XXL Nutrition

Kuur Test 250 Tren 100, tips en overige zijn welkom.

Bezoekers in dit topic

Weet niet wat je hebt aangevraagd, maar laat ze het opnieuw doen zou ik zeggen
 
Hun gaven aan dat dit door een fout van hun niet goed gemeten was terwijl dit wel aangevraagd was. Opzich ziet alles er prima uit en naar mijn idee en wijst ook niets op een laag testosteron bij mezelf. Libido prima, spiergroei naturel prima enzovoort.

Wel kut dat net het belangrijkste niet accuraat gemeten is. Zal eens bellen dat ze kostenloos opnieuw testen.
 
adhv totaal testosteron, SHBG en albumine bereken je vrij test.
 
Oke thanx, gister even met de huisarts gebeld en deze gaf aan dat alles opzich binnen de norm viel,(klopt ook wel aangezien de norm Testosteron loopt vanaf 8.6 maar heb totaal geen marge dus)
Heb hem aan de telefoon tevens niet gehoord over het missen van de vrije testosteron meting.
Telefonisch gaf deze aan dat de alles vandaag in mijn portaal zichtbaar zou zijn maar ik mij nergens zorgen over hoefde te maken. In de veronderstelling dat alles goed was mijn eerste shot gezet dus een nieuwe bloedmeting zal nu weinig nut hebben aangezien de waarden nu toch al verneukt zullen zijn.

Wat zou nu verstandig zijn? ja ik had miss beter even kunnen wachten tot alles binnen was in plaats van luisteren naar de arts en gelijk beginnen met de kuur.

En is het niet zo dat wanneer de vrije testosteron niet gemeten is dat de totale testosteron dan altijd lager uitvalt?
 
Totale test en shbg zijn aardig in balans dus vrij test zal waarschijnlijk ook laag, nog net binnen referentiewaardes zijn.

De vraag is vooral hoeveel je van je kuur gaat overhouden als je terugvalt op dit soort shitty levels.
 
Totale test en shbg zijn aardig in balans dus vrij test zal waarschijnlijk ook laag, nog net binnen referentiewaardes zijn.

De vraag is vooral hoeveel je van je kuur gaat overhouden als je terugvalt op dit soort shitty levels.
Wat ik zojuist ook al aangaf, niets wijst bij mij op een laag testosteron behalve de cijfers uit de bloedtest. Groei zeker het laatste jaar enorm goed, Ca. 6kg aangekomen en 4% Bf verloren. libido ook prima op orde en totaal niet uitgeput of iets dergelijks.
 
Wat ik zojuist ook al aangaf, niets wijst bij mij op een laag testosteron behalve de cijfers uit de bloedtest. Groei zeker het laatste jaar enorm goed, Ca. 6kg aangekomen en 4% Bf verloren. libido ook prima op orde en totaal niet uitgeput of iets dergelijks.
Ik zeg ook niet dat je er last van hebt. Het blijft alleen wel 8.8 nmol en daar houd je waarschijnlijk minder makkelijk vvm op vast dan op pakweg 25nmol
 
Afgelopen Dinsdag eerste injectie gezet. Begin nu al beetje last te krijgen van acne en lichte opvliegerigheid. Is dit zo kort na de eerste injectie normaal of iets om rekening mee te houden? Voorgaande jaren hier in mijn beleving minder last van op hogere doseringen.
 
Royston drenthe is that you??😬
Sinds ik m'n voetbalschoenen aan de wilgen gehangen heb pomp ik er zo nu en dan een beetje test en tren in inderdaad🤣

Maar sinds de laatste keer dat ik in de spiegel keek had ik geen Dreadlocks en was ik alleen bruin van de zonnebank dus helaas
 
Afgelopen Dinsdag eerste injectie gezet. Begin nu al beetje last te krijgen van acne en lichte opvliegerigheid. Is dit zo kort na de eerste injectie normaal of iets om rekening mee te houden? Voorgaande jaren hier in mijn beleving minder last van op hogere doseringen.
E, en wel 2x per week prikken he. voor stabiele bloedwaarden
 
Ja dat is beter inderdaad, heb nu alleen breekbuisjes, zou normaal 250 test en 100 tren spuiten per week wat beide in 1 buisje verpakt zit. Hoe is dit t handigst op te lossen om toch 2x per week te zetten?
 
Sinds ik m'n voetbalschoenen aan de wilgen gehangen heb pomp ik er zo nu en dan een beetje test en tren in inderdaad🤣

Maar sinds de laatste keer dat ik in de spiegel keek had ik geen Dreadlocks en was ik alleen bruin van de zonnebank dus helaas
😂
 

Bijlagen

  • 80EBE3BC-9936-49E5-93B3-BA52022ABDD8.jpeg
    80EBE3BC-9936-49E5-93B3-BA52022ABDD8.jpeg
    82,8 KB · Weergaven: 103
Ja dat is beter inderdaad, heb nu alleen breekbuisjes, zou normaal 250 test en 100 tren spuiten per week wat beide in 1 buisje verpakt zit. Hoe is dit t handigst op te lossen om toch 2x per week te zetten?
Ampul kun je gewoon uit optrekken, en andere spuit ¨backloaden" of je trekt op in twee spuiten. die kun je gewoon 5 dagen laten liggen met naald er op en cap.
 
Ampul kun je gewoon uit optrekken, en andere spuit ¨backloaden" of je trekt op in twee spuiten. die kun je gewoon 5 dagen laten liggen met naald er op en cap.
Oke Thanx, ga ik het voortaan zo doen indd. Wist niet of t goed was om het te laten liggen dus vandaar toen maar gekozen voor 1 maal per week zetten.
 
Als ik niet dronken wil worden pak ik vaak 2 flessen wiskey puur ipv een biertje
:D lekker, ik drink niet dus neem ik soms Russisch water ipv. Evian voor de afwisseling
 
Als ik langere tijd niet gekuurd heb (dus 'schone' receptoren heb) en weinig sides wil hebben zou ik persoonlijk voor 500mg test E/C per week gaan.
 
Onderhand Ca. 2 weken onderweg. Merk nog niet erg veel verschil op enkele puisten op de borst en rug na.
Word soms wel iets sneller opgefokt van kleine dingen maar dat zit sowieso wel een beetje in mijn karakter.

Kleine toename in gewicht van Ca. 1Kg maar kan ook door de voeding komen aangezien ik vrij ruim boven mijn onderhoud zit.

Vanaf wanneer zou ik fysiek en mentaal toch wel de meeste dingen moeten kunnen waarnemen?

Heb de dosis verdeeld over de week nu om de alles iets stabieler te houden.
 
E heeft ~45 dagen nodig om in zgn steady state te komen. Daarom krijg je ook bij TRT pas na week of 5-6 de eerste bloedcontrole. Dat wil niet zeggen dat E al na 12-14u piekt in je bloed.
Wanneer je meer kracht ervaart is verschillend, en ook je fysieke verandering, wat al niet snel gaat op lage dosis. ligt het veel aan je voeding. Liever .5-1kg per week met weinig vet en vocht dan veel massa uit Dianabol, Deca, Test waar je meer vocht en vet zult gainen. Theoretisch geneuzel
 
Onderhand ruim een maand na mijn eerste injectie. Merk in kracht en fysiek nog niet echt veel verschil, met ca. 3kg aangekomen en deze tijd dus dat is opzich prima. Merk wel dat ik een beetje down en moe begin te worden de laatste 10 dagen, wellicht door de tren of gewoon pure toeval, even aanzien nog maar en kijken of dit niet verergert.

Voor de rest op een beetje acne na nog geen verschil en gedrag en overige. Ook nog geen enorme sex drive of iets dergelijks wat ik wel een beetje verwacht/gehoopt zou hebben aangezien dit met de lage testwaardes van mezelf al niet al te best was..

Krijg alleen wel een beetje last van Gyno. Enige bestrijdingtips hiervoor?
 
Back
Naar boven