Fitness Seller

Kuurtje met Winstrol

Redlizard

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Hallo,

na veel lezen hier op DBB heb ik enkel vragen rond een mogelijke kuur met Winstrol aan te vangen.

Mijn huidige stats zijn:
1m88
+/-93kg
3-4j training (3x per week powerliften, 2x week cardio)
28j
15-16% vet gok ik

Na 3-4jaar goed te trainen en te eten, voel ik dat er mogelijks een plateau bereikt is. Ik zit al een tijdje vast met m'n gewichten, heb men voedingsschema al een paar keer aangepast (zowel met extra maaltijden en/als weight gainers) en men trainingschema is ook al een paar x aangepast, maar toch voel ik dat het er niet 100% uitkomt en dat ik stil blijf staan (niet achteruit, maar stil :) ). Daarom had ik besloten me eens in te lezen in het forum AAS.

Ik kwam er dus Winstrol/Stanozol tegen, in orale vorm (een eerder milde kuur lees ik). Ik zie mensen posten dat ze de kuur 6-8 weken volgen @ 50mg/dag en hier positieve resultaten mee boeken, zonder al te veel neveneffecten. Ik lees echter wel nooit concreet een nakuur (terwijl ik in de stickies terugvond dat er best een nakuur plaatsvindt http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/ )

Zou dit een goede eerste kuur zijn? Zou ik best ook een nakuur doen of niet?
Of zien jullie meer verhaal in een andere 1ste kuur (liefst oraal als 1ste kuur)?

Misschien is dit voor jullie de 'zoveelste Winstrol' vraag, maar m'n onderzoek uit de bestaande topics/faqs geeft steeds tegenstrijdige berichten.

Alvast bedankt voor jullie opinie.

Grtz

Als je enkel oral wilt dan winny 6 weken op 5mg. Nakuur doet de ene wel bij winny only andere niet.

Maar mijn advies is cutten tot een procent of 10 en dan kuur test e 500mg/week voor week of 10 en dan 4 welen nakuur nolva 20mg/dag.

• Topic Starter Topic Starter
Als je enkel oral wilt dan winny 6 weken op 5mg. Nakuur doet de ene wel bij winny only andere niet.

Maar mijn advies is cutten tot een procent of 10 en dan kuur test e 500mg/week voor week of 10 en dan 4 welen nakuur nolva 20mg/dag.

Men bedoeling is om over de plateau te geraken? Als ik ga cutten, denk ik dat de nadruk meer op het 'drogere' gaat liggen, wat in 1ste instantie niet direct men bedoeling is?

+ als de ene wel nakuurt en de andere niet, is er dan een bepaalde reden waarom je dit wel of niet zou doen?

Kuren op hoog vetpercentage is niet verstandig. Bij een winny only valt het wel mee denk ik maar bij test kuur zou ik het zeker niet doen

De ene is van mening dat bij een winny only een nakuur niet nodig is en andere denken van wel. Zijn meningen, ik zou het wel doen. Bij al andere kuren moet je het zeker doen. Overigens verwacht niet te veel van een winny only.

Kuren op hoog vetpercentage is niet verstandig. Bij een winny only valt het wel mee denk ik maar bij test kuur zou ik het zeker niet doen

De ene is van mening dat bij een winny only een nakuur niet nodig is en andere denken van wel. Zijn meningen, ik zou het wel doen. Bij al andere kuren moet je het zeker doen. Overigens verwacht niet te veel van een winny only.

Als nakuur dan Clomid en/of Nolvadex?

Dan zou de kuur er als volgt uitzien:

W1-W6 -> 50mg Winny per dag (tijdens ontbijt? of na ontbijt? 50gr ineens of verspreid?)
W7-W8 -> Clomid en/of Nolvadex? x mg/dag? (of is 2 weken wat lang?)

Ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten, gezien de meningen zeer verdeeld zijn, daarom wil ik het wel eens testen.

Bedankt.

Dit zijn erg grote beginners vragen die er op duiden dat je er nog niet echt klaar voor bent tho.

Nolva en altijd minimaal vier weken.

Dit zijn erg grote beginners vragen die er op duiden dat je er nog niet echt klaar voor bent tho.

niet alleen dat, hoe kan je nu in godsnaam met 93kg op 1,88m al naturel op je top zitten?
een plateau ok, maar ik zou zeker bij jouw lengte minstens 100kg op die schaal willen zien, voor ik zelfs al een kuur zou overwegen..

Als ik een euro voor elk winstrol only topic zou krijgen hoe rijk was ik dan?

Dat heeft krieltje hier ooit eens uitgelegd, kort gezegd kwam het er volgens mij op neer dat
Het doe tijd minimaal nodig heeft om zijn werking te voldoen.
Ik ken precies 1 studie (Birzniece et al. 2010) waarbij zowel op de 2 weken als op de 4 weken testosteron waarden zijn gemeten, en inderdaad steeg testosteron nog wat, probleem is wel dat er na 2 weken van 10 mg naar 20 mg tamoxifen is gegaan, wat nogal belangrijk is voor zo'n uitspraak. Voor de rest is er geen data wat betreft all in between, en periodes iets langer dan 4 weken (wel in maanden).

Wat wel zo vast als een huis staat is dat na enkele dagen tamoxifen al gewoon z'n ding doet. Onderbouwen dat 4 weken een minimum moet zijn lukt niet, is simpelweg gewoon geen data voor (en voor wat overigens? immers kun je al verhoogde test waarden meten na enkele dagen).

Biljonair.

5mg?? daar zal je wel flink van aankomen ja??

Wel gezien dit mijn eerste kuur zou zijn, en ik wat advies vraag, kunnen we dit onder de noemer beginnersvragen plaatsen ja.

niet alleen dat, hoe kan je nu in godsnaam met 93kg op 1,88m al naturel op je top zitten?
een plateau ok, maar ik zou zeker bij jouw lengte minstens 100kg op die schaal willen zien, voor ik zelfs al een kuur zou overwegen..

Wel, ik zal de komende weken mezelf volproppen en naar de 100kg gaan met een mooie 20% bf als je dan wel advies kan geven?

En als je een euro voor elk interessant Winstrol only topic zou krijgen? Ik probeer hier zo gericht mogelijk vragen te stellen, op de hoop dat de 'volgende' hier ook wat aan heeft.

Dus even terug m'n vraag:

W1-W6 -> 50mg Winny per dag (tijdens ontbijt? of na ontbijt? 50gr ineens of verspreid?)
---> gezien ook hier de meningen verdeeld zijn in de verschillende topics stel ik deze vraag.
---> Ik probeerde dit te zoeken in de stickies maar vond niet echt een duidelijk antwoord.

Feit is dat ik gewoon zo goed mogelijk wil weten hoe ik de kuur moet aanpakken.

Wel gezien dit mijn eerste kuur zou zijn, en ik wat advies vraag, kunnen we dit onder de noemer beginnersvragen plaatsen ja.

Wel, ik zal de komende weken mezelf volproppen en naar de 100kg gaan met een mooie 20% bf als je dan wel advies kan geven?

En als je een euro voor elk interessant Winstrol only topic zou krijgen? Ik probeer hier zo gericht mogelijk vragen te stellen, op de hoop dat de 'volgende' hier ook wat aan heeft.

Dus even terug m'n vraag:

---> gezien ook hier de meningen verdeeld zijn in de verschillende topics stel ik deze vraag.
---> Ik probeerde dit te zoeken in de stickies maar vond niet echt een duidelijk antwoord.

Feit is dat ik gewoon zo goed mogelijk wil weten hoe ik de kuur moet aanpakken.

Winstrol schijnt een halfwaardetijd van ongeveer 6 uur te hebben dus ik zou verdelen. En het liefst uiteraard bij ontbijt bijvoorbeeld 2 en voor de training 3.

Winstrol schijnt een halfwaardetijd van ongeveer 6 uur te hebben dus ik zou verdelen. En het liefst uiteraard bij ontbijt bijvoorbeeld 2 en voor de training 3.

Ok, klinkt goed. Toch maar even om zeker te weten: Neem je dit tijdens of na je ontbijt?

Bedankt alvast voor de info!

Ik zou het gewoon na je ontbijt nemen.

Als je nu niet aankomt betekent dat je lichaam niet genoeg voedingstoffen krijgt om aan te komen.

Ga jij dus kuren zul je even wat zwaarder worden omdat je on bent maar zodra je weer stopt gaan deze kilo's weer weg omdat je opnieuw niet genoeg voedingstoffen binnenkrijgt om aan te komen.

Terug
Naar boven