MuscleMeat

Kuur Test 250 Tren 100, tips en overige zijn welkom.

Bezoekers in dit topic

Onderhand ruim een maand na mijn eerste injectie. Merk in kracht en fysiek nog niet echt veel verschil, met ca. 3kg aangekomen en deze tijd dus dat is opzich prima. Merk wel dat ik een beetje down en moe begin te worden de laatste 10 dagen, wellicht door de tren of gewoon pure toeval, even aanzien nog maar en kijken of dit niet verergert.

Voor de rest op een beetje acne na nog geen verschil en gedrag en overige. Ook nog geen enorme sex drive of iets dergelijks wat ik wel een beetje verwacht/gehoopt zou hebben aangezien dit met de lage testwaardes van mezelf al niet al te best was..

Krijg alleen wel een beetje last van Gyno. Enige bestrijdingtips hiervoor?
Tamoxifen

je kunt voor je algehele gevoel ook ashwagandha nemen, Bij XXL maar 8,- per potje
 
Nu Ca. 6 a 7 weken onderweg met de kuur. Heb de dosis test sinds 2 weken wel iets verhoogd, wellicht dat hiervan m'n libido toch iets beter werd, dit lijkt beter aan te slaan aangezien ik minder last heb van down zijn en negatieve gedachtes gedurende de dag. Zit nu op 500 test per week 200 tren en 400Bold.

Bold er bij gepakt om toch de conditie wat te boosten aangezien ik op een redelijk hoog niveau voetbal. Daarnaast helpt dit behoorlijk in mijn bulk qua honger gevoel.

Sinds 2 weken begin ik ook behoorlijk beter te groeien, zit nu op Ca. 85Kg. Ruim 4 kilo meer dan bij het begin van de kuur en VP vrijwel het zelfde gebleven.

Wou de kuur nog ca. 8 weken door trekken want zie nu inderdaad in dat 10 weken te kort is voor Test e en tren.
 
That escalated quickly.
Voornemen was 250 test 100 tren en je zit nu op 3x zoveel🤡
 
Al die genetic freaks hier pakken kgs spiermassa in paar weken tijd.
 
Nu Ca. 6 a 7 weken onderweg met de kuur. Heb de dosis test sinds 2 weken wel iets verhoogd, wellicht dat hiervan m'n libido toch iets beter werd, dit lijkt beter aan te slaan aangezien ik minder last heb van down zijn en negatieve gedachtes gedurende de dag. Zit nu op 500 test per week 200 tren en 400Bold.

Bold er bij gepakt om toch de conditie wat te boosten aangezien ik op een redelijk hoog niveau voetbal. Daarnaast helpt dit behoorlijk in mijn bulk qua honger gevoel.

Sinds 2 weken begin ik ook behoorlijk beter te groeien, zit nu op Ca. 85Kg. Ruim 4 kilo meer dan bij het begin van de kuur en VP vrijwel het zelfde gebleven.

Wou de kuur nog ca. 8 weken door trekken want zie nu inderdaad in dat 10 weken te kort is voor Test e en tren.

Hele topic niet gelezen maar de redenen die jij aankaart bold te gebruiken icm tren dat deed ik ook.
Echt ideaal goedje om die sides van tren te counteren.
Succes verder
 
Al die genetic freaks hier pakken kgs spiermassa in paar weken tijd.
op 81 kilo en 12%, vvm70.875, 10.125 vet
op 85 kilo en 12%, vvm 74.3, 10.600 vet
Je vet neemt dan met 500 gram toe #theoretisch gelul.

edit: Ik zeg Up Je Dose :lol:
 
Laatst bewerkt:
That escalated quickly.
Voornemen was 250 test 100 tren en je zit nu op 3x zoveel🤡

Zoals uitgelegd krijg ik van de Bold meer energie en conditie wat mijn het voetbal op dit niveau weer iets makkelijker maakt dan met de tren na 5min met de tong op de schoenen te lopen.

Test iets verhoogd daar in na 5 weken nog totaal geen positief effect hier van voelde in het libido, mentale gesteldheid enzovoort.

Tren twijfel ik nog om deze te verhogen, zit tot nu toe nog op 100 zoals het begin vd kuur.
 
Zoals uitgelegd krijg ik van de Bold meer energie en conditie wat mijn het voetbal op dit niveau weer iets makkelijker maakt dan met de tren na 5min met de tong op de schoenen te lopen.

Test iets verhoogd daar in na 5 weken nog totaal geen positief effect hier van voelde in het libido, mentale gesteldheid enzovoort.

Tren twijfel ik nog om deze te verhogen, zit tot nu toe nog op 100 zoals het begin vd kuur.
Uur geleden post je dat je op 200mg tren zit en nu weer op 100mg 🤷‍♂️
 
Uur geleden post je dat je op 200mg tren zit en nu weer op 100mg 🤷‍♂️
Klopte niet helemaal indd de eerste post, heb de tren nóg niet omhoog gegooit, twijfel er wel over. Heeft voor mij geen meerwaarde om me als de verstandige man voor te doen door onwaarheden te vertellen, heb me niet te verantwoorden namelijk tegenover iemand hier.


Enige reden dat ik twijfel over hogere tren is m'n conditie die nu met de Bold weer wat beter is en m'n mentale gevoel die ook door de verhoging tren nu weer prima is.
 
Mocht iemand nog aan of opmerkingen hebben of tips, hoor ik het graag.
 
Onderhand 8weken aan het kuren nu. Merk conditioneel wel een groot verschil met de Bold er naast, voor de rest nog niet erg veel van de Bold. gemerkt.

Begin wel steeds wat meer vocht vast te houden en behoorlijk wat voller te raken in mijn gezicht. Probeer de zout inname zo beperkt mogelijk te houden en op extra water drinken is nog wel wat te winnen voor mij. Zijn er anders nog ding om te doen/niet te doen om dit toch een beetje binnen de perken te houden/tegen te gaan.

In 8 weken nu op 6.5kg extra gewicht maar naar mijn idee dus ook wel wat vocht er bij gekomen helaas..

Mentale gesteldheid is na de verhoging van de test wel een stuk beter, evenals de sexdrive. Tren nóg steeds op 100 per week, deze laat ik zo of schrap ik compleet uit mijn kuur raak namelijk soms wel gauw opgefokt over kleine dingen en bij elke mentale dip denk je toch gelijk dat het door de tren komt ookal zou dit niet altijd zo hoeven zijn.
 
Heo is het met je gyno ?
 
Heo is het met je gyno ?
Gyno wel redelijk onder controle op dit moment, word niet veel gekker en ook niet veel beter. Zie het nog wel even aan dus voor ik er iets bij pak om dit te bestrijden.

Krijg wel steeds meer last van mijn benen met voetballen wat ik 3x per week doe. Wellicht door de extra kilo's welke er in enkele weken bij aangekomen zijn.
 
Waarom niet test mast ofzo gedaan? Ik hoor je steeds over sexdrive enz. Test mast had je je denk ik een stuk prettiger gevoelt..
 
Wellicht inderdaad een betere keus voor een eventuele volgende kuur. Alhoewel het nu allemaal aardig goed gaat op vlakken die ik hierboven aangaf.

Bold en de verhoging vd test beginnen nu wel zijn werk te doen gelukkig. Laatste 2 weken behoorlijk toename in kracht en gewicht gaat ook weer wat omhoog terwijl dit na het stoppen met de tren toch wat afnam.
 
Ik vind anabolen gebruiken icm voetballen op hoog niveau eigenlijk niet zo'n goeie combinatie ..
 
Iets met dat je hart ook een spier is en dat explosieve sprintjes meer met je hart doen dan 10 a 15 reps halters
 
In elk geval geen tren !
Bij tren gaat bij de meesten idd de conditie omlaag. Maar er zijn enorm veel middelen natuurlijk. Ze worden niet enkel in de BB wereld gebruikt om zo groot mogelijk te worden...
 
Back
Naar boven