MuscleMeat

Kuurtje van Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik heb is flink zitten rondsnuffelen en lezen.
Ik wil een kuurtje gaan doen, het zal dan mijn eerste zijn.
Ik lees veel over test en dianabol als beginners kuur en dan nakuren met nolva.
Nou sprak ik vandaag een kennis op de sportschool en die heeft hele goeie ervaringen met het gebruik van alleen dianabol als kuurtje voor 6 weken.
Ik zat te denken om eerst is te beginnen met alleen dianabol en als ik dan toch meer wil in het volgende kuurtje eventueel test erbij.
Ik wil niet enorm worden maar gewoon ff verder dan dat ik zou komen met whey en crea.
Jullie mening graag

Wil je toch alleen voor orals gaan, neem dat winny tabs.

Als je niet groot wilt worden, dan moet je ook niet gaan kuren.

Overigens heb je dit al eerder gepost, en zie ik er het nut niet van in om weer een zelfde topic te starten.

dianabol kan goed zijn maar ik zou iets anders pakken als 1e kuurtje..
ik zou als 1e kuur test e pakken.
wil je bij orals blijven kan dianabol goed zijn maar winny is ook een goede.
denk voor je zelf na of je het niet erg vind om vet aan te zetten of wat je wilt bereiken ermee en of dat niet haalbaar is naturel.. want naturel is ook veel haalbaar.

hoelang train je al en wat is je lengte en gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet groot wilt worden, dan moet je ook niet gaan kuren.

Overigens heb je dit al eerder gepost, en zie ik er het nut niet van in om weer een zelfde topic te starten.

Er zit een verschil in groot worden zoals ronny coleman, en groter worden dan je nu bent.
En ja ik heb wel vaker deze vragen gesteld, maar ik wil eerst zoveel mogelijk info voor ik eraan begin.

Ik ben ooit begonnen met 68kg, na 10 jaar trainen ben ik 92kg, maar wel met iets meer vet.
Ik hoef niet kurkdroog te worden, ik wil eerst nog wat massa aanzetten en dan kijken of ik droog kan trainen, zodat ik rond de 90 kg droog/droger over hou.
Ik ga geen podium op, ik ga niet poseren ik doe dit ook niet om iemand te imponeren, ik doe dut puur voor mezelf.

Zou persoonlijk (zoals Hitman al aandraagt) gaan voor een winny tab cycle.

Bijvoobeeld wk 1tm7 40mg ED

Mocht je voor dboll gaan dan kun je dezelfde dosering/weken aanhouden. Echter zou ik er wel Nolvadex achter plakken om vervelende oestrogeen rebounds tegen te gaan

Groet Jugger

Geef die jongen wat meningen,,,, genoeg gebruikers hier.. velen willen niet meteen een spuit erin zetten ookal is dat beter

Daarom is er niks mis mee om tabs te kiezen als 1e kennismaking.

Echter kom ik sporadisch nog wel eens gasten tegen die al heel wat jaartjes enkel maar op tabs blijven zitten. tsja...:rolleyes:

Waarom zou je als je lichaam nog helemaal niet veel androgenen heeft gezien en extreem gevoelig is voor hormonen dit weggooien met een kuurtje tabs terwijl je veel betere resultaten kan boeken met 8 weken test @250-500.
Hier moet je gretig gebruik van maken want dit voordeel heb je maar 1keer.

Hier moet je gretig gebruik van maken want dit voordeel heb je maar 1keer.

Tsja, dat gretig, daar ben ik nooit een voorstander van, want dat kan ook wel is verkeert uitpakken.
Ik ga dan toch liever voor wat safer, en dan maar iets minder resultaat.
Ik zal eerlijk zijn, dat ik het toch best wel een klein beetje eng vind, daarom zal ik isschien wel erg veel vragen en misschien soms ook wel domme dingen vragen maar ik wil gewoon beslagen te eis komen voor ik ook maar iets slik of spuit.

10 jaar trainen, 31 jaar. dat is wat anders dan die gasten die 22 jaar zijn amper twee jaar trainen en al aan de AS zitten omdat ze beweren dat ze naturel niet meer groeien. en dan zijn het dikwijls diegenen die de anderen afraden om te kuren en hier van alle zever zitten te verkopen. 6 weekjes dianabol. waarom niet. er zijn er veel die daar goede resultaten mee gehaald hebben. elke kuur heeft zijn voor en nadelen. je kan ze beter proberen. dan weet je tenminste ook waarover je spreekt als je later aan iemand wat wil uitleggen. doe het gewoon. je hebt de basis, de leeftijd waarop het zeker verantwoord is en zorg evoor dat je je lichaam goed laat herstellen en niet terug wil kuren binnen 3 maanden.

ja precies why not.
Gewoon lekker op 6weekjes 30a40 mg zitten,dan komt het helemaal goed.
Succes en groei ze

Tsja, dat gretig, daar ben ik nooit een voorstander van, want dat kan ook wel is verkeert uitpakken.
Ik ga dan toch liever voor wat safer, en dan maar iets minder resultaat.
Ik zal eerlijk zijn, dat ik het toch best wel een klein beetje eng vind, daarom zal ik isschien wel erg veel vragen en misschien soms ook wel domme dingen vragen maar ik wil gewoon beslagen te eis komen voor ik ook maar iets slik of spuit.

Dan neem je gewoon een Test only als je voor safe gaat. Minder belastend...
Maar begrijp dat je niet wil spuiten dus een only is een aardige kennismaking met aas...

OK, ik denk dat na alles wat ik gelezen heb op het forum en op het net dat ik in eerste instantie 6 weken dinanabol ga proberen.
Mijn intentie is om 1 max 2 keer per jaar een kuurtje te doen om weer ff die groei erin te zetten.
Meer niet, en misschien bevalt alleen dianabol me ewel en blijf ik daarbij.

ik train al 13 jaar en weeg nog altijd maar 73 kilo met lengte 178cm
ik ben 39 jaar en ik heb niet de neiging om een kuur te dioen
wil je echt groot worden op natuurlijke basis dan kan je beter trainen like hell en eating like a horse but met de juiste eiwitten en vet en koolhydraten gehalte
volhouden en houden van uw sport
machos geraken niet ver
sporters blijven bestaan
sika

een kuurtje kan goed zijn maar als je niet op je voeding let en veel fuift en andere alcohol dan ben je die gewonnen kilos zo weer kwijt en een flinke duit armer

netjes , goed over nagedacht en de nodige ervaring zit ook wel goed..Misschien leuk als je een log gaat bijhouden wel benieuwd namelijk
suc6!

wil je echt groot worden op natuurlijke basis dan kan je beter trainen like hell en eating like a horse but met de juiste eiwitten en vet en koolhydraten gehalte
machos geraken niet ver
sporters blijven bestaan
sika

een kuurtje kan goed zijn maar als je niet op je voeding let en veel fuift en andere alcohol dan ben je die gewonnen kilos zo weer kwijt en een flinke duit armer

De flinke duit vind ik wel meevallen, je kan het ook zo bekijken, als je al het geld bij elkaar opteld wat met in 1 jaar kwijt is aan voedingssupplementen (niet zijnde creatine en whey) dan denk ik dat je met 1 kuurtje goedkoper uit ben, en dan heb je zeker resultaat.
Verder drink ik alleen maar op een verjaardag en dan nog maar 3 a 4 flesjes, en het zijn ongeveer 4 verjaardagen per jaar en een enkel biertje in de zomer.
Dus ik ben goed voor 1 krat per jaar denk ik.
Voor de rest zit ik 7 dagen in de week aan het water.
Ik eet gewoon goed en gezond en hou me eiwitten en koolhydraten in de gaten, niet per grammetje, maar het zit goed.
Ik heb maar 1 keer in de week een junkdag, en dan haal ik een fricandelletje speciaal.
Dus ik denk dat ik wel goed bezig ben.
Ik heb gewoon het idee dat ik op natuurlijke wijze er wel zo.n beetje alles uitgehaald heb wat ik kan.

En als ik ga beginnen dan hou ik zeker een logje bij.

Dan neem je gewoon een Test only als je voor safe gaat. Minder belastend...
Maar begrijp dat je niet wil spuiten dus een only is een aardige kennismaking met aas...

Ja inderdaad en verantwoord bezig,dat injecteren lijkt eng maar stelt eigenlijk geen reet voor.Dianabol is sterk spul,vergeet dat niet.Ik zou ook voor winny gaan.

machos geraken niet ver
sporters blijven bestaan
sika

Ja en met dianabol heel snel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven