Fitness Seller

kuurtje

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
he jongens ik wil over een weekje of acht is een ander kuurtje proberen, normaal heb ik alleen testo en deca gehad.Ik ben nu van plan om iets anders te doen bv. trembolone, deca dianobol en stromba, zou iemand mij een tip kunnen geven hoe ik dit ga verdelen en in welke hoeveelheden en eventueel nakuur, ik ben benieuwd hoe jullie dit zouden doen. laat maar horen aub.

welkom! :D

haha nee, maar hoe denk jij er zelf over. zeg dat maar eerst. dan zeggen wij wat wij ervan vinden. wat heb je liever een kickstart of een frontlead. of geen van beide. wat heb je daarvoor gebruikt(hoeveelheid). en wat is je doel

als je dat wil gebruiken kun je wel een mosterkuur maken... zou wel door de deca en zo iets langer door kuren ..min 10 weken.. ik zou het zelf houden op 11 ... en de 3 weken na aanloop van de nakuur ook door gaan met middelen die gewoon sneller uit je lichaam zijn..

jammer dat je nix van doseringen verteld.. dus ik moet er maar van uitgaan dat je ..omdat je zegt al eens vaker gekuurd te hebben redelijk ervaren bent..

bv:

week 1-4 dbol 35mg p.d

week 1-11 500mg sustanon p.w (of test enathaat)

week 1-11 400mg deca p.w (zou ook boldenone kunnen zijn ...aangezien je al vaker deca hebt gebruikt)

week 8-14 50mg winstrol eod

week 12-14 150mg test prop. eod

week 15 nakuur...

je kunt dan nog de dbol vervangen door tren acetaat... of je gebruikt de enathaat geduurdende langere tijd na de dbol om je kracht te bewaren

bv:

week 1-4 dbol 35mg p.d

week 5-14 400mg tren enathaat p.w

week 1-11 500mg sustanon p.w (of test enathaat)

week 1-11 400mg deca p.w (zou ook boldenone kunnen zijn ...aangezien je al vaker deca hebt gebruikt)

week 8-14 50mg winstrol eod

week 12-14 150mg test prop. eod

week 15 nakuur...

grt eddy

Terug
Naar boven