Fitness Seller

Kuurvoorstel ( cut )

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik ben zojuist klaar met een test only cycle 500mg pw. Nu wil ik in de zomer graag gaan cutten, en zit ik te denken aan het volgende.

500 mg Test e per week ( 10 weken )
400 mg Masteron per week. ( 10 weken )
50 mg Anavar per dag voor 6 weken

Ik ben benieuwd wat jullie hier van denken.

Masteron gaat weinig/niks opleveren als je niet al op een laag vet percentage staat.
anavar is voor bitches

waarom niet gewoon 250 Test & 400 Tren?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me dan af, waarom ik de test niet hoger zal zetten.
Een vriend van mij is momenteel bezig in zn 3e week met 500mg test en 400 tren.
Wat ik wel apart vond tijdens mijn kuur, was dat ik helemaal geen libido verhoging had.. alleen in het begin een beetje.
Wel heb ik tijdens mijn kuur arimidex gebruikt en soms 1-2 weken gedropt om te kijken of het iets met mijn libido deed.

Test niet hoger omdat je gaat cutten en omdat dat niet nodig is.

Lijkt me ook interessant, maar vraag me af of Tren geen vervelende psychische bijwerkingen oplevert.
Ook gaat het hier om mijn 2e kuur. Wel is mijn doel om meer een fitness model fysiek te hebben zo als bijvoorbeeld jeff seid, en ben benieuwd wat z'n iemand als hij gebruikt kwa cycles. Zelf heb ik meer het idee dat hij het hele jaar on is.

Heb je vanaf meet aan Ari gebruikt? Waarom zou je dat doen :')

Ik heb arimidex gebruikt, omdat ik geen zin had in veel vochtretentie, en ik het idee heb dat ik op deze manier meer schone won.

400 mast gaat niet veel doen zeker niet op 12 %. Var op 50 ook niet.

500 test hou ook veel vocht vast wat je niet wilt in de zomer.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

zou gewoon 250 test 400 tren pakken.

Of Test 500 en Primo 600 ;)
Nadeel is alleen dat het aardig wat ml's zijn wat je moet zetten.

Klopt, links en rechts zetten werkt prima :D

Wat zou ik mee moeten lopen als ik kies voor 250mg test + 400mg tren?
Proviron? of een andere aromase remmer?

Helemaal niks! Kijk eerst wat het doet voor je naar provi grijpt :)

Probleem is dat ik bang voor gyno ben, maar het ook vervelend vind mijn libido te verliezen. Volgens velen schijnt Proviron het libido te verhogen, daarom leek het mij een geschikt middel om mee te laten lopen.

Op Tren heb je geen libidoverhogende middelen nodig, die shit maakt je zo geil als een puppy met 2 lulletjes. Ben heel benieuwd naar de rebound van Ari bij je, daar staat 't redelijk bekend om en dan krijg je dus alsnog gyno :')

Ik denk zelf dat ik geen gyno krijg door een ''zogenaamde rebound''. Ik doe een nakuur met nolva van 3 weken op 30mg.
+ Ik slik 150mg zink per dag
vitamine d3
maca
horny goat weed
tribulus
Multi
Omega 3
Met deze middelen ( vitamine d3 en zink ) ga ik eventueel overtollig oestrogeen tegen.

Ik denk zelf dat ik geen gyno krijg door een ''zogenaamde rebound''. Ik doe een nakuur met nolva van 3 weken op 30mg.
+ Ik slik 150mg zink per dag
vitamine d3
maca
horny goat weed
tribulus
Multi
Omega 3
Met deze middelen ( vitamine d3 en zink ) ga ik eventueel overtollig oestrogeen tegen.

Zou nolva vier weken op 20 doen. En bij kuur met tren beter arofixen.

Ik denk dat ik het volgende doe, 300mg test per week, 400 tren 400 mast.

Terug
Naar boven