AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel droge massa

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik ben een nieuw kuurtje aan het plannen met TestE

Omdat ik een kennis heb zien opblazen met alleen TestE 250 mg per weekben ik aan het denken om hetzelfde te gaan doen maar dan icm DHT om aromatisatie en dus vochtvast houden tegen te gaan.

Ik zelf dacht aan:

W1-10

TestE 250 mg per week+ 200 mg Primobolan per week, zodat je toch een synergie effect krijgt en minder bijwerkingen door alleen TestE
nakuur 3 weken nolvadex 20 mg per dag

Het is trouwens pas mijn 2e kuur.

Graag jullie opmerkingen hierover

Bedankt in ieder geval voor het reageren hierop.

Primo 200 is net iets te weinig is wat verspilling van je geld.
Nakuur ook zeker 4 weken.

Anders neem je 250 test en 400 masteron?

E houd meestal wat vocht vast, maar kun je zelf wel beperken via voeding en dosering.
Misschien 250mg test met proviron tabletjes. Per 250mg test 25mg proviron.

Voor mij: Week 1-10 250mg Test-E + Week 1-6 50mg Anavar (oral) = geen vochtretentie.

200 zeker te weinig ja, dan is je test veel te hoog met 250. Ofwel primo op 400-500 of zoals Colossalx suggereert met Masteron, dat is wat goedkoper en scheelt wat mls

bullshit.
masteron is rotzooi, ( de lang werkende variant dan )
primo is top spul.

primo 200 is voldoende met 250 test.
400 primo met 500 test.. alles loopt verhoudingsgewijs.

mooi kuurtje man. succes.

hoe komt iedereen daar altijd op primo op 200 niet goed?
niemand heeft er ervaring mee, iedereen praat elkaar maar na.
en als je dan het fysiek kijkt van die gasten die reageren.. allemaal jochies die net hun eerste kuurtje achter hun kiezen hebben en net een beetje op het forum kunnen reageren omdat ze eindelijk aromatisatie kunnen typen zonder spelfouten.

mannen, meerendeels jochies.. laat het gedeelde van mensen adviseren alsjeblieft aan mensen over die er wat meer ervaring mee hebben dan 1 kuurtje of "op de sportschool zeggen ze"

bullshit.
primo is top spul.

en als je dan het fysiek kijkt van die gasten die reageren.. allemaal jochies die net hun eerste kuurtje achter hun kiezen hebben en net een beetje op het forum kunnen reageren omdat ze eindelijk aromatisatie kunnen typen zonder spelfouten.

mannen, meerendeels jochies.. laat het gedeelde van mensen adviseren alsjeblieft aan mensen over die er wat meer ervaring mee hebben dan 1 kuurtje of "op de sportschool zeggen ze"

Ze zellen wel de het internet na gaan, daar staat vaak dat primo minimaal 400MG genomen moet worden voor effect. Maar tegen vocht, zal minder zeker voldoen.

Waarom vind je de langwerkende masteron E rotzooi? Ik wou het zelf namelijk gaan testen maar was alleen wat bang voor acne, maar dat krijg in niet van andere DHT middelen.

Primo op 200mg kan wel. Verwacht dan alleen geen mega gains.

Ik verwacht er zelfs niets van, keertje op 500mg gezet voor 15 weken. Zal miss wel fake rommel zijn geweest?

Primo op 200mg kan wel. Verwacht dan alleen geen mega gains.

Die fix je sowieso al niet met primo.

Ben het helemaal met Andro eens. 200mg is prima.

Heb namelijk zelf wel eens 200mg pw gezet. Vond t heerlijk.

Vooral als 2e kuurtje, je gaat inderdaad niet heel veel massa aanzetten, maar wel wat kwaliteit.

Edit: Ik zie dat je 42 ben en 94kg. Zal dit bovenste dan niet een beetje mild zijn?

Hoe zag je eerste (vorige) kuur eruit?

Laatst bewerkt:
Ik verwacht er zelfs niets van, keertje op 500mg gezet voor 15 weken. Zal miss wel fake rommel zijn geweest?

ik ben bang van wel,
super spul man, ik ben er zelf heel blij mee, en ga er altijd heel goed op.
masteron e, werkt voor geen meter.
drostenalone hoort in een propionate ester thuis....

de TS wil er een DHT bij, voor de aromatisatie.
dan is primo op 200mg ruim voldoende!

nog even ter info,
je zal t.a.t. vocht vasthouden, wel minder met een DHT, maar vocht is altijd aanwezig.
gelukkig maar ook, dit heb je nodig voor de gains, smering.. etc. dus het vocht verhaal, sommige mensen hebben er veel last van...meerendeel zal dan door verkeerd eten zijn, teveel zout inname etc...
vocht heb je nodig,
maar met een dht zal het wel verminderd worden, maar zeker aanwezig zijn!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bullshit.
primo is top spul.

Bedankt voor je support Androgenic.:)
Heb ik wel nodig aangezien dit voor mij de eerste keer wordt met injects....

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 12:52 ----------

Die fix je sowieso al niet met primo.

Ben het helemaal met Andro eens. 200mg is prima.

Heb namelijk zelf wel eens 200mg pw gezet. Vond t heerlijk.

Vooral als 2e kuurtje, je gaat inderdaad niet heel veel massa aanzetten, maar wel wat kwaliteit.

Edit: Ik zie dat je 42 ben en 94kg. Zal dit bovenste dan niet een beetje mild zijn?

Hoe zag je eerste (vorige) kuur eruit?

mijn vorige en ook 1e kuurtje was winstrol 40 mg per dag gedurende 6 weken.
Ik ben al 42 jaar, geen jonge gozer meer van 25 jaar die veel sneller herstelt.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 12:55 ----------

ik ben bang van wel,
super spul man, ik ben er zelf heel blij mee, en ga er altijd heel goed op.
masteron e, werkt voor geen meter.
drostenalone hoort in een propionate ester thuis....

de TS wil er een DHT bij, voor de aromatisatie.
dan is primo op 200mg ruim voldoende!

nog even ter info,
je zal t.a.t. vocht vasthouden, wel minder met een DHT, maar vocht is altijd aanwezig.
gelukkig maar ook, dit heb je nodig voor de gains, smering.. etc. dus het vocht verhaal, sommige mensen hebben er veel last van...meerendeel zal dan door verkeerd eten zijn, teveel zout inname etc...
vocht heb je nodig,
maar met een dht zal het wel verminderd worden, maar zeker aanwezig zijn!

Thanks voor de info,

Een kennis nam alleen TestE 250 per week en blies behoorlijk op als een ballon. lijkt me eerlijkgezegd niet gezond voor de bloedruk en dus hart.
Vochtophoping is toch niet goed en niet mooi om te zien.

Zal ook wel te maken hebben met jeten en zout inname.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is eigenlijk de verhouding tussen de (netto) winst en bijwerkingen met een kuur Test250+Primo 200 per week gedurende 10 weken?

4-5-kg droge massa zonder bijwerkingen zou al mooi zijn.

In eerste instantie twijfelde ik aan deze kuur t.o.v. anavar only voor de bijwerkingen maar insiders zeiden dat de kans op bijwerkingen (Acne, vochtvasthouden, libido, prostaat, haaruitval etc) minimaal zijn met een kuur Test/Primo?

Als je niet bang bent voor wat prikken is 100 mg test prop met 100 mg stromba om de dag ook wel een heel lekkere.

Terug
Naar boven