Hallo,
na veel lezen hier op DBB heb ik enkel vragen rond een mogelijke kuur met Winstrol aan te vangen.
Mijn huidige stats zijn:
1m88
+/-93kg
3-4j training (3x per week powerliften, 2x week cardio)
28j
15-16% vet gok ik
Na 3-4jaar goed te trainen en te eten, voel ik dat er mogelijks een plateau bereikt is. Ik zit al een tijdje vast met m'n gewichten, heb men voedingsschema al een paar keer aangepast (zowel met extra maaltijden en/als weight gainers) en men trainingschema is ook al een paar x aangepast, maar toch voel ik dat het er niet 100% uitkomt en dat ik stil blijf staan (niet achteruit, maar stil
). Daarom had ik besloten me eens in te lezen in het forum AAS.
Ik kwam er dus Winstrol/Stanozol tegen, in orale vorm (een eerder milde kuur lees ik). Ik zie mensen posten dat ze de kuur 6-8 weken volgen @ 50mg/dag en hier positieve resultaten mee boeken, zonder al te veel neveneffecten. Ik lees echter wel nooit concreet een nakuur (terwijl ik in de stickies terugvond dat er best een nakuur plaatsvindt http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/ )
Zou dit een goede eerste kuur zijn? Zou ik best ook een nakuur doen of niet?
Of zien jullie meer verhaal in een andere 1ste kuur (liefst oraal als 1ste kuur)?
Misschien is dit voor jullie de 'zoveelste Winstrol' vraag, maar m'n onderzoek uit de bestaande topics/faqs geeft steeds tegenstrijdige berichten.
Alvast bedankt voor jullie opinie.
Grtz
na veel lezen hier op DBB heb ik enkel vragen rond een mogelijke kuur met Winstrol aan te vangen.
Mijn huidige stats zijn:
1m88
+/-93kg
3-4j training (3x per week powerliften, 2x week cardio)
28j
15-16% vet gok ik
Na 3-4jaar goed te trainen en te eten, voel ik dat er mogelijks een plateau bereikt is. Ik zit al een tijdje vast met m'n gewichten, heb men voedingsschema al een paar keer aangepast (zowel met extra maaltijden en/als weight gainers) en men trainingschema is ook al een paar x aangepast, maar toch voel ik dat het er niet 100% uitkomt en dat ik stil blijf staan (niet achteruit, maar stil
). Daarom had ik besloten me eens in te lezen in het forum AAS.Ik kwam er dus Winstrol/Stanozol tegen, in orale vorm (een eerder milde kuur lees ik). Ik zie mensen posten dat ze de kuur 6-8 weken volgen @ 50mg/dag en hier positieve resultaten mee boeken, zonder al te veel neveneffecten. Ik lees echter wel nooit concreet een nakuur (terwijl ik in de stickies terugvond dat er best een nakuur plaatsvindt http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/ )
Zou dit een goede eerste kuur zijn? Zou ik best ook een nakuur doen of niet?
Of zien jullie meer verhaal in een andere 1ste kuur (liefst oraal als 1ste kuur)?
Misschien is dit voor jullie de 'zoveelste Winstrol' vraag, maar m'n onderzoek uit de bestaande topics/faqs geeft steeds tegenstrijdige berichten.
Alvast bedankt voor jullie opinie.
Grtz