MuscleMeat

kuurtje

karlijn

Cool Novice
Waardering
0
IK wil me kuurtje beginnen, ik wil test gaan gebruiken omdat het mij eerste echte kuur is. Maar nou zit ik te twijfelen om 250 of 500 per week te nemen, omdat ik jaren geleden d/bol gebruikt heb, en daar een bultje achter me tepel over gehouden en ben bang als ik te veel test neem ook gyno krijg.

Ik ben 95 kg 17 procent vet.

wil dus 250mg test 12 weken en nakuur met nolvadex of arimidex. hoor graag van jullie.

IK wil me kuurtje beginnen, ik wil test gaan gebruiken omdat het mij eerste echte kuur is. Maar nou zit ik te twijfelen om 250 of 500 per week te nemen, omdat ik jaren geleden d/bol gebruikt heb, en daar een bultje achter me tepel over gehouden en ben bang als ik te veel test neem ook gyno krijg.

wil dus 250mg test 12 weken en nakuur met nolvadex of arimidex. hoor graag van jullie.

bestaat er dan iets als een valse kuur?

• Topic Starter Topic Starter
leg uit, snap er niks van wat je zegt.

ofwel heb je al gekuurt ofwel niet, zoiets van "geen echte kuur" bestaat niet!
Elke kuur is een echte.

zou het zeker goed in de gaten houden.Zo te zien ben je erg gevoelig voor gyno.
Test E bij 250 aromatiseert ook,maar imo vind ik het nutteloos om 250 te pakken.Pak 500 met een goede anti A.

Arimidex HG 0,5mg eod

Femara HG 0,5mg e2d

suc6

Als je Arimidex UG is, zou je dan 1mg eod aanraden Krieltje?

ed lijkt mij beter bro

Hoi,

kijk als je jaren gelee enkel D-bol hebt genomen zul je met 250mg testosteron echt wel winst boeken.
veel vinden dat je hoger moet doseren, maar als dit je eerste kuur is kwa injects dan zou ik gewoon 250mg nemen.
als je nu al als beginnend gebruiker begint met hoge doseringen is het einde zoek als je later met AAS nog goede resultaten wilt boeken.
wat je gyno bultje betreft, ik zou gewoon starten en zodra dat ding zijn koppie weer opsteekt probeer je het eerst met proviron mocht dat niet lukken is femara of arimidex de beste keuze.
je leest veel dat deze middelen de igf afgifte remmen, maar dat is zo miniem dat je daar niks van zult merken.
probeer gewoon die 250mg verhogen kan altijd nog toch?

succes en hou ons op de hoogte

eens met pipo.

met de opmerking erbij dat arimidex de voorkeur geniet boven femara, daar het wat sneller zn werk zal doen als je het reactief toepast.

Vind 250mg echt te laag.Zie het zo vaak om mij heen.Na een aantal weken word het dan toch verhoogd.

ok, en als ik nou de test om de 4 dagen zet, dus om de 4 dagen 250 test 10 12 weken, en om de dag arimidex 0,5, en me nakuur nolvadex 4 weken 20mg, is het zo een beetje een kuur. gr rob

Vind 250mg echt te laag.Zie het zo vaak om mij heen.Na een aantal weken word het dan toch verhoogd.

Geef maar aan mij :) maak er wel 500-750 mg van :)

250 is in mijn ogen te weinig om aan te zetten, sowieso houd ik niet echt van test only, zou er wat naast pakken.

Ik weet et 500 mg test zet wel aan, maar als je toch aan het kuren bent doe dan gelijk wat uitgebreider.

Geef maar aan mij :) maak er wel 500-750 mg van :)

250 is in mijn ogen te weinig om aan te zetten, sowieso houd ik niet echt van test only, zou er wat naast pakken.

Ik weet et 500 mg test zet wel aan, maar als je toch aan het kuren bent doe dan gelijk wat uitgebreider.

Qua dosering geef ik je gelijk, maar ik vind het beste voor een beginner beginnen met 1 AAS..zie hoe je daarop reageert en zo uitbreiden.
Als je gelijk begint met grote stacks ed wat ga je dan je 4de, 5de kuurtje nemen?

ok, en als ik nou de test om de 4 dagen zet, dus om de 4 dagen 250 test 10 12 weken, en om de dag arimidex 0,5, en me nakuur nolvadex 4 weken 20mg, is het zo een beetje een kuur. gr rob

Om de 4dagen 250mg Test E, 12 weken lang lijkt me een goed plan

bedankt krieltje, dus als ik het goed begrijp, eens in de week 500 mg test 10 weken, en om de dag 05 arimidex en na kuur. 3 weken na de laatste inj test 4 weken nolva, nou hoop dat ik dan geen gyno krijg. gr rob

ligt eraan welke je hebt.HG arimidex een halfje pd,Een hele als je ug hebt.
Femara HG 0,5 eod

groetjes

17procent m.i. veeelste hoog als je massa aanwil zetten.. Zeker middelen als test e, dboll van afblijven... Wil je toch gaan kuren.. doe dan een cutkuur..

wil nu nog geen cut kuur, komt van de zomer wel dan is het er zo weer af het vet. Ga voor test only zoals krieltje zegt. 5oo mg 10 12 weken.
05armidex eod
na kuur 4 weken nola op 20 dan zal mijn gyno wel weg blijven hoop ik.

pak arimidex wel op 0,5-1mg pd dag bro.
Femara kan eod,ari niet

suc6

Terug
Naar boven