AndroidHealthClinic

kuurtje verlengen

thaisteroids

Novice
Waardering
0
ik zit inmiddels in m'n 11e week van een kuurtje Sust 250 @ 750ew en Test-e @750ew. Winny 50mg, Dbol 20mg en dussendoor nog 2 vials Tren-Hex verspoten.
(gebruik de nodige bescherming zoals armidex, Letrozole, Clomid, finasteride ect)

Anyway, ik heb nog geen behoefte om te stoppen, en zit te denken om van compount te wisselen, nog 8 weekjes er bij te plakken met 500 deca en 500 test ew.

iemand ervaring met langere cycles? en het wisselen van spul?

Ga je dan niet beetje erg omlaag met je dosering?
Nu zit je op 1500 MG Test per week + winny + dbol .
En je wilt naar 500 deca en 500 test.

IKKE zei:
Ga je dan niet beetje erg omlaag met je dosering?
Nu zit je op 1500 MG Test per week + winny + dianabol .
En je wilt naar 500 deca en 500 test.

naast dat feit, vindt ik het niets toevoegen om 2 verschillende test. esters naast elkaar te zetten, zet of 1500mg test.e of sust. niet en, en!!!
maar goed..

5 maanden hormonale onderdrukking... dude, that's some heavy shit

En dan nog tren en deca erbij... tenzij het je niet kan schelen afhankelijk te zijn van het spul zou ik het niet doen. Of je kan je binnenkort inschrijven in testosterone replacement therapy. Het is echt geen pretje om geen degelijke erectie meer te kunnen krijgen zonder AAS gebruik. Ik klink mss vrij grof maar als je je rusttijden niet respecteert kan je je coïtusleven vaarwel zeggen

flex170578 zei:
5 maanden hormonale onderdrukking... dude, that's some heavy shit

En dan nog trenbolone en deca erbij... tenzij het je niet kan schelen afhankelijk te zijn van het spul zou ik het niet doen. Of je kan je binnenkort inschrijven in testosteron replacement therapy. Het is echt geen pretje om geen degelijke erectie meer te kunnen krijgen zonder AAS gebruik. Ik klink mss vrij grof maar als je je rusttijden niet respecteert kan je je coïtusleven vaarwel zeggen

Amen!!!

Terug
Naar boven