AndroidHealthClinic

kuurtje

ivanneke

Novice
Waardering
0
wou eens informeren ben beginneling en wou beginnen met merida deca en clenbuterol moet vooral vet om zetten in spieren en kracht bij krijgen is dit aan te raden weeg 85kg en ben 1,74m groot maar heb een buikje dat ik weg wil en doe al zo lang cardio enz maar nu gaat het niet meer vooruit

Vet zet zich niet om in spieren. Deca en clen is volgens mij niet de ideale combinatie om op te bouwen?

Aangepaste voeding en serieuze nemende cardio trainingen en geduld lei(ij)den tot resultaat. Ik vermoed dat je één van de 3 elementen niet genoeg respecteerd. Wat is je vet percentage?

greetz beire

Laatst bewerkt:
ivanneke zei:
wou eens informeren ben beginneling en wou beginnen met merida deca en clenbuterol moet vooral vet om zetten in spieren en kracht bij krijgen is dit aan te raden weeg 85kg en ben 1,74m groot maar heb een buikje dat ik weg wil en doe al zo lang cardio enz maar nu gaat het niet meer vooruit

Zou gaan voor Dianabol 6 weken 30 mg elke dag en daarna een nakuur nolva 20mg elke dag voor 4 weken in combinatie met clenbuterol in weken 2/3/4 van je nakuur.

Voordeel van clen: je houdt na je kuur je spiermassa wat beter vast en je veriest vet.

Begin eens met het posten van je eet- en trainschema. Gok zomaar dat daar nog wel eea aan te sleutelen valt.

Dani zei:
Begin eens met het posten van je eet- en trainschema. Gok zomaar dat daar nog wel eea aan te sleutelen valt.

Inderdaad je hebt gelijk, ik keek niet naar het aantal posts.

Firstposter en gelijk in de goede sectie...

zowel deca als dianabol zijn aas die je moet mijden als je gaat cutten!

probeer eerst je voeding aan te passen en wat cardio toe te voegen aan je training..daarmee moet je een heel eind komen!!!

Vet omzetten in spieren:scratch: :scratch: verder is deca idd niet ideaal om te cutten.

Als je nog niet gekuurd hebt zou ik ZEKER voor winstrol in combinatie met wat anders gaan.

grtz

Terug
Naar boven