn …)
· 15 u : shake pure whey en 5 rijstwafels mager beleg
· 18 u 100 gr groenten 200gr kippenfilets 200gr aardappelen
· 20 u of na training : banaan +shake
· 22 u : 250 gr magere kwark of pro 90 shake trage eiwitten

Dus dit zit volgens mij wel allemaal goed.
Ik wou 100% zeker kuurtje zetten nu had ik gedacht aan iet niet te extreem en de side’s beperken omdat ik er nogal gevoelig aan ben en een paar harde kilo’s te pakken evt bf % beetje naar beneden

Week 1-8 : 500 mg test-e
Week 5 : 100 mg winstrol ( injects )
Week 6-7 : 150 mg wistrol p/w
Week 8 : 100 mg winstrol

Graag jullie mening voeding word natuurlijk ook aangepast aan kuurtje

Grtz exvivo

Een beetje weinig kcals, denk je niet? Je moet natuurlijk boven je onderhoud eten wil je maximale spiergroei uit je kuurtje halen. En 4 rijstwafels met jam zijn alleen carbs, mogen best wat eiwitten bij, en in totaliteit mogen er ook vetten bij.

Je kuur is aan de korte kant, en voor gebruikersgemak zou ik voor winny tabs kiezen in plaats van injects, die moet je ED prikken he.

met pijnlijke winny inject spots als gevolg. ik denk dat bob k nogal gematigd reageert op je voedingsschema. naar mijn mening is dit geen eens goed als je geen AAS gebruikt. probeer eens wat specifieker te zijn in je kh/e/v verhouding en deze ook te melden.

met pijnlijke winny inject spots als gevolg. ik denk dat bob k nogal gematigd reageert op je voedingsschema. naar mijn mening is dit geen eens goed als je geen AAS gebruikt. probeer eens wat specifieker te zijn in je kh/e/v verhouding en deze ook te melden.

Ik heb inderdaad bewust gematigd gereageerd, maar hij weegt ook maar 72 kg en is 173 lang, dus dan gainen sommigen al op 2500 kcal ;) Ik denk dat TS bang is weer vet aan te zetten, maar hij moet idd wel echt minimaal 3000 kcal gaan eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb inderdaad bewust gematigd gereageerd, maar hij weegt ook maar 72 kg en is 173 lang, dus dan gainen sommigen al op 2500 kcal ;) Ik denk dat TS bang is weer vet aan te zetten, maar hij moet idd wel echt minimaal 3000 kcal gaan eten.

Ja het zeker de bedoeling dat voeding word aangepast als ik begin ik zal zeker voor ik begin mijn voedingsschemanog een hierbij posten
Heb idd ook altyd bang dat vetpercentage terug zou stijgen

Eet gewoon 1000 kcal meer dan in je cut. Ben benieuwd naar je voeding tijdens de kuur. Begin trouwens al een paar weken van tevoren zo te eten, dan weet je zeker dat je het vol kan houden en kan je nog perfectioneren.

Eet gewoon 1000 kcal meer dan in je cut. Ben benieuwd naar je voeding tijdens de kuur. Begin trouwens al een paar weken van tevoren zo te eten, dan weet je zeker dat je het vol kan houden en kan je nog perfectioneren.

Oke thx voor de tips voedingsschemamet details volgt zeker nog ergens na de feestdagen

jep wat bob zegt, je moet niet met een nieuw voedingsschema starten tegelijk met je kuur. ik denk dat je gerust mag zeggen dat je met kuren wel 400-500 kcal boven onderhoud mag eten... btw ik snap je kuur niet zo goed, neem je de eerste 5 weken injects winny en dan week 6 tm 8 iedere dag winny tabs? wil je dan 150 mg winny perweek doen? dat is nog geen eens 25 mg per dag.. ik weet neit of je winny tabs op zo een dosering moet nemen en of het dan nog wat toevoegt.. en ja winny injects moet je wel iedere dag doen hea... maar goed wat ook al is gezegd de periode die je neemt is beetje kort. verleng je test naar 10/12 weken. en hoe gaat je nakuur eruit zien?
gr

Het lijkt erop alsof hij de winny (allemaal inject neem ik aan) opbouwt en afbouwt.

Ik zou eerder zo doen, en dan wel met tabs:

Week 1-12 : 500 mg test-e
Week 1-4 : 40 mg winstrol
Week 14-17 : 20 mg nolva ED

En je kan eventueel de winstrol zelf helemaal weg laten.

Verdiep je eens meer in voeding- en trainingsleer. Je bent 72kg.
Als je zonder aas niet groot kan worden lukt dit op de lange termijn met aas ook niet.

Het lijkt erop alsof hij de winny (allemaal inject neem ik aan) opbouwt en afbouwt.

Ja winstrol zijn allemaal injects laatse 4 weken opbouw en afbouw.
Harder uit kuur te komen
Maar nu hoor ik idd meer dat ze me aanraden dagelijks tabs te nemen in de plaats van injects

eingelijk zijn injects minder schadelijk dan tabs (voor zover dit waar is) die tabs kunnen wat stres op je lever geven en met injects heb je dit bijna niet. maar de inject versie is gewoon te pijnlijk (lees gewoon wat rond hierover dan merk je het wel).

Op 72kg,.. kom op mannen,... afraden is 't enige juiste advies ;)

Vreten, trainen en goede rust pakken,.. zowel dieetschama als trainingsschema's goed op orde krijgen en knallen!!

@TS, hoe lang train je al ??

Voeding zuigt kuurt zuigt ook ...

Ja winstrol zijn allemaal injects laatse 4 weken opbouw en afbouw.
Harder uit kuur te komen
Maar nu hoor ik idd meer dat ze me aanraden dagelijks tabs te nemen in de plaats van injects

Harder uit de kuur komen is imo een beetje nutteloos. Je hebt wat minder vocht voor 6 weken maar na je kuur trekt dit vocht er toch wel weer in. Vettoename ligt vooral aan je voeding, winny is geen 'vetverbrander'. Aan het einde van je kuur zijn de test waardes het hoogst, dus ik zou winny eerder aan het begin doen. Inderdaad zijn injects minder schadelijk voor je lever, maar ED een pijnlijke inject, mij niet gezien, dan liever wat masteron bij je test ofzo.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 15:14 ----------

.. Ik wou 100% zeker kuurtje zetten ..

Op 72kg,.. kom op mannen,... afraden is 't enige juiste advies ;)

Vreten, trainen en goede rust pakken,.. zowel dieetschama als trainingsschema's goed op orde krijgen en knallen!!

@TS, hoe lang train je al ??

Ik denk niet dat je hem er van af praat ;) Al ben ik het wel met je eens dat hij er goed aan zal doen nog wat kg's naturel te pakken, maar ik heb geen recht van spreken

Terug
Naar boven