jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Ok, klinkt goed. Toch maar even om zeker te weten: Neem je dit tijdens of na je ontbijt?
Bedankt alvast voor de info!
Ik raad aan voor het ontbijt te nemen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, klinkt goed. Toch maar even om zeker te weten: Neem je dit tijdens of na je ontbijt?
Bedankt alvast voor de info!
Als je nu niet aankomt betekent dat je lichaam niet genoeg voedingstoffen krijgt om aan te komen.
Ga jij dus kuren zul je even wat zwaarder worden omdat je on bent maar zodra je weer stopt gaan deze kilo's weer weg omdat je opnieuw niet genoeg voedingstoffen binnenkrijgt om aan te komen.

Ik zal het mijne toelichten
Ivm maagzuur en wat zwakkere maag neem ik altijd eerst iets te eten alvorens een oral naar binnen te werken. Geldt trouwens ook voor een simpele paracetamol.
Vroeger nam ik ook altijd op nuchtere maag medicijnen hetgeen bij mij mijn maagslijmvlies heeft aangetast.
Vandaar dat ik aanraad eerst iets te eten.
Ik neem ze gewoon bij het opstaan, voor het tandenpoetsen even snel 2 naar binnen. Tien minuten later ben je toch aan't ontbijten normaal dus ik zou er mij niet zo druk over maken.
Denk je echt dat een verschil van 20 à 30 minuten in innametijd je resultaat zal beïnvloeden?
Edit: En als ik 's avonds thuis kom pak ik ze voor of met mijn pre-WO shake.
Post je voedingsschemaeens met je macro's als je wil.
Ontbijt
60gr havermout, 250 ml melk, 30gr whey
10u
2 boterhammen met kaas/kip/vlees/...
12u
8 boterhammen, 100gr kaas, 150gr kipfilet, +/- 100gr ander beleg (vlees,kip,...)
150 gr paprika en komkommer
14u30
oh yeah bar
17u30
avondeten (wat de pot schaft)
20u
30gr whey + 250gr magere yoghurt + 50gr studentenhaver
21u30
100gr kipfilet in de oven
Macro's heb ik niet direct bij de hand, ik dacht dat de totalen +/- 220EIWIT, 350KH, 90VET, 3200kcal waren.
Ik kom van +/- 78kg 2009 naar +/-100 2012 en nu op 93.
Niet lullig bedoeld btw! Volgens mij kom je hiermee ook niet op 3200 kcal.Als je nu niet aankomt betekent dat je lichaam niet genoeg voedingstoffen krijgt om aan te komen.
Ga jij dus kuren zul je even wat zwaarder worden omdat je on bent maar zodra je weer stopt gaan deze kilo's weer weg omdat je opnieuw niet genoeg voedingstoffen binnenkrijgt om aan te komen.
Ik zou zelf alleen gaan kuren als je álle andere variabelen ten aanzien van het maximaliseren van je genetische potentieel optimaal hebt benut. Er is bijvoorbeeld een reden dat bijna álle serieuze bb´ers hier in de AAS sectie een dieet hebben dat goed is uitgedacht, en als basis rijst met kip heeft.
Aan jouw dieet valt nog veel te tweaken, maar daarvoor kun je beter naar de voedingssectie gaan. Met andere woorden: optimaliseer je dieet, en andere factoren; en ga daarna pas kuren, zodat je een grens over gaat waar je naturel niet over zou kunnen over gaan (en nu wel het geval is).
Ik zeg het je alleen omdat je anders een van die zovelen wordt die alleen plezier hebben, en groeien terwijl ze on-cycle zijn, en zich daarnaast afvragen waarom ze niet vooruit gaan...
je mening klopt, in theorie, dat de kans groot is dat ik enkele kilos win, om daarna die terug te verliezen. Als ik echter de praktijk hier lees, zie ik toch dat de meeste reacties positief zijn en dat er toch enkele kilo's behouden worden, inclusief de hardheid van de spieren. Dat is eigenlijk de mede 1 vd redenen dat ik dit zelf wil testen.