MuscleMeat

Kuurtje voor de winter

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi, ik ben aan het kijken naar een massakuurtje voor deze winter en dat ziet er als volgt uit, ik wil de dosissen minimaal houden.

Week 1-4 : 20mg d-bol
Week 1-10 : 200mg test. cypionate
Week 1-10 : 200mg boldenone
week 9-11 : winny depot 50mg eod
week 12 = start nakuur

Proviron heb ik nog liggen in geval van nood maar waarschijnlijk zal ik dit niet nodig hebben hoop ik ( door boldenone en winny =DHT)

Aanpassingen mogelijk want ik weet niet juist wanneer met winny depot te beginnen op einde.

grtz wimpy

hey wim,

Ik ben niet zo bekend met deze middelen maar ik denk dat je de boldenone omhoog moet gooien. (400mg ofzo)

Ik heb er toendertijd veel over gelezen en ik geloof dat je vrij hoog moet doseren.

(just mij 2 cents)

• Topic Starter Topic Starter
Loo zei:
hey wim,

Ik ben niet zo bekend met deze middelen maar ik denk dat je de boldenone omhoog moet gooien. (400mg ofzo)

Ik heb er toendertijd veel over gelezen en ik geloof dat je vrij hoog moet doseren.

(just mij 2 cents)

Die boldenone lijkt idd wat weinig maar ik pak er d-bol en test. bij ook...normaal pakt men boldenone 400mg/week met kickstart van 2 weken 600mg of 800mg maar aangezien ik al d-boll pak lijkt me dit niet nodig.

grtz

Hoeveelste kuur wordt het? Je stats?

Gooi die boldenone maar omhoog naar 400 en waarom cypionate en geen enanthaat.?

IKKE zei:
Hoeveelste kuur wordt het? Je stats?

Heb al gekuurd met primo/andriol/anavar/winny...en de pro hormoontjes S1+ en M1T.
M1T niet lang want dat vond ik vuiligheid, direct met gestopt ook.

Al bij al bescheiden kuurtjes met lichte as en redelijk lage doseringen.

Tijd tussen mijn kuurtje zal 6 maand zijn ongeveer.

Gewicht 76 kilo/ vet% 15/ lengte 1.74

Begin nu aan mijn 3e jaar training, begonnen bij 67 kilo 19%vet.

grtz en wat foto's

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=7589

Laatst bewerkt:
fitnessboy zei:

Die cypionate heb ik toegestuurd gekregen, foutje bij bestelling. Wat is eigenlijk het grote verschil??

grtz

De halfwaarde van cypionaat is iets langer.

Als je echt voor een massa kuurtje gaat zou ik de boldenone vervangen voor deca op 200mg/week. Boldenone moet je best hoog doseren wil je er echt profijt van hebben.. 400-600mg/week maar past opzich ook wel in goede massa kuur.. alleen wat hoger doseren dus.

de dianabol zou ik ook verhogen naar 25-30mg/dag.

Dan heb je een lekker kuurtje. Zelf was mijn eerste kuurtje ook een combi van Test.cyp. deca en winstrol. En ben daar echt super mee voorruit gegaan.

fitnessboy zei:

Waarom maken jullie eerder gebruik van Enthate dan van Cypionaat.

Ikzelf ga 10x beter op cypionaat dan enthate, en de jongens die ik begeleid zweren ook op cypionaat.
En het is niet dat ik na +/- 15 jaar nog geen ervaring heb met deze spullen.

Het is natuurlijk wel zo dat ieder lichaam verschillend reageert maar tot dusver hoor ik in mijn omgeving geen klachten over cypionaat alleen maar positieve reacties.

CobraNl zei:

Ikzelf ga 10x beter op cypionaat dan enthate, en de jongens die ik begeleid zweren ook op cypionaat.

Het is natuurlijk wel zo dat ieder lichaam verschillend reageert maar tot dusver hoor ik in mijn omgeving geen klachten over cypionaat alleen maar positieve reacties.

Goed nieuws voor mij dan :D

CobraNl zei:

Ik zeg ook niet dat enanthaat beter is dan cypionate alleen ik was nieuwsgierig naar zijn beweegredenen:)

fitnessboy zei:
Ik zeg ook niet dat enanthaat beter is dan cypionate alleen ik was nieuwsgierig naar zijn beweegredenen:)

Is ook niet speciaal op jou gericht, maar ik lees hier heel vaak voorstellen over schema's met altijd enanthaat en bijna nooit met cypionaat.

CobraNl zei:
Is ook niet speciaal op jou gericht, maar ik lees hier heel vaak voorstellen over schema's met altijd enanthaat en bijna nooit met cypionaat.

Dat is waarschijnlijk omdat de meeste mensen waaronder andere ik van mening zijn dat er bij 1 of twee keer prikken te week van test. de test enanthaat de stabielste bloedwaarden oplevert.:)

cypionaat is "meestal" lager gedoseerd per ml en dus duurder (200mg tegen 250 mg bij enth), hij werkt langer, dus je heb minder actieve stof in je bloed, en het soortelijk gewicht is hoger, dus per mg minder test!

wel vreemd dat je harder op cyp ga dan enth, het blijft tenslotte dezelde werkzame stof, testosteron !

reusje20 zei:
cypionaat is "meestal" lager gedoseerd per ml en dus duurder (200mg tegen 250 mg bij enth), hij werkt langer, dus je heb minder actieve stof in je bloed, en het soortelijk gewicht is hoger, dus per mg minder test!

wel vreemd dat je harder op cyp ga dan enth, het blijft tenslotte dezelde werkzame stof, testosteron !

Ik ga alleen af wat ik in de praktijk zie bij de jongens die ik begeleid en bij mezelf.
Ik train nu een jongen die is 7 weken bezig met Deca en Cypionaat
(200mg deca en 400mg cypionaat en week 1-4 35mg dianabol)
hij is nu 9 kg aan gekomen en vet % van 12 naar 9% gegaan.

Dat vind ik een voordeel van cypionaat dat je er ook harder van word.

En zo kan ik meerdere voorbeelden geven.

Maar dat is dus wat ik in de praktijk zie, misschien denken anderen daar heel anders over.

Ik gebruik nu zelf 5ml Overdrive, 2000mg cypionaat (verdeling om de dag) en 150mg tren eod. en ga super.
(dosering is idd hoog maar heb jarennnnn kuur ervaring ;) .

ben ervan overtuigt dat je met boldenone op 200mg niet de resultaten gaat behalen wat je van plan bent.

heb zelf wel eens op 400mg gekuurd en vond het in een bulk kuur erg matig!!
voor een cut cycle zou ik het wel nog eens gebruiken, ik kreeg er namelijk ook niet echt onwijse honger van!!

zou toch gaan nadenken over deca, ik denk dat je met een anti-e/e-blokker, de nodige vocht/vet afzetting kan minimaliseren en toch meer gains behalen als met boldenone!!

succes

CobraNl zei:
Ik ga alleen af wat ik in de praktijk zie bij de jongens die ik begeleid en bij mezelf.
Ik train nu een jongen die is 7 weken bezig met Deca en Cypionaat
(200mg deca en 400mg cypionaat en week 1-4 35mg dianabol)
hij is nu 9 kg aan gekomen en vet % van 12 naar 9% gegaan.

Dat vind ik een voordeel van cypionaat dat je er ook harder van word.

En zo kan ik meerdere voorbeelden geven.

Maar dat is dus wat ik in de praktijk zie, misschien denken anderen daar heel anders over.

Ik gebruik nu zelf 5ml Overdrive, 2000mg cypionaat (verdeling om de dag) en 150mg tren eod. en ga super.
(dosering is idd hoog maar heb jarennnnn kuur ervaring ;) .
wat vind je van overdrive?? @5ml zou je iedergeval wel wat ervan moeten merken:)...bevalt het een beetje..
Vind alleen tren wat aan lage kant:D...ik hou van 100mgtren ED...
greetz

Lekker c(k)utkuurtje!!

testo is altijd een voorstander van de kuurjtes van wimpy. haha maar idd weer te laag gedossierd neem gewoon 400mg eq maar waarom zie ik nooit deca bij jouw. en verhoog de dbol naar 30mg.grts

Terug
Naar boven