Fitness Seller

kuurtje!!!!! [tren,winny en proviron]

ingar zei:
Ja maar tren heeft veel side effects toch? en ik doe geen tren en tren kuur man ik gebruik gewoon 2 merken van tren. die samen 350mg zijn.en ik blijf met de advies van G21, gewoon 250 mg test

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Stop met posten kerel, elke zin meer maakt je onsterfelijk belachelijk!!!
Je zit er goed naast! Je gebruikt Tren en Tren in die zin dat je korte en langere esters gebruikt in één kuur. Da's hetzelfde als test e en test prop in 1 kuur zetten, ook al zijn ze van verschillende merken, je bent verkeerd bezig.

Maar laat maar, je weet het zelf beter. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Kijk lul ik heb 2 verschillende merken lul.Ik zei niks dat ik tren. en tren zal gebruiken lul. Ik beschouw ze als hetzelfde produkt lul.De andere die niet zo dom als jij begrepen wat ik bedoelde maar er moet iemand stom zijn om een andere slim te maken.haha:p

Ik zou m'n grote mond maar es een beetje houden kerel. Wat ik hierboven geschreven heb is correct alleen snap jij dat met je weinige kennis nog niet.
Je begrijpt niet eens wat het verschil is tussen de 2 merken Trenbolone die je hebt dus voordat je ongefundeerd gaat lopen beledigen naar iemand die er iets meer vanaf weet dan jij, zou ik eerst es nagaan wat er feitelijk staat.
Soms wordt er namelijk niet egreageerd door anderen omdat ze het de moeiete waard niet vinden en jouw gewauwel staat meerdere mensen niet aan.

Neem de regels in acht hier of fl**ker op met je scheldpartijen.

ingar zei:
Kijk lul ik heb 2 verschillende merken lul.Ik zei niks dat ik tren. en tren zal gebruiken lul. Ik beschouw ze als hetzelfde produkt lul.De andere die niet zo dom als jij begrepen wat ik bedoelde maar er moet iemand stom zijn om een andere slim te maken.haha:p

Ok jongens die je eerst degelijk proberen te helpen zo uitschelden ("en dan nog geen gelijk hebben" en zeker geen onderbouwing of kennis van wat je zegt ) is echt geen doen kerel !!

oke sorry voor de belediging mensen, maar DBC01 begreep niet wat ik bedoelde en ik reageerde zonder te denken.

Hij begreep DBC niet eens...het is dus zonde van je moeite Kenjie...Let it be..

oke sorry voor de belediging mensen, maar DBC01 begreep niet wat ik bedoelde en ik reageerde zonder te denken.

ik weet dat trinabol 3 esters heeft man de ene werkt sneller dan de andere maar maakt dat uit bij een lange kuur?

Terug
Naar boven