AndroidHealthClinic

D-Bol Noob..

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
5 sep 2022
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
22%
Hi Guys,

Na dagenlang advies gevraagd te hebben waar ik vervolgens helemaal niks mee kan, wil ik jullie om advies vragen.

Ben een jonge god van 32 jaar oud en breng 5-6 dagen per week door in de sportschool. Resultaten zeker wel zichtbaar, echter gaat het allemaal niet snel genoeg waardoor ik vandaag begonnen ben met mijn 1ste kuur, dianabol.
Vandaag 25mg gepakt en mijn vragen hierover zijn als volgt:

1. Ik ben een moeilijke eter in de ochtend. Ik eet naast mijn oatmeal + whey shake, met de nodige pijn en moeite 1 krentenbol op. Vervolgens heb ik vandaag na mijn pre workout mijn eerste dosering dianabol gepakt ongeveer een uur voor het sporten. Is dit oke of adviseren jullie iets anders?

2. Mij is geadviseerd door een "know it all" om smorgens 25mg en savonds 25mg te pakken. Is dit niet te veel of kan ik dit gerust doen zonder al te veel bijwerkingen?

3. Is het in jullie inziens nodig om bij dit kuurtje van 6 weken testosteron erbij te pakken of is dit niet nodig?

Mijn excuses als ik hier al vragen stel die al 100 keer gesteld zijn.

Bedankt voor jullie advies.

Gr.
 
Je vetpercentage is veel te hoog voor D-bol, ga eerst cutten !

de dosis is ook teveel, 30mg is zat ! Degene die je advies gaf is zeker de supplier
 
Thx voor je reactie! Ik ben iemand die zijn vetpercentage te danken heeft aan zijn bierbuik en de bekende lovehandles. Voor mij maakt dat buikje nu het verschil niet en heeft ook geen prioriteit. Mijn gedachte was als volgt.

Ik ga nu bulken een week of 8 i.c.m d-bol om vervolgens te gaan starten met mijn nummer body. Is deze beredenatie fout of op zijn minst onlogisch?

Voor mij heeft massa nu prioriteit boven mijn vet in de buikstreek.
 
Hoe lang train je al ?

met hoger vetpercentage zul je meer vet en vocht gainen. En last van sides als hogere bloeddruk, oogdruk. volle onderdrukking van je eigen testaanmaak…..dan wel compleet platleggen van(alle orals)
 
Thx voor je reactie! Ik ben iemand die zijn vetpercentage te danken heeft aan zijn bierbuik en de bekende lovehandles. Voor mij maakt dat buikje nu het verschil niet en heeft ook geen prioriteit. Mijn gedachte was als volgt.

Ik ga nu bulken een week of 8 i.c.m d-bol om vervolgens te gaan starten met mijn nummer body. Is deze beredenatie fout of op zijn minst onlogisch?

Voor mij heeft massa nu prioriteit boven mijn vet in de buikstreek.
Maakt ook niet uit waar je je vet opslaat. Hoe kom je bij die 22'% ?
Vaak is het meer.
De adviezen gaan over je gezondheid, niet over je uiterlijk. Je gezondheid is nr. 1 je looks .... op z' n best nr. 3
 
Dat klinkt niet goed. Of te wel maar stoppen met D-bol? Die 22 procent zijn uit een plooimeting gekomen. Wil graag massa en nu niet gaan cutten, pas in de winter. Wat Kan ik dan doen ipv d bol? Sorry voor de wellicht domme vragen.
 
Dat klinkt niet goed. Of te wel maar stoppen met D-bol? Die 22 procent zijn uit een plooimeting gekomen. Wil graag massa en nu niet gaan cutten, pas in de winter. Wat Kan ik dan doen ipv d bol? Sorry voor de wellicht domme vragen.
Cafeïne tabje en gaan met die banaan. Goed eten en hard trainen. Alles gaat niet vanzelf, ook niet met anabolica !
 
Als je gaat kuren doe het dan goed! Geen tabs dat is geld weggooien. Ga eerst je eetgewoontes aanpassen want eten dat heb je nodig om te gainen. Er staan zat werkschema’s online hoe en wat waneer te eten.
 
Back
Naar boven