Fitness Seller

kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
ok, moet ik de arimidex door trekken in me nakuur

je kan hem als nakuur gebruiken.maar zonder nolva.Nolva en ari gaan niet samen

dan ga ik voor nolva 3 week na me laatste injecr, nou dan is me kuur goed zo, hoop dat gyno weg blijft. bedankt man

ik eet altijd schoon, dus dan ga ik beginnen met de kuur bedankt krieltje voor de info, hoop dat de gyno weg blijft

dan gaat mijn kuur er zo uit zien. 500mg test in de week 10 weken.
0.5 arimidex 1 per dag.
4 weken nolvadex 20mg week 13 beginnen.
ik hoorde van krieltje dat je arimidex in je nakuur kan gebruiken hoeveel moet ik dan

nemen als ik arimidex gebruik voor nakuren. bedankt alvast. als de kuur niet goed is hoor ik het graag. gr

Ik zou gewoon lekker nakuren met nolva .. denk dat hier niemand ervaring heeft met een ari nakuur en je dus ook niet kan vertellen hoe en wat.

ok, dan na kuur met novadex. voor de rest een goede kuur zo om mee te beginnen?

jep.. suc6

Ik zou echt eerst je vet% wat omlaag doen .
kuren op 17% is echt hoog mijn inziens .

Hij neemt toch ari wat is het probleem dan?

Test oxideert vooral in vetcellen tot estradiol. Vandaar dat je met een hoger vet% "afgeraden" wordt om te kuren.

Maar aangezien hij het aromatiseren tegengaat met ari ....

Vooral omdat het een hoog vet gehalte is . Ik kom al snel 3 - 4% als ik kuur zit je aan 20 - 21% . is echt gewoon te hoog .

AAS verlagen het shgb , dus verhogen het homocysteine . En dit extra invloed heeft wanneer je met een hoger vet% zit.

Laatst bewerkt:
Vooral omdat het een hoog vet gehalte is . Ik kom al snel 3 - 4% als ik kuur zit je aan 20 - 21% . is echt gewoon te hoog .

ik kuur altijd tussen de 14 en 18 procent, eet altijd schoon en heb nergens last van.

vetpercentage blijft gelijk. en de ts wil ook schoon eten dus zie geen probleem.

Ari gaat niet helpen,in dit geval.Femara wel,die pakt estradriol vorming uit de vetcellen aan

Ari helemaal niet? of gewoon minder.

ginkgo zou ook helpen maar heb er zelf geen ervaring mee . sluit wel aan op verhoging van homocysteine . Ginkgo maakt cellen doof voor estradiol, vermindert de aanmaak van estradiol en stimuleert een enzym dat estradiol in het lichaam afbreekt.

Terug
Naar boven