AndroidHealthClinic

kuurtje

Ari helemaal niet? of gewoon minder.

het geheim in letro is de blokering van oestrogeen uit vetcellen.Als je van jezelf wat vettig bent,komt daar veel oestrogeen vanaf.Ik blijf echt razend hard met letro.Moet altijd op mijn eten letten en cardio doen.Continue gevecht.Op dit moment ben ik wel aan de winnende hand.

Ja maar ari doet dat toch ook alleen in mindere mate (75-80%?) omdat het moeilijker in de lipid cells komt?

idd........dus als je met iets hoger vet zit,en wlt toch kuren met aromatiserende middelen,dan heeft letro mijn voorkuur.

IK wil me kuurtje beginnen, ik wil test gaan gebruiken omdat het mij eerste echte kuur is. Maar nou zit ik te twijfelen om 250 of 500 per week te nemen, omdat ik jaren geleden d/bol gebruikt heb, en daar een bultje achter me tepel over gehouden en ben bang als ik te veel test neem ook gyno krijg.

Ik ben 95 kg 17 procent vet.

wil dus 250mg test 12 weken en nakuur met nolvadex of arimidex. hoor graag van jullie.

Pak 250 test enth. voor 10 weken... hier zul je genoeg vooruitgang mee boeken. Persoonlijk zou ik er ook dbol bij gooien met 30mg ed. Nakuur gewoon nolvadex, eerste 2 weken 40mg en de andere 2 weken 20mg.

ari is toch wel iets vriendelijker voor je liptides dan letro,Letro is bunk,maar wel goed spul,qwa werking....iig HG

Pak 250 test enth. voor 10 weken... hier zul je genoeg vooruitgang mee boeken. Persoonlijk zou ik er ook dbol bij gooien met 30mg ed. Nakuur gewoon nolvadex, eerste 2 weken 40mg en de andere 2 weken 20mg.

Overgens waren we hier al 3 weken geleden uit.Het gaat nu even over BF en oestrogeen,en Anti A

Ja kriel. Voor, tijdens en na het gebruik van femera je hdl en ldl laten meten lijkt me ook geen overbodige luxe.

Ja kriel. Voor, tijdens en na het gebruik van femera je hdl en ldl laten meten lijkt me ook geen overbodige luxe.

Denk dat ik me gek schrik.
Kan toch niet me letro laten staan.

Zit te hoog in aromatiserende gear.

Steek me kop int zand,en neem mijn vette vis,cardio en rode wijn.Hoop dat ik safezit.Anders zijn er denk ik zat gegadigde om mijn taak als PowerUser over te nemen.

Ja omega3, anti-oxidanten.. not much more you can do

lees ook steeds vaker dat doktoren steeds minder gaan kijken naar de verlaging van het ldl maar naar de verhoging van het hdl. Ze komen er steeds meer achter dat de verhouding tussen de twee het belangrijkst is.

CONCLUSIONS: In populations at risk for CHD caused by low HDL-C, qualification of subjects for treatment based on either the TC/HDL-C ratio or LDL-C thresholds identifies more high-risk subjects for treatment than LDL-C threshold values alone, and use of the ratio, instead of risk tables, simplifies the approach for physicians.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14660998?dopt=abstract

Lees ook hier eens het stuk over ldl en hdl:
http://aderverkalking-atheroscleros...osclerose/aderverkalking.atherosclerose.5.php

• Topic Starter Topic Starter
heel verwarrend allemaal, welke moet ik pakken letro, arimidex weet het niet meer hihihi.

Topic aan de gang houden antwoord komt zo wel.

Aangezien ik lees dat je gevoelig bent voor gyno.. je vetpercentage wat hoger ligt .. zou letro denk ik een betere keuze voor jou zijn dan ari.

Maar zoals gezegd.. ben bewust van wat je neemt. Eet genoeg omega3 en laat je bloed controleren. Ari is minder belastend maar ook minder werkzaam. Blijft een eigen keuze.

Zorg iig dat wat je ook neemt .. dat je een bewuste en ingelezen keuze maakt.

Ha gaan ze er nog net zo uitzien als ik, kan ik ze niet aandoen.

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht dat het een goede kuur was voor mijn krieltje. maar omdat je zegt dat lectro beter is? arimidex is toch ook goed lijkt mij, aromatischereing is toch ook nodig voor je kuur

wederomprobeer aan Human Grade te komen,werkt zeer goed.UG imo minder

Terug
Naar boven